Gallego

O CAFI deséxavos felices festas

Summary: 

O CAFI deséxavos felices festas
Gallego
O CAFI deséxavos felices festas
O CAFI deséxavos felices festas

Atención ao alumnado con Altas Capacidades Intelectuais

Summary: 

Dirixida a persoas orientadoras de centros educativos
Gallego

Curso de 20 horas

Datas de celebración: Sabado 27/04/2024 e 11/05/2024; mércores 08/05/2024

Dirixida a persoas orientadoras de centros educativos.

Aberto o prazo de inscrición en fprofe. Código da actividade: G2301144

Enlace de acceso ao programa: https://www.edu.xunta.gal/centros/cafi/aulavirtual/course/view.php?id=5450

Cartel

G2303002 O deseño do plan de internacionalización no centro educativo

Summary: 

Curso dirixido a aquel profesorado que desexa internacionalizar o seu centro educativo a través de eTwinning ou Erasmus+
Gallego

Curso dirixido a todo o profesorado que desexa internacionalizar o seu centro educativo a través de eTwinning ou Erasmus+

A internacionalización é clave para diferenciarse, hox, como centro escolar. Ademais de ser unha puerta cara ao futuro inmediato da Educación,  achega valor engadido á oferta educativa dun centro e, polo tanto, o sitúa en posición vantaxosa. Pero, como iniciar un proceso de internacionalización nun centro escolar?

 

Mércores, 24 de abril

Relatora: Beatriz Tourón

Xoves, 25 de abril

Relator: Andrés Ajo

Mércores, 15 de maio

Relatores: Beatriz Tourón e Andrés Ajo

Mércores, 22 de maio

Álex Varela (CEIP Mesón do Vento)

Susana Vázquez (IES Poeta Díaz Castro)

Xoves, 23 de maio

Fran Ávila (CEIP Camiño Inglés)

Teresa Santamarina (IES de Arzúa)

Mércores, 29 de maio

Begoña Codesal (CEIP Ponte dos Brozos)

Josefa Pérez (IES Xesús Taboada Chevite)

Sesións a través de videoconferencia (Webex) de 17 a 19:30 horas.

O deseño do plan de internacionalización

G2303005 Roteiro polos espazos vitais e literarios de Carmen Martín Gaite en Piñor

Summary: 

A vida e a obra de Carmen Martín Gaite
Gallego

Carmen Martin Gaite escribiu e viviu ao redor de San Lourenzo de Piñor durante os seus veráns. Os seus avós maternos eran de Allariz e tiñan unha propiedade neste núcleo de Barbadás onde pasaban varios meses ao ano. O sinal que deixou esta terra está moi presente na súa obra. E polos espazos vinculados á súa memoria e ás lembranzas daqueles veráns da súa infancia discorrerá o recorrido do roteiro literario.

  • Relator: David González Couso
  • Data: 1 de xuño de 2024
  • Lugar: Piñor
  • Código en fprofe: G2303005

 

Roteiro polos espazos vitais e literarios de Carmen Martín Gaite en Piñor

G2301141 - Introdución á identidade dixital. Privacidade e a seguridade na Rede

Summary: 

Introdución á identidade dixital
Privacidade e a seguridade
Gallego

Os centros educativos desenvolven actividades en contornas dixitais nos que participan menores. Esta situación, e a súa conexión ca garantía dos dereitos fundamentais, esixe que profesorado e alumnado estean formados no eido da protección de datos persoais, privacidade e seguridade xa que estes elementos están relacionados directamente co benestar dixital. A evolución democrática da nosa sociedade depende tamén destes elementos e os poderes públicos autonómicos deben traballar a prol desta específica formación.

  • Relatores: Lorena Casal Otero e José Julio Fernández Rodríguez
  • Datas: 15 de abril, 2-8-15 de maio
  • Horario: 17:00 a 20:00
  • Duración: 20 horas (12+8)⏳
  • Podes asistir por videoconferencia ou presencialmente

 

Introdución á identidade dixital
Privacidade e a seguridade na Rede

S2301101 Regulación da aprendizaxe a través da avaliación formativa

Summary: 

Estratexias eficaces para regular a aprendizaxe
Gallego

Avaliar convértese, a miúdo, nunha carreira de obstáculos que o alumno supera e o docente certifica, pero que non responde á finalidade de mellorar a aprendizaxe nin en cantidade nin en calidade. Nesta actividade propoñémosche realizar unha avaliación formativa que permita realmente o crecemento do alumnado. Por iso convídannos a reflexionar sobre algunhas prácticas de avaliación que quizais repetísemos sen expornos a fondo se funcionan ou non. Por que facemos o que facemos? Que sustento teórico ten? Recollemos evidencias cuxa análise dá lugar a unha acción inmediata posterior capaz de mellorar o proceso de aprendizaxe? A avaliación formativa non é algo trimestral, mensual ou semanal. Debe suceder á vez que a aprendizaxe, é dicir, dentro das nosas aulas. E, ademais, é posible lograr que os estudantes participen nela de maneira moi activa. Trátase dun labor gratificante para o docente, que comproba como os seus alumnos aprenden máis.

  • Relatora: Mariana Morales
  • Datas: 8 e 9 de maio e 10 de xuño
  • Horario: de 17:00 a 20:00
  • Código en fprofe: S2301101
Regulación da aprendizaxe a través da avaliación formativa
Mariana Morales

G2301120 Coidando as persoas e o planeta. A construción de centros educativos transformadores. Plan Proxecta

Summary: 

Para a construción de centros educativos transformadores e comprometidos cos ODS
Plan Proxecta
Gallego

Estás interesado/a en adquirir coñecementos para traballar a construción de centros educativos transformadores e comprometidos cos ODS?

Daquela, este é a túa actividade!

  • Datas: 18 e 25 de abril, e 2 de maio (videoconferencia) e 8 de maio
  • Horario: 17:00 a 20:00h
  • Código do curso: G2301120

Tes máis información en www.edu.xunta.gal/fprofe 

A construción de centros educativos transformadores. Plan Proxecta

G2302011 - Obradoiros de mellora da competencia comunicativa do profesorado

Summary: 

Actividade para lograr unha mellora da competencia comunicativa do alumnado
Gallego

Obradoiros de mellora da competencia comunicativa do profesorado 

Quen dixo que o de comunicarse ben é dos de linguas?

Contamos con todo o profesorado de Galicia que queira mellorar a súa competencia comunicativa nesta xornada práctica.

Quererás repetir!!  

Data: sábado 4 de mayo de 2024

Lugar de celebración: Escola Galega de Administración Pública (EGAP) de Santiago de Compostela

Código G2302011

Xa podes consultar o programa en www.edu.xunta.gal/fprofe

 

 

Obradoiros de mellora da competencia comunicativa do profesorado