Presentación do Club Hóckey Albor.

Presentación do Club de Hóckey Albor de Ourense no Programa "Coñece o Teu Club" do Colexio.

Nunha emocionante xornada de deporte e aprendizaxe, o noso cole recibiu a visita especial do Club de Hóckey Albor de Ourense como parte do programa "Coñece o Teu Club". Esta iniciativa, deseñada para achegar ao alumnado as diferentes disciplinas deportivas e aos clubs locais, ofrecéuselle aos nenos e nenas unha experiencia lúdica para explorar o mundo do hóckey sobre herba.

Os nenos e nenas de 5º e 6º curso de Ed. Primaria reuníronse na pista deportiva do colexio para dar a benvida aos representantes do Club de Hóckey de Ourense. Con entusiasmo contaxioso, o xogador Adrián compartiu a súa paixón por este deporte dinámico e desafiante, ofrecendo unha demostración práctica e charlas informativas sobre as regras, técnicas e valores que caracterizan ao hóckey.

O noso alumnado, atento e participativo, tivo a oportunidade de interactuar cos xogadores, facer preguntas e experimentar de primeira man o manexo do stick e a pelota. Todos se mergullaron nesta experiencia educativa e deportiva, descubrindo novos talentos e desenvolvendo habilidades motoras mentres se divertían no proceso.

É emocionante ver como os nenos e nenas se involucran e desfrutan de actividades como esta. O programa "Coñece o Teu Club" non só lles brinda a oportunidade de coñecer diferentes deportes, senón que tamén lles ensina sobre traballo en equipo, respecto e superación persoal.

Esperamos que esta experiencia inspire a algúns destes estudantes a unirse á práctica deste deporte para desfrutar do hóckey.

A actividade concluíu con aplausos e sorrisos, deixando un impacto positivo en todas e todos os participantes.

Agradecemos ao Club de Hóckey Albor de Ourense a súa visita e esperamos seguir colaborando en futuras iniciativas para fomentar o deporte e o benestar entre o noso alumnado.