slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3

INFORMACIÓN FP

PARABÉNS AO ALUMNADO DE 2º BACHARELATO

PARABÉNS a 2º BACHARELATO

O IES Lamas de Abade davos os parabéns polos vosos resultados na ABAU e deséxavos o mellor na vosa nova andadura.

MANO ROBÓTICA

PARABÉNS AO NOSO ALUMNO E COMPAÑEIRO SERGIO DACAL RODRÍGUEZ DE 2º DE BACHARELATO POLO PREMIO DO SEU PROXECTO DE BRAZO ROBÓTICO.

PARA MÁIS INFORMACIÓN PREMER NA FOTOGRAFÍA

II CERTAME CARMEN LAFORET 2020-21 TEXTOS

Con motivo del Día Internacional del Libro que tendrá lugar el 23 de abril, hemos inaugurado el Certamen Carmen Laforet en la modalidad de TEXTOS escritos en lengua castellana o en lingua galega. Felicidades a todos los participantes, no fue fácil realizar la selección final. Os dejamos el listado de seleccionados:

GANADORES:

1º PREMIO: María Crespo

2º PREMIO: Zeltia Rozas

SELECCIONADOS:

Marcos Chouza

Iria Estévez

David López

Candela Martínez

Alexandra Paris

Noa Rey

Isaura Rodríguez

Roi Ruiz

Campaña de detección de SARS-CoV-2

As farmacias da provincia, en colaboración coa Consellería de Sanidade inician un cribado gratuíto para a poboación adolescente de 12 a 17 anos a través da autorrecollida dunha mostra de saliva.

Poden acceder á información a través do seguinte enlace: https://www.cofc.es/campana/79-campana-de-deteccion-de-sars-cov-2

Terceiro Premio Minerva na categoría de poesía para para Candela Martínez Ferro de 1º de Bacharelato

Candela Martínez Ferro, alumna de 1º de Bacharelato do IES Lamas de Abade,  ganou o terceiro premio da cuadraxésimo novena edición do Concurso Minerva do IES Peleteiro na categoria de poesía. Onte, 14 de abril, recolleu o premio (250€ e medalla de prata) de mans do mantedor do acto, Ramón Villares Paz, catedrático de Historia da USC e membro da Real Academia Galega.

Se premes na  imaxe da galardoada poderás ver a entrega do premio e escoitar un dos tres poemas ganadores na voz da propia autora.

PARABÉNS!!!!

PREMIO PROXECTO DE INNOVACIÓN NA FP 2021

A compañeira Ana Mª Varela Pena do departamento de Imaxe Persoal do IES Lamas de Abadexunto a compañeiras e compañeiros dos departamentos de Imaxe persoal e Sanitaria do IES Frei Martín Sarmiento e IES Montecelo,e coa colaboración das Entidades Talaso Atlántico H., S:L: e Benffirenticial, acaba de obter o premio de Innovación de FP da Consellería de Educación na convocatoria deste curso polo proxecto “Investigación sobre o asesoramento e venda de produtos e servizos de Imaxe Persoal, para clientes oncolóxicos, coa axuda de ferramentas dixitais, coordinado pola profesora Maricarmen Feijoo do IES Frei Martín Sarmiento. O proxectoobtivo un premio de 21.943€.Con este proxecto, iniciase unha liña de traballo que nos permite investigar, analizar e ofrecer, a través do Marketing dixital, un asesoramento, promoción e venda de produtos e servizos estéticos máis personalizados, co fin de abordar con eficacia unha serie de situacións “socioestéticas”, que repercutan na mellora da calidade de vida dos clientes oncolóxicos, desde o punto de vista da Imaxe Persoal coa axuda de ferramentas dixitais.

Celebración do Día Internacional da Muller

Tres alumnas de 3ºB ESO interpretaron unha canción das Tanxugueiras que xa coñecemos no instituto, Que non mo neguen, para celebrar o Día Internacional da Muller. Son Noa Rey Iglesias e Carla Ferro Castiñeiras, acompañadas á pandeireta por Laura Munín Rodríguez.

Queda moito por andar pero imos facendo camiño.

Se premes nesta imaxe poderás ver o vídeo.

CONMEMORACIÓN DEL 8M DESDE EL ESPAZO CLARA CAMPOAMOR (ECC)

Con motivo del 8M, día internacional de la mujer, desde el ESPAZO CLARA CAMPOAMOR (ECC) os dejamos este video de la editorial Nórdica Libros sobre la escritora Emily Dickinson a la que durante este curso 2020-21 hemos dedicado un monográfico, para que os acompañen sus palabras y su profunda sensibilidad.

CONMEMORACIÓN DEL 8M DESDE EL ESPAZO JANE GOODALL (EJG)

Este 8 de Marzo de 2021, desde el ESPAZO JANE GOODALL (EJG) recién creado, hemos decidido obsequiar con una postal ilustrada a todo el alumnado de ESO y Bach, que está haciendo un gran esfuerzo en estos tiempos de pandemia, para conseguir que la convivencia entre nosotros se lleve a cabo en las mejores condiciones de seguridad, intentando cumplir las normas que nos ayuden a protegernos unos a otros.

Jane Goodall fue un referente de respeto e inteligencia para toda la comunidad científica y con estas postales editadas por el Club de Letras, os enviamos nuestros mejores deseos de salud y esperanza a alumn@s, padres, profesores y personal no docente.