Gallego

O CAFI deséxavos felices festas

Summary: 

O CAFI deséxavos felices festas
Gallego
O CAFI deséxavos felices festas
O CAFI deséxavos felices festas

G2401146 Módulo ECO. Paneis dixitais interactivos

Summary: 

G2401146 Módulo ECO. Paneis dixitais interactivos
Gallego

Aberta a inscrición en Fprofe da actividade G2401146 - Módulo ECO. Paneis dixitais interactivos.

Este curso desenvolverase en PLATEGA, dende o 14 de maio ao 16 de xuño de 2025, cunha duración de 10 horas.

Os obxectivos son: 

1. Adquirir coñecementos básicos sobre o uso de paneis dixitais interactivos na aula.

2. Descubrir ferramentas e aplicacións esenciais integradas no panel.

3. Aprender as funcións básicas de configuración, interacción e conectividade do panel dixital.

Módulo ECO

S2401016 Análise e tratamento de datos con tecnoloxías intelixentes nos Polos creativos

Summary: 

Últimas prazas para o curso de Análise e tratamento de datos con tecnoloxías intelixentes nos Polos creativos
Undefined

Últimos días para inscribirte no curso de Análise e tratamento de datos con tecnoloxías intelixentes nos Polos creativos

Análise e tratamento de datos con tecnoloxías intelixentes con Polos creativos

G2401149 Ensinanza e aprendizaxe baseados en datos. Un camiño cara á acción e á inclusión

Summary: 

Gallego

Desenvolver a alfabetización de datos é crucial por dúas razóns clave.

  • En primeiro lugar, os datos poden brindar información sobre a dinámica da aula, o benestar do alumnado e a inclusión, o que axuda a deseñar actividades de aprendizaxe máis efectivas.
  • En segundo lugar, co auxe da tecnoloxía educativa baseada en datos —como os sistemas de xestión da aprendizaxe, os paneis de control e as ferramentas de aprendizaxe adaptativa—, é esencial avaliar críticamente como estas ferramentas inflúen no ensino e a aprendizaxe.

Este curso presenta principios clave e estratexias prácticas para o uso eficaz de datos na educación. Explorarás como os docentes recompilan e interpretan datos para mellorar a aprendizaxe dos estudantes, personalizar a instrución e fomentar aulas inclusivas. Ademais, explorarás prácticas de datos na aula con espírito crítico; reflexionarás sobre a ética e os beneficios dos datos, así como sobre as ferramentas dixitais baseadas en datos.

G2401149  Ensinanza e aprendizaxe baseados en datos. Un camiño cara á acción e á inclusión

S2401088 Regulación da aprendizaxe a través da avaliación formativa

Summary: 

Con Mariana Morales
Gallego

Avaliar convértese, a miúdo, nunha carreira de obstáculos que o alumno supera e o docente certifica, pero que non responde á finalidade de mellorar a aprendizaxe nin en cantidade nin en calidade.

Nesta actividade propoñémosche realizar unha avaliación formativa que permita realmente o crecemento do alumnado. Por iso convídannos a reflexionar sobre algunhas prácticas de avaliación que quizais repetísemos sen expornos a fondo se funcionan ou non.

  • Por que facemos o que facemos?
  • Que sustento teórico ten?
  • Recollemos evidencias cuxa análise dá lugar a unha acción inmediata posterior capaz de mellorar o proceso de aprendizaxe?

A avaliación formativa non é algo trimestral, mensual ou semanal. Debe suceder á vez que a aprendizaxe, é dicir, dentro das nosas aulas. E, ademais, é posible lograr que os estudantes participen nela de maneira moi activa. Trátase dun labor gratificante para o docente, que comproba como os seus alumnos aprenden máis.

  • Relatora: Mariana Morales
  • Datas:
    • 9 de maio
      • das 16:30 ás 20:30h
    • 10 de maio
      • das 09:30 ás 14:00h
      • das 15.30 ás 18:00h
    • 27 de maio
      • das 17:00 ás 21:00h
    • + 5 horas de traballo individual para achegar unha proposta que deberá ser exposta o último día do curso)
  • ​​​​​​​Código en fprofe: S2401088
S2401088 Regulación da aprendizaxe a través da avaliación formativa

S2402002 Aprendizaxe de linguas a través de técnicas teatrais

Summary: 

Curso para todas os niveis educativos.
Gallego

Datas:

Mércores, 7 de maio de 17 a 20 horas

Xoves, 8 de maio de 17 a 20:30 horas

Mércores, 14 de maio 17 a 20:30 horas

Lugar: CAFI, aula 11

Inscrición aberta ata o 22 de abril, 2025

Imparte: Chusa Pérez de Vallejo

Obxectivos
1.Fomentar a aprendizaxe activa das linguas poñendo o foco na comunicación oral e expresión corporal.
2.Empregar técnicas dramáticas que faciliten a interacción e a fluidez na comunicación.
3.Integrar ferramentas e metodoloxías comunicativas para desenvolverse en espazos culturais variados.

Contidos
1.Técnicas dramáticas aplicadas á ensinanza de linguas: role play, simulación, micro teatro, teatro improvisado.
2.Estratexias e recursos dramáticos que exercitan e facilitan a interacción lingüística.
3.Aplicación dramatizada das novas tecnoloxías: curtametraxes, cancións, vídeos de anuncios, películas, dobraxe.
4.Creación literaria desde a improvisación e traballo con textos literarios en escena.

Aprendizaxe de linguas a través de técnicas teatrais
Aprendizaxe de linguas a través de técnicas teatrais

Día Mundial da Poesía

Summary: 

Día da poesía
21 de marzo
Gallego

Este 21 de marzo, Día Mundial da Poesía evocamos a Chus Pato

 cando o corpo rompe

cando o granito rompe

cando xa nada pode consolarno

 nacemos

Chus Pato, Sonora.

Premio Nacional de Poesía, participará nos Obradoiros de mellora da competencia comunicativa do profesorado coa conferencia "Reflexións sobre Sonora".  Podedes anotarvos en Fprofe. Código: G2402006 #cafilinguas

Día da poesía

Reaberta a inscrición no curso G2401011 Agueiro como recurso didáctico

Summary: 

A data límite de inscrición é o 26 de marzo
Gallego

Reaberta a inscrición para o curso G2401011: Agueiro como recurso didáctico, unha formación de 30 horas que se desenvolverá na Rede entre o 26 de marzo e o 15 de maio. Este curso ten como obxectivo afondar no uso da nova plataforma de Agueiro como ferramenta educativa.

O prazo de inscrición permanecerá aberto ata o 26 de marzo. As persoas interesadas poden consultar máis información e formalizar a súa inscrición en www.edu.xunta.gal/fprofe.

foto
G2491011 Agueiro como recurso didáctico

Climántica. Novos retos tras 18 anos educando sobre o cambio climático

Summary: 

Esta actividade formativa busca actualizar e mellorar a educación sobre o cambio climático a través de enfoques interdisciplinares e competenciais
Gallego

A actividade Climántica: novos retos tras 18 anos educando sobre o cambio climático busca actualizar e mellorar a educación sobre o cambio climático a través de enfoques interdisciplinares e competenciais. Para iso, céntrase en adaptar modelos mentais clave ao ensino, analizar materiais didácticos creados con metodoloxías transversais e debater estratexias e proxectos en curso co apoio de Erasmus+ e da Secretaría de Estado de Educación. Tamén aborda a eficacia das políticas actuais de mitigación e adaptación, a dificultade de cambiar crenzas e actitudes, e a necesidade dun enfoque multidisciplinar para comprender os retos ecolóxicos globais e locais.

Climántica. Novos retos tras 18 anos educando sobre o cambio climático

G2402006 Obradoiros de mellora da competencia comunicativa do profesorado

Summary: 

Obradoiros de mellora da competencia comunicativa do profesorado
Gallego

Conferencias plenarias de apertura e peche.

Obradoiros cun enfoque práctico para a mellora da competencia comunicativa do profesorado complementados con charlas de carácter formativo.

  • Data: 5 de abril
  • Lugar: EGAP. Santiago de Compostela

Non faltedes!

Obradoiros de mellora da competencia comunicativa do profesorado
Obradoiros de mellora da competencia comunicativa do profesorado