O CAFI deséxavos felices festas
Enviado por pablogulin a Mér, 16/12/2015 - 12:47Summary:
Summary:
Summary:
Aberta a inscrición en Fprofe da actividade G2401146 - Módulo ECO. Paneis dixitais interactivos.
Este curso desenvolverase en PLATEGA, dende o 14 de maio ao 16 de xuño de 2025, cunha duración de 10 horas.
Os obxectivos son:
1. Adquirir coñecementos básicos sobre o uso de paneis dixitais interactivos na aula.
2. Descubrir ferramentas e aplicacións esenciais integradas no panel.
3. Aprender as funcións básicas de configuración, interacción e conectividade do panel dixital.
Summary:
Últimos días para inscribirte no curso de Análise e tratamento de datos con tecnoloxías intelixentes nos Polos creativos
Summary:
Desenvolver a alfabetización de datos é crucial por dúas razóns clave.
Este curso presenta principios clave e estratexias prácticas para o uso eficaz de datos na educación. Explorarás como os docentes recompilan e interpretan datos para mellorar a aprendizaxe dos estudantes, personalizar a instrución e fomentar aulas inclusivas. Ademais, explorarás prácticas de datos na aula con espírito crítico; reflexionarás sobre a ética e os beneficios dos datos, así como sobre as ferramentas dixitais baseadas en datos.
Summary:
Avaliar convértese, a miúdo, nunha carreira de obstáculos que o alumno supera e o docente certifica, pero que non responde á finalidade de mellorar a aprendizaxe nin en cantidade nin en calidade.
Nesta actividade propoñémosche realizar unha avaliación formativa que permita realmente o crecemento do alumnado. Por iso convídannos a reflexionar sobre algunhas prácticas de avaliación que quizais repetísemos sen expornos a fondo se funcionan ou non.
A avaliación formativa non é algo trimestral, mensual ou semanal. Debe suceder á vez que a aprendizaxe, é dicir, dentro das nosas aulas. E, ademais, é posible lograr que os estudantes participen nela de maneira moi activa. Trátase dun labor gratificante para o docente, que comproba como os seus alumnos aprenden máis.
Summary:
Datas:
Mércores, 7 de maio de 17 a 20 horas
Xoves, 8 de maio de 17 a 20:30 horas
Mércores, 14 de maio 17 a 20:30 horas
Lugar: CAFI, aula 11
Inscrición aberta ata o 22 de abril, 2025
Imparte: Chusa Pérez de Vallejo
Obxectivos
1.Fomentar a aprendizaxe activa das linguas poñendo o foco na comunicación oral e expresión corporal.
2.Empregar técnicas dramáticas que faciliten a interacción e a fluidez na comunicación.
3.Integrar ferramentas e metodoloxías comunicativas para desenvolverse en espazos culturais variados.
Contidos
1.Técnicas dramáticas aplicadas á ensinanza de linguas: role play, simulación, micro teatro, teatro improvisado.
2.Estratexias e recursos dramáticos que exercitan e facilitan a interacción lingüística.
3.Aplicación dramatizada das novas tecnoloxías: curtametraxes, cancións, vídeos de anuncios, películas, dobraxe.
4.Creación literaria desde a improvisación e traballo con textos literarios en escena.
Summary:
Este 21 de marzo, Día Mundial da Poesía evocamos a Chus Pato
cando o corpo rompe
cando o granito rompe
cando xa nada pode consolarno
nacemos
Chus Pato, Sonora.
Premio Nacional de Poesía, participará nos Obradoiros de mellora da competencia comunicativa do profesorado coa conferencia "Reflexións sobre Sonora". Podedes anotarvos en Fprofe. Código: G2402006 #cafilinguas
Summary:
Reaberta a inscrición para o curso G2401011: Agueiro como recurso didáctico, unha formación de 30 horas que se desenvolverá na Rede entre o 26 de marzo e o 15 de maio. Este curso ten como obxectivo afondar no uso da nova plataforma de Agueiro como ferramenta educativa.
O prazo de inscrición permanecerá aberto ata o 26 de marzo. As persoas interesadas poden consultar máis información e formalizar a súa inscrición en www.edu.xunta.gal/fprofe.
Summary:
A actividade Climántica: novos retos tras 18 anos educando sobre o cambio climático busca actualizar e mellorar a educación sobre o cambio climático a través de enfoques interdisciplinares e competenciais. Para iso, céntrase en adaptar modelos mentais clave ao ensino, analizar materiais didácticos creados con metodoloxías transversais e debater estratexias e proxectos en curso co apoio de Erasmus+ e da Secretaría de Estado de Educación. Tamén aborda a eficacia das políticas actuais de mitigación e adaptación, a dificultade de cambiar crenzas e actitudes, e a necesidade dun enfoque multidisciplinar para comprender os retos ecolóxicos globais e locais.
Summary:
Conferencias plenarias de apertura e peche.
Obradoiros cun enfoque práctico para a mellora da competencia comunicativa do profesorado complementados con charlas de carácter formativo.
Non faltedes!