Publicada a listaxe provisional de admisión

no taboleiro do IES Lamas de Abade

XORNADAS DE FORMACIÓN CONTRA O ACOSO ESCOLAR

O mércores 17 de abril, as responsables do Departamento de Orientacion e Coordenacion de Convivencia e Benestar participaron nas xornadas de formación para os equipos de actuacion contra o acoso escolar ( ACAE)

Novidades de outubro na Biblio

Estas son algunhas das novidades que este outubro tráenos á Biblio do Lamas. Hai de todo un pouco: novela gráfica, historias xuvenís, biografías noveladas..

Entre elas están tamén os libros do Club de lectura que retoma as súas sesións con Sandra Romarís como responsable. Moitas grazas Sandra polo teu traballo e o teu compromiso co alumnado e a Biblio!!!

Animádevos e entrade na Biblio!! Hai unha chea de historias para compartir!!

II Premios á Calidade Lingüística do Proxectos de FP

O mércores, 11 de novembro,  entregáronse os II Premios a Calidade Lingüística dos Proxectos de FP á 9 alumnas, todas elas mulleres, de varios dos ciclos impartidos no noso centro: Angela Abelenda, Lidia Calo, Sandra Brenlla, Antia Villamediana, Nerea Sánchez, Aroa Sánchez, Laura González, Uxía León e Sandra Viadel.

Ademais do premio en metálico (100 € para cada proxecto ganador) e do diploma acreditativo, recibiron un libro, cortesía da Secretaría Xeral de Política Lingüística. Se todas as premiadas eran mulleres, tamén as encargadas da entrega do premio o eran: María Dolores Picón, directora do instituto, Pura Galán, coordinadora dos equipos de Dinamización Lingüística da provincia da Coruña e Isabel Senra, inspectora do instituto .

O equipo de Dinamización da lingua galega do instituto destacou as escollas léxicas, a escrupulosa selección de contidos e, en xeral, a calidade de todos os proxectos presentados.

O acto tamén serviu para presentar a III convocatoria dos Premios á Calidade Lingüística do curso 2020/21 que se resolverán no outono do 2021 e que previsiblemente sexan xa a nivel autonómico, co apoio da Secretaría Xeral de Política Lingüística tanto na organización como na dotación económica.

Memorando

Se queres  ver a curtametraxe Memorando preme sobre a imaxe do cartel.

Estrea de Memorando

O elenco de Memorando

Onte, venres, 16 de outubro, ás 19:30 h, no Auditorio Cinc da Cidade da Cultura estreouse a curtametraxe Memorando, baseada no guión ganador do VI Concurso de Guións contra a Violencia de Xénero, organizado pola Deputación da Coruña.

O guión foi elaborado por tres alumnas do noso instituto: Ainhoa Caamaño, Elisa Nieves, Xiana Villaverde, como traballo para a materia Cinema e literatura galega. Foi o curso pasdo, cando estudaban 2º de bacharelato. Elas mesms se encargaron da rodaxe da película coa axuda dun director profesional, Omar Rabuñal.

Memorando evidencia unha das múltiples caras que amosa o poliedro da violencia de xénero: a violencia económica.A través de tres  personaxes que viven en distintos momentos da historia recente de Galicia, evidénciase como a muller galega tivo que sortear o poder dos homes que a rodeaban (e posiblemente a querían) para manter o seu criterio e defender as súas ideas.

Unha escena da curtametraxe

A protagonista, Rosa, mentres espera que lle comuniquen o resultado dunha votación crucial na súa vida, observa fotos das súas devanceiras e comproba como as súas loitas que son as loitas de todas as mulleres galegas.

Despois da emisión da curtametraxe realizouse un pequeno coloquio sobre a súa experiencia e aprendizaxe e sobre este tipo de violencia de xénero, as veces encuberta e sempre sutil.

As ganadoras do concurso, directoras e protagonistas de Memorando
A estrea asistiron María Muíño, deputada de Igualdade da Deputación da Coruña,  Pura Galán, coordinadora dos equipos de Dinamización Lingüística da Coruña e Lola Picón, directora do instituto, ademais de profesores e profesoras do noso instituto.

A Deputada de Igualdade, xunto coas protagonistas

Proximamente subiremos a curtametraxe.

Xornada de Portas Abertas no Lamas de Abade

Visita de Carmen Pomar (Conselleira de Educación)

Carmen Pomar, Conselleira de Educación da Xunta de Galicia, estivo visitando este 9 de outubro as instalacións do IES Lamas de Abade, tomando contacto coas nosas necesidades e conversando coa dirección, profesorado e alumnado de Secundaria, Bacharelato e Ciclos Formativos.

Quede aquí constancia gráfica da visita e tamén o link coa nova publicada na web da Xunta con varias fotos da xornada!!

Recunchos do Lamas