Gallego

O CAFI deséxavos felices festas

Summary: 

O CAFI deséxavos felices festas
Gallego
O CAFI deséxavos felices festas
O CAFI deséxavos felices festas

G2301039 Equipos directivos. Habilidades e destrezas para a xestión efectiva da comunidade educativa

Summary: 

Actividade formativa de 20 horas de duración. Terá lugar o 15, 22 e 29 de maio na Escola Galega de Administración Pública e o 5 de xuño no Centro Integrado de Formación Profesional Compostela (Santiago de Compostela).
Gallego
  • Obxectivos: 

1.Promover un liderado distribuído e eficaz no centro educativo encamiñado á mellora da calidade educativa.

2.Fomentar as técnicas de traballo colaborativo entre a comunidade educativa facendo fincapé no traballo do equipo docente.

3.Promover activamente a interacción verbal adaptándose ao contexto dos interlocutores.

  • Contidos: 

1.Liderado.

2.Comunicación.

3.Xestión emocional.

4.Resolución de conflitos.

5.Habilidades sociais.

6.Comunicación verbal e non verbal.

7.Oratoria.

  • Competencias profesionais:

Competencia en organización escolar e colaboración - Traballo en equipo

Competencia en organización escolar e colaboración - Liderado distribuído

 

imaxe
G2301039 Equipos directivos. Habilidades e destrezas para a xestión efectiva da comunidade educativa

G2301039 Equipos directivos. Habilidades e destrezas para a xestión efectiva da comunidade educativa

Summary: 

Actividade formativa de 20 horas de duración. Terá lugar o 15, 22 e 25 de maio na Escola Galega de Administración Pública e 0 5 de xuño no Centro Integrado de Formación Profesional Compostela.
Undefined
  • Obxectivos: 

1.Promover un liderado distribuído e eficaz no centro educativo encamiñado á mellora da calidade educativa.

2.Fomentar as técnicas de traballo colaborativo entre a comunidade educativa facendo fincapé no traballo do equipo docente.

3.Promover activamente a interacción verbal adaptándose ao contexto dos interlocutores.

  • Contidos: 

1.Liderado.

2.Comunicación.

3.Xestión emocional.

4.Resolución de conflitos.

5.Habilidades sociais.

6.Comunicación verbal e non verbal.

7.Oratoria.

  • Competencias profesionais: 
  • Competencia en organización escolar e colaboración - Traballo en equipo
  • Competencia en organización escolar e colaboración - Liderado distribuído

 

S2303015 Aprendizaxe baseada en proxectos eTwinning

Summary: 

Aprendizaxe baseada en proxectos eTwinning
Gallego

eTwinning é unha ferramenta para facilitar a inclusión na aula de metodoloxías innovadoras. Calquera participante pode usar esa ferramenta como considere conveniente e desenvolver con ela os enfoques que desexe experimentar. Con todo, algúns destes enfoques encaixan e aproveitan mellor as posibilidades que ofrece a plataforma. Cando se deseñan as funcionalidades e as ferramentas, cando se planifica o asesoramento a docentes ou cando se destacan algúns proxectos, estas metodoloxías están presentes. Entre elas, debemos destacar a Aprendizaxe Baseada en Proxectos (ABP) e, como veremos, prestarémoslle unha especial atención á colaboración entre o alumnado de distintos centros.

A colaboración é o aspecto fundamental para desenvolver un bo proxecto eTwinning e é a clave para o seu éxito. Colaborar non é realizar as actividades de maneira paralela nos respectivos centros, con resultados independentes. Mesmo se nos comunicamos e nos mostramos eses produtos finais. Nin sequera estaremos a colaborar se sumamos os produtos e os presentamos como un único produto final. Por estas respostas e moitas outras que nos poidan xurdir, imos debullar o que é colaborar e aprenderemos regras de ouro para o éxito nun proxecto eTwinning.

  • Código da actividade: S2303015
  • Datas:
  • 23 de maio de 16:30 a 20:30: 'ESEP, eTwinning e ABP' con Susana Vázquez Regueiro e Yolanda Barallobre Ferreño
  • 24 de maio de 17:00 a 19:00: 'Boas prácticas, actividades e dinámicas' con Carmen Fernández Rodríguez
  • 30 de maio de 16:30 a 20:30: 'Proxectos eTwinning, TwinSpace e criterios de calidade' con Susana Vázquez Regueiro e Yolanda Barallobre Ferreño
  • 31 de maio de 17:00 a 19:00: 'Boas prácticas, actividades e dinámicas' con Carmen Fernández Rodríguez
    •  
Aprendizaxe baseada en proxectos eTwinning

Calendario escolar 2024-2025

Summary: 

O curso escolar 2024-25 comezará o 11 de setembro e rematará o 20 de xuño
O DOG publica o calendario que rexe para todas as etapas educativas: Infantil, Primaria, Secundaria, Bacharelato, FP e ensinanzas de Réxime Especial
Gallego

O vindeiro curso escolar 2024-25 comezará o día 11 de setembro de 2024 e rematará o 20 de xuño de 2025. Este calendario, que publica o Diario Oficial de Galicia rexe para todas as etapas educativas. No caso de 2º curso de Bacharelato as clases rematarán de acordo coas datas previstas para a avaliación de acceso á universidade, ABAU.

Canto ás vacacións escolares, haberá tres períodos que son o de Nadal, do 23 de decembro de 2024 ao 7 de xaneiro de 2025, ambos inclusive; o do Entroido os días 3, 4 e 5 de marzo de 2025, e o de Semana Santa, do 14 ao 21 de abril de 2025. Tampouco serán días lectivos os declarados festas de ámbito estatal e os festivos oficiais da Comunidade Autónoma así como o Día do Ensino, que se celebrará o 31 de outubro.

A orde de calendario tamén recolle que para o vindeiro curso, as probas de avaliación de diagnóstico fixadas polo Goberno do Estado a través da LOMLOE para 4º curso de Primaria e para 2º de ESO realizaranse entre o 1 e o 11 de abril de 2025.

Canto ao período de adaptación para o alumnado de 4º curso de Educación Infantil,  os centros poden optar por unha incorporación gradual que non se prolongará máis aló do 17 de setembro. 

No que atinxe ao servizo de comedor escolar, en todos os centros públicos funcionará desde o 11 de setembro de 2024 ata o 20 de xuño de 2025, ambos inclusive. 

 

https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2024/20240423/AnuncioG0655-150424-0003_gl.html

Calendario escolar

G2302046 Ciclo de cultura científica. Tecnoloxía con sentidiño

Summary: 

Ciclo de Cultura Científica - José César Perales
José César Perales "Mitos e evidencias sobre o uso intensivo de dispositivos e aplicacións na Rede"
Gallego

Non é a primeira vez que falamos sobre adiccións pero esta vez facémolo da man dun experto naquelas que non son substancias. Como funciona a adicción ao xogo? Podemos ser adictos aos videoxogos? Que son os casinos sociais? Como podemos protexernos fronte a estes perigos?

Para iso imos contar con José César Perales, que é catedrático do Departamento de Psicoloxía Experimental da Universidade de Granada. Doutorouse en Psicoloxía na mesma universidade, e traballou como investigador de posdoutoramento na University College London (Reino Unido). Investiga sobre as causas dos problemas co xogo de azar e outras adiccións desde hai máis de 15 anos. Colabora coa Asociación Granadina de Xogadores de Azar en Rehabilitación (AGRAJER) en labores de asesoría e divulgación. É editor asociado das revistas Addictive Behaviors e International Gambling Studies.

Daquela, se queres saber algo sobre Mitos e evidencias sobre o uso intensivo de dispositivos e aplicacións na Rede, marca na túa axenda o vindeiro xoves 2 de maio ás 18:00h no Edificio Cinc da Cidade da Cultura.

 

José César Perales

G2303005 Roteiro polos espazos vitais e literarios de Carmen Martín Gaite en Piñor

Summary: 

A vida e a obra de Carmen Martín Gaite
Gallego

Carmen Martin Gaite escribiu e viviu ao redor de San Lourenzo de Piñor durante os seus veráns. Os seus avós maternos eran de Allariz e tiñan unha propiedade neste núcleo de Barbadás onde pasaban varios meses ao ano. O sinal que deixou esta terra está moi presente na súa obra. E polos espazos vinculados á súa memoria e ás lembranzas daqueles veráns da súa infancia discorrerá o recorrido do roteiro literario.

  • Relator: David González Couso
  • Data: 1 de xuño de 2024
  • Lugar: Piñor
  • Código en fprofe: G2303005

 

Roteiro polos espazos vitais e literarios de Carmen Martín Gaite en Piñor

G2301141 - Introdución á identidade dixital. Privacidade e a seguridade na Rede

Summary: 

Introdución á identidade dixital
Privacidade e a seguridade
Gallego

Os centros educativos desenvolven actividades en contornas dixitais nos que participan menores. Esta situación, e a súa conexión ca garantía dos dereitos fundamentais, esixe que profesorado e alumnado estean formados no eido da protección de datos persoais, privacidade e seguridade xa que estes elementos están relacionados directamente co benestar dixital. A evolución democrática da nosa sociedade depende tamén destes elementos e os poderes públicos autonómicos deben traballar a prol desta específica formación.

  • Relatores: Lorena Casal Otero e José Julio Fernández Rodríguez
  • Datas: 15 de abril, 2-8-15 de maio
  • Horario: 17:00 a 20:00
  • Duración: 20 horas (12+8)⏳
  • Podes asistir por videoconferencia ou presencialmente

 

Introdución á identidade dixital
Privacidade e a seguridade na Rede

S2301101 Regulación da aprendizaxe a través da avaliación formativa

Summary: 

Estratexias eficaces para regular a aprendizaxe
Gallego

Avaliar convértese, a miúdo, nunha carreira de obstáculos que o alumno supera e o docente certifica, pero que non responde á finalidade de mellorar a aprendizaxe nin en cantidade nin en calidade. Nesta actividade propoñémosche realizar unha avaliación formativa que permita realmente o crecemento do alumnado. Por iso convídannos a reflexionar sobre algunhas prácticas de avaliación que quizais repetísemos sen expornos a fondo se funcionan ou non. Por que facemos o que facemos? Que sustento teórico ten? Recollemos evidencias cuxa análise dá lugar a unha acción inmediata posterior capaz de mellorar o proceso de aprendizaxe? A avaliación formativa non é algo trimestral, mensual ou semanal. Debe suceder á vez que a aprendizaxe, é dicir, dentro das nosas aulas. E, ademais, é posible lograr que os estudantes participen nela de maneira moi activa. Trátase dun labor gratificante para o docente, que comproba como os seus alumnos aprenden máis.

  • Relatora: Mariana Morales
  • Datas: 8 e 9 de maio e 10 de xuño
  • Horario: de 17:00 a 20:00
  • Código en fprofe: S2301101
Regulación da aprendizaxe a través da avaliación formativa
Mariana Morales