As emocións e as cores

O longo deste curso co alumnado de Educación Infantil traballamos as emocións a partir do conto “Los tentáculos de Blef”.

Traballamos as seguintes emocións :

  • Alegría
  • Amor
  • Medo
  • Tristeza

Quedounos sen traballar a rabia por falta de tempo.

Partimos da lectura dos distintos contos da colección, para cada emoción un conto, facendo actividades relacionadas co conto e outras sen ser do conto pero relacionadas con dita emoción.

Primeiro recoñeceron , debuxaron e modelaron con plastilina emoticonas con distintas emocións a través de contos relacionados    “Quen fai sorrir a princesa”, “Mi abrazo preferido”, “Los miedos del capitán Cacurcias”, “Lágrimas bajo la cama”.

  • Debuxaron a Blef pintando os tentáculos con distintas cores para cada emoción.
  • Conversamos cos  nenos e nenas sobre  cousas que lles daban medo .
  • Elaboraron unha caixa máxica onde meteron debuxos e frases relacionadas cos medos que tiña cada un.
  • Debuxarse coa persoa ou persoas que máis queren despois de contarlles o conto “De que color son los besos”.
  • Debuxaron e escribiron palabras cariñosas as persoas que non puideron visitar durante a pandemia.
  • Escoitamos distintas audicións coas que bailaban libremente
  • Construímos un cubo cos debuxos  en cada cara das distintas emocións de Blef.
  • Xogaron co cubo e expresaron a emoción que lles saía a cada un ao tirar o cubo a o aire.
  • Diálogo sobre cousas ou situacións que lles poñían tristes  e outras coas que se Poñían contentos.
  • Fixeron tamén debuxos sobre estas situacións.
  • Foi tamén moi divertido o xogo de “Memori emocións” que tamén serviu como exercicio para traballar a memoria.

Quedounos sen elaborar o disfrace do entroido porque este ano polo COVID non o puidemos celebrar.

Por último fixeron un xogo de tres en raia cun taboleiro co debuxo de Blef e fichas con emoticonas das emocións feitas con masa de modelar.