Gallego

G2401146 Módulo ECO. Paneis dixitais interactivos

Summary: 

G2401146 Módulo ECO. Paneis dixitais interactivos
Gallego

Aberta a inscrición en Fprofe da actividade G2401146 - Módulo ECO. Paneis dixitais interactivos.

Este curso desenvolverase en PLATEGA, dende o 14 de maio ao 16 de xuño de 2025, cunha duración de 10 horas.

Os obxectivos son: 

1. Adquirir coñecementos básicos sobre o uso de paneis dixitais interactivos na aula.

2. Descubrir ferramentas e aplicacións esenciais integradas no panel.

3. Aprender as funcións básicas de configuración, interacción e conectividade do panel dixital.

Módulo ECO

G2401015 Atención ao alumnado con trastorno específico da linguaxe dende a orientación educativa

Summary: 

Curso de 20 horas: 16 horas presenciais e 4 non presenciais
Gallego

Obxectivos

1.Afondar no coñecemento das características e necesidades educativas do alumnado con trastorno específico da linguaxe.

2.Adquirir estratexias e recursos para dar unha resposta inclusiva ao alumnado con trastorno específico da linguaxe.

3.Deseñar, implementar e avaliar plans de intervención para a atención a este alumnado.

Contidos

1.Características e necesidades educativas do alumnado con con trastorno específico da linguaxe.

2.Recursos para dar unha resposta inclusiva ao alumnado con trastorno específico da linguaxe.

3.Deseño, implementación e avaliación de plans de intervención para a atención do alumnado con trastorno específico da linguaxe.

Observacións

Esta actividade formativa ten 4 horas non presenciais que se desenvolverán mediante unha proposta didáctica. Cada participante terá que xustificar ou dar conta do traballo desenvolvido, en relación á devandita proposta, nunha sesión de posta en común

G2401015  Atención ao alumnado con trastorno específico da linguaxe dende a orientación educativa

G2401029 - Equipos directivos. A xestión do centro docente como organización. Curso 2024-2025

Summary: 

Actividade formativa para os equipos directivos en activo. Días: 19 de febreiro, 12 e 19 de marzo e 9 de abril.
Gallego

Competencias profesionais: 

  • Competencia en organización escolar e colaboración - Xestión de centro e calidade
  • Competencia en organización escolar e colaboración - Deseño, coordinación e execución de propostas

Obxectivos: 

  1. Xestionar procesos, recursos e documentación do centro.
  2. Empregar técnicas efectivas de xestión de recursos.
  3. Participar activamente en proxectos e programas levados a cabo no centro, deseñando propostas de mellora.

Contidos: 

  1. Imaxe institucional.
  2. Xestión por proxectos.
  3. Planificación.
  4. Organización educativa.
  5. Avaliación.
  6. Prevención de riscos laborais.
  7. Manual de autoprotección.
  8. Xestión de recursos (económicos, humanos, de tempo, espazos, servizos complementarios...).
  9. A calidade educativa.

Datas e horarios: 

  • Mércores,19 de febreiro: 10:00 - 14:00 (13:00 - 14:00 Café de traballo) e 14:00 - 18:00
  • Mércores, 12 de marzo: 09:30 - 13:30
  • Mércores, 19 de marzo: 09:30 - 13:30
  • Mércores, 9 de abril: 09:30 - 13:30

Lugar de realización: 

  •  Escola Galega de Administración Pública (EGAP). Santiago de Compostela. 

Pódese consultar a información detallada en Fprofe: G2401029.

 

imaxe

Curso de idiomas para o profesorado

Summary: 

Prolóngase o prazo de inscrición en diversas actividades relacionadas coa formación do profesorado en linguas estranxeiras.
Gallego

Está aberto o prazo para a inscrición nas seguintes actividades con prazas libres:

  • C2401040 - Curso de actualización lingüística e comunicativa (CALC). Francés nivel B2
  • C2401041 - Curso de actualización lingüística e comunicativa (CALC). Inglés nivel B2
  • C2401042 - Curso de actualización lingüística e comunicativa (CALC). Inglés nivel B2
  • C2401048 - Formación para profesorado en produción e comprensión oral. Portugués. Nivel A2

Consulta nas fichas das actividades requisitos, prazos de inscrición, lugares de celebración e datas.

Máis información sobre este tipo de cursos:

https://www.edu.xunta.gal/centros/cfrcoruna/aulavirtual/course/view.php?id=759

Para máis información sobre o proceso de inscrición nas actividades consulta esta ligazón:

https://www.edu.xunta.gal/centros/cfrcoruna/aulavirtual/course/view.php?id=1968#section-7

Cursos CALC 2025
Cursos CALC 2025

G2402024 HISTORIA, USOS E APRENDIZAXE DA LINGUA ESCRITA

Summary: 

Terá lugar o sábado 16 de novembro no Palacio de Congresos de Santiago de Compostela
Gallego

Xornada G2402024 HISTORIA, USOS E APRENDIZAXE DA LINGUA ESCRITA que terá lugar o sábado 16 de novembro no Palacio de Congresos de Santiago de Compostela e que ten como destinatarios o profesorado das etapas de infantil e primaria na que tentaremos respostar  a estas preguntas:

  • Que implica ensinar a ler e escribir?

  • Estamos formando lectores e escritores competentes?

  • Sabemos crear contextos que inviten a ler, escribir, falar e escoitar?

  • Como se respecta a diversidade do alumnado ante o difícil reto de mellorar a competencia lectora e escrita?.

Adxúntovos Programa da Xornada para difusión ao claustro por si fora do voso interese.

Aberto o prazo de inscripción en Fprofe co código G2402024:https://www.edu.xunta.gal/fprofe/procesaBusquedaInscricionCursos.do

HISTORIA, USOS E APRENDIZAXE DA LINGUA ESCRITA
HISTORIA, USOS E APRENDIZAXE DA LINGUA ESCRITA

Inscrición en cursos calc e de idiomas

Summary: 

Prazo ampliado ata o 23 de setembro
Gallego

Inscrición en cursos calc e de idiomasEstá aberto o prazo para a inscrición nos cursos de idiomas que organiza o CFR de A Coruña en colaboración coa Escola Oficial de Idiomas da Coruña.

Pódese consultar a oferta de cursos, os horarios e os lugares de celebración na seguinte ligazón:

https://www.edu.xunta.gal/centros/cfrcoruna/aulavirtual/course/view.php?id=759

Prazo ampliado ata o 23 de setembro

 prazo de inscrición para os cursos do 1º cuadrimestre do curso 2024-2025 remata o 12 de setembro de 2024.

 

Cursos CALC
Cursos CALC

Equipos directivos. Uso de ferramentas e aplicacións institucionais na xestión dos centros educativos. Curso 2024-2025

Summary: 

Realizaranse dúas quendas deste actividade formativa: 15 de xullo e 21 de setembro. Está aberta a inscrición en Fprofe da formación do 15 de xullo: G2302054.
Undefined

Competencias profesionais:

  • Competencia en organización escolar e colaboración - Xestión de centro e calidade
  • Competencia dixital docente - 1. Compromiso profesional

Obxectivos: 

  1. Coñecer as diferentes ferramentas e aplicacións institucionais para centros educativos.
  2. Familiarizarse co uso das diferentes ferramentas e aplicacións institucionais para centros educativos.
  3. Resolver posibles dúbidas sobre o emprego das ferramentas e aplicacións institucionais para centros educativos.

Contidos: 

  1. Ferramentas e aplicacións institucionais para uso na xestión de centros educativos: XADE, espazoAbalar, AbalarBox, Webex, Agueiro, Fondolibros...
  2. Portal da dirección, Admisión de alumnado, Persoal centros, SEF (sistema electrónico de facturación), Substitucións, Comedores, xecocentros, Transporte escolar...

Máis información sobre a xornada do 15 de xullo en Fprofe: G2302054 ou escribindo a cafi.equipos.directivos1@edu.xunta,gal

 

imaxe

Boa práctica. IES Isidro Parga Pondal

Summary: 

IES Isidro Parga Pondal, de Carballo, traballa a horta escolar dende fai 4 anos coa súa implementación a través do seu Plan de Formación Permanente do Profesorado.
Undefined

A Horta Escolar do IES de Carballo: Unha Experiencia de Inclusión e Sustentabilidade

Unha Iniciativa en Crecemento

O IES de Carballo leva traballando a horta escolar dende fai 4 anos, implementando este proxecto a través do seu plan de formación. Esta iniciativa non só embelece o centro, senón que tamén serve como unha ferramenta educativa multifacética.

Obxectivos Clave

A horta escolar persegue dous obxectivos fundamentais:

  1. Integración do Alumnado con NEAE:

    • Fomenta a participación activa dos estudantes con necesidades educativas especiais.
    • Proporciona un entorno de ensino-aprendizaxe inclusivo.
    • Aplica medidas de igualdade, permitindo que todos os alumnos se sintan valorados e incluídos.
  2. Traballar os ODS:

    • Integra os Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable (ODS) na práctica docente.
    • Promove unha visión educativa orientada ao desenvolvemento global sostible.
    • Sensibiliza ao alumnado sobre a importancia da sustentabilidade e o coidado do medio ambiente.

Un Modelo de Innovación e Benestar

Destaca o gran traballo do centro, enfocado na busca do benestar emocional do alumnado. A implementación da horta escolar é unha práctica integradora e innovadora que se reflicte positivamente na etapa de secundaria. Esta práctica non só promove habilidades prácticas e teóricas, senón que tamén fortalece a comunidade escolar, creando un ambiente de colaboración e respecto mutuo.

Horta escolar do IES Isidro Parga Pondal
Horta escolar do IES Isidro Parga Pondal

Boa práctica. IES Maximino Romero de Lema

Gallego

IES Maximino Romero: Fomentando a Igualdade e Inclusión a través da Tecnoloxía e a IA

Un Curso Cheo de Innovación

Desgacamos do IES Maximino Romero neste curso á utilización de tecnoloxía e intelixencia artificial (IA) para fomentar a igualdade e a inclusión no seu alumnado. Aquí presentámos unha mostra de traballos realizados no centro.

Talentos Inclusivos: Un Proxecto Innovador

Días atrás partiparon na feira de Talentos Inclusivos presentando un proxecto destinado a romper as barreiras comunicativas dunha usuaria de ASPACE (Parálise cerebral) utilizando IA:

Premios e Recoñecementos

Algúns dos traballos do alumnado recibiron premios e recoñecementos significativos:

  • A melodía da vida: 2º premio do SERGAS.
  • Educando na diversidade: 1º premio no Certame de Curtas de Nigrán.
  • Namórate do rural: Mención de honra no premio convocado polas ANPAS GALEGAS.
  • Pon a melodía da igualdade na túa vida:

Iniciativas Adicionais

Outras iniciativas destacadas inclúen:

  • Fomento do uso do galego e atención á diversidade:
  • El rap que desconecta: Un proxecto de atención á diversidade.
  • Descubre a igualdade a través da IA:

Formación en Intelixencia Artificial

Ademais, durante este curso, dentro do proxecto de formación permanente do profesorado, levaron a cabo unha acción formativa para o profesorado e o alumnado en intelixencia artificial dende educación primaria até bacharelato e FP. Ao mesmo tempo, profesorado do centro realizou formación para o profesorado en vario centros de varias provincias para participar en distintos plans de formación co profesorado. En todas as formacións prepararons materiais que foron depositados nas distintas aulas virtuais dos centros en cuestión.

O IES Maximino Romero continúa a traballar para romper barreiras e fomentar un entorno educativo inclusivo e innovador, demostrando que a tecnoloxía e a IA poden ser ferramentas poderosas para o cambio positivo na educación.

Participación do IES Maximino Romero de Lema en Talentos inclusivos
Participación do IES Maximino Romero de Lema en Talentos inclusivos

G2301039 Equipos directivos. Habilidades e destrezas para a xestión efectiva da comunidade educativa

Summary: 

Actividade formativa de 20 horas de duración. Terá lugar o 15, 22 e 25 de maio na Escola Galega de Administración Pública e 0 5 de xuño no Centro Integrado de Formación Profesional Compostela.
Undefined
  • Obxectivos: 

1.Promover un liderado distribuído e eficaz no centro educativo encamiñado á mellora da calidade educativa.

2.Fomentar as técnicas de traballo colaborativo entre a comunidade educativa facendo fincapé no traballo do equipo docente.

3.Promover activamente a interacción verbal adaptándose ao contexto dos interlocutores.

  • Contidos: 

1.Liderado.

2.Comunicación.

3.Xestión emocional.

4.Resolución de conflitos.

5.Habilidades sociais.

6.Comunicación verbal e non verbal.

7.Oratoria.

  • Competencias profesionais: 
  • Competencia en organización escolar e colaboración - Traballo en equipo
  • Competencia en organización escolar e colaboración - Liderado distribuído