Obradoiro de teatro

Durante o curso 16-17, o PDI do centro tivo como lema: “O Sueiro: onde a lectura é arte”. Os alumnos e alumnas de cuarto traballaron nun obradoiro de Teatro.

Adquiriron vocabulario relativo ao teatro, utilizaron a linguaxe corporal e oral para comunicarse, favoreceuse a relación grupal apoiándose os uns aos outros, exercitaron a memoria na aprendizaxe dos textos, utilizaron a expresión corporal (xestos, ton, voz,…) de xeito magnífico e sobre todo disfrutaron e fixeron disfrutar aos que viron as súas representacións:

• A primeira que fixeron coincidiu co día da biblioteca, onde representaron un guiñol titulado: “La aventura de los molinos”.
  • O 20 de decembro, na celebración do festival de nadal, representaron a obra: “Comerei dous”. Dita obra obtivo bastante éxito e acordouse levala ao encontro de teatro de Bande.
  • O día 27 de xaneiro participaron no día da paz, homenaxeando a Gloria Fuertes cun dos seus poemas: “Poema ao non”.
  • O último venres de febreiro, participaron no desfile do Entroido disfrazados de “O teatro do soños”.
  • O 27 de marzo celebrouse  o Día do teatro e representaron: “Frases de nais”.
  • O 28 de abril, conmemorando o Día do libro, representaron unhas “Regueifas”.
  • Por último, o día 16 de maio, representaron de novo en Bande a obra: “Comerei dous”.