Gallego

O CAFI deséxavos felices festas

Summary: 

O CAFI deséxavos felices festas
Gallego
O CAFI deséxavos felices festas
O CAFI deséxavos felices festas

Encontro de compañías LÓVA de Galicia. Curso 2023-2024

Summary: 

Dirixido a todo o profesorado. Aberto o prazo de inscrición en fprofe. Código: G2303015
Gallego
Dirixido a todo o profesorado que estea interesado en coñecer o Proxecto LÓVA en Galicia (en colaboración co Teatro Real de Madrid)
Desenvolverase o venres, 31 de maio na Cidade da Cultura. Santiago de Compostela
Terá unha duración de 8 horas 
Aberto o prazo de inscrición en fprofe
Código: G2303015
Cartel
Cartel

Formación aberta "Creación de ODEs"

Gallego

Agora que están a punto de convocarse as licenzas por formación para o curso 24/25...¿que vos parece revisar a nosa publicación do 19 de abril? A oportunidade de enriquecer a educación a través da tecnoloxía é todo un reto! O curso de creación de Recursos Educativos Dixitais na plataforma Platega, organizado polo CAFI, é unha iniciativa que permite ao profesorado galego deseñar e compartir recursos innovadores. Participar neste curso non só contribuirá ao desenvolvemento profesional dos docentes, senón que tamén beneficiará aos estudantes con materiais educativos dixitais máis atractivos e interactivos. É unha gran ocasión para estar á vangarda da educación dixital! https://platega.edu.xunta.gal/course/view.php?id=2452

Creación de ODEs

Video: 

Creación de ODEs

G2301039 Equipos directivos. Habilidades e destrezas para a xestión efectiva da comunidade educativa

Summary: 

Actividade formativa de 20 horas de duración. Terá lugar o 15, 22 e 29 de maio na Escola Galega de Administración Pública e o 5 de xuño no Centro Integrado de Formación Profesional Compostela (Santiago de Compostela).
Gallego
  • Obxectivos: 

1.Promover un liderado distribuído e eficaz no centro educativo encamiñado á mellora da calidade educativa.

2.Fomentar as técnicas de traballo colaborativo entre a comunidade educativa facendo fincapé no traballo do equipo docente.

3.Promover activamente a interacción verbal adaptándose ao contexto dos interlocutores.

  • Contidos: 

1.Liderado.

2.Comunicación.

3.Xestión emocional.

4.Resolución de conflitos.

5.Habilidades sociais.

6.Comunicación verbal e non verbal.

7.Oratoria.

  • Competencias profesionais:

Competencia en organización escolar e colaboración - Traballo en equipo

Competencia en organización escolar e colaboración - Liderado distribuído

 

imaxe
G2301039 Equipos directivos. Habilidades e destrezas para a xestión efectiva da comunidade educativa

G2301039 Equipos directivos. Habilidades e destrezas para a xestión efectiva da comunidade educativa

Summary: 

Actividade formativa de 20 horas de duración. Terá lugar o 15, 22 e 25 de maio na Escola Galega de Administración Pública e 0 5 de xuño no Centro Integrado de Formación Profesional Compostela.
Undefined
  • Obxectivos: 

1.Promover un liderado distribuído e eficaz no centro educativo encamiñado á mellora da calidade educativa.

2.Fomentar as técnicas de traballo colaborativo entre a comunidade educativa facendo fincapé no traballo do equipo docente.

3.Promover activamente a interacción verbal adaptándose ao contexto dos interlocutores.

  • Contidos: 

1.Liderado.

2.Comunicación.

3.Xestión emocional.

4.Resolución de conflitos.

5.Habilidades sociais.

6.Comunicación verbal e non verbal.

7.Oratoria.

  • Competencias profesionais: 
  • Competencia en organización escolar e colaboración - Traballo en equipo
  • Competencia en organización escolar e colaboración - Liderado distribuído

 

S2303015 Aprendizaxe baseada en proxectos eTwinning

Summary: 

Aprendizaxe baseada en proxectos eTwinning
Gallego

eTwinning é unha ferramenta para facilitar a inclusión na aula de metodoloxías innovadoras. Calquera participante pode usar esa ferramenta como considere conveniente e desenvolver con ela os enfoques que desexe experimentar. Con todo, algúns destes enfoques encaixan e aproveitan mellor as posibilidades que ofrece a plataforma. Cando se deseñan as funcionalidades e as ferramentas, cando se planifica o asesoramento a docentes ou cando se destacan algúns proxectos, estas metodoloxías están presentes. Entre elas, debemos destacar a Aprendizaxe Baseada en Proxectos (ABP) e, como veremos, prestarémoslle unha especial atención á colaboración entre o alumnado de distintos centros.

A colaboración é o aspecto fundamental para desenvolver un bo proxecto eTwinning e é a clave para o seu éxito. Colaborar non é realizar as actividades de maneira paralela nos respectivos centros, con resultados independentes. Mesmo se nos comunicamos e nos mostramos eses produtos finais. Nin sequera estaremos a colaborar se sumamos os produtos e os presentamos como un único produto final. Por estas respostas e moitas outras que nos poidan xurdir, imos debullar o que é colaborar e aprenderemos regras de ouro para o éxito nun proxecto eTwinning.

  • Código da actividade: S2303015
  • Datas:
  • 23 de maio de 16:30 a 20:30: 'ESEP, eTwinning e ABP' con Susana Vázquez Regueiro e Yolanda Barallobre Ferreño
  • 24 de maio de 17:00 a 19:00: 'Boas prácticas, actividades e dinámicas' con Carmen Fernández Rodríguez
  • 30 de maio de 16:30 a 20:30: 'Proxectos eTwinning, TwinSpace e criterios de calidade' con Susana Vázquez Regueiro e Yolanda Barallobre Ferreño
  • 31 de maio de 17:00 a 19:00: 'Boas prácticas, actividades e dinámicas' con Carmen Fernández Rodríguez
    •  
Aprendizaxe baseada en proxectos eTwinning

A promoción da conservación e protección da contorna

Summary: 

Prazas dispoñibles no curso presencial G2302001 A promoción da conservación e protección da contorna. Aberto o prazo de inscrición en fprofe.
Gallego
Cartel
Cartel

Prazas dispoñibles no curso presencial G2302004 Creación de contidos dixitais baseados en vídeo 360º

Summary: 

Actividade de 15 horas en Santiago de Compostela aberta a todos os corpos e especialidades
Celebrarase unha sesión semanal entre o 15 de maio e o 7 de xuño
Gallego

O curso  G2302004 Creación de contidos dixitais baseados en vídeo 360º  conta cun total de 15 prazas. A actividade, aberta a profesorado de todos os corpos e especialidades, está orientada a formar aos/ás docentes tanto no manexo básico de cámara vídeo/foto 360 como nas técnicas básicas para a creación de contidos educativos con vídeos/fotos 360 (edición audiovisual, introdución a ferramentas educativas).

O curso, que se desenvolverá na sede do Centro Autonómico de Formación e Innovación en Santiago de Compostela,  dará comenzo o 15 de maio e será de 15 horas. As sesións celebraranse os días 15, 22, 31 de maio e 7 de xuño. Todos as sesións serán pola tarde a partir das 16.30 horas.

Información e inscrición en www.edu.xunta.gal/fprofe

 

 

 

 

Prazas dispoñibles no curso G2302004 Creación de contidos dixitais baseados en vídeo 360º
Curso G2302004 Creación de contidos dixitais baseados en vídeo 360º

Calendario escolar 2024-2025

Summary: 

O curso escolar 2024-25 comezará o 11 de setembro e rematará o 20 de xuño
O DOG publica o calendario que rexe para todas as etapas educativas: Infantil, Primaria, Secundaria, Bacharelato, FP e ensinanzas de Réxime Especial
Gallego

O vindeiro curso escolar 2024-25 comezará o día 11 de setembro de 2024 e rematará o 20 de xuño de 2025. Este calendario, que publica o Diario Oficial de Galicia rexe para todas as etapas educativas. No caso de 2º curso de Bacharelato as clases rematarán de acordo coas datas previstas para a avaliación de acceso á universidade, ABAU.

Canto ás vacacións escolares, haberá tres períodos que son o de Nadal, do 23 de decembro de 2024 ao 7 de xaneiro de 2025, ambos inclusive; o do Entroido os días 3, 4 e 5 de marzo de 2025, e o de Semana Santa, do 14 ao 21 de abril de 2025. Tampouco serán días lectivos os declarados festas de ámbito estatal e os festivos oficiais da Comunidade Autónoma así como o Día do Ensino, que se celebrará o 31 de outubro.

A orde de calendario tamén recolle que para o vindeiro curso, as probas de avaliación de diagnóstico fixadas polo Goberno do Estado a través da LOMLOE para 4º curso de Primaria e para 2º de ESO realizaranse entre o 1 e o 11 de abril de 2025.

Canto ao período de adaptación para o alumnado de 4º curso de Educación Infantil,  os centros poden optar por unha incorporación gradual que non se prolongará máis aló do 17 de setembro. 

No que atinxe ao servizo de comedor escolar, en todos os centros públicos funcionará desde o 11 de setembro de 2024 ata o 20 de xuño de 2025, ambos inclusive. 

 

https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2024/20240423/AnuncioG0655-150424-0003_gl.html

Calendario escolar