Publicada a listaxe provisional de admisión

no taboleiro do IES Lamas de Abade

Lingua Española e Literatura

Visita de Fernando Lalana

Esta mañá os alumnos de 3º ESO recibiron a visita de Fernando Lalana, autor dunha das novelas propostas neste curso; o escritor falounos da su traxectoria literaria e contestou ás curiosas preguntas dos nosos alumnos, concretamente sobre a novela Escartín en Lima.

Fernando Lalana naceu en Zaragoza no 1958. Tras estudar Dereito, encamiñou os seus pasos cara a literatura, que se converteu na súa primeira e única profesión. Dende aquela, Fernando Lalana publicou máis de cen libros de literatura infantil e xuvenil. Gañou en tres ocasións o Premio Gran Angular de novela. No 1990 recibiu a Mención de Honra do Premio Lazarillo, o Premio Barco de Vapor e no 1993, o Premio da Feira do Libro de Almería, que concede a Junta de Andalucía. No 1991, o Ministerio de Cultura concedeulle o Premio Nacional de Literatura Infantil e Xuvenil, premio do que xa fora finalista en 1985 e volvería selo no 1997. No 2007, La Tuneladora formou parte da Lista de Honra White Ravens. No 2010, Fernando obtivo o Premio Cervantes Chico e no 2012 o Premio Edebé. Fernando Lalana vive en Zaragoza, sobre as pedras que habitaron os romanos de Cesaraugusta e os musulmáns de Medina Albaida. É dicir, no Casco Vello.

Ruta "Emilia Pardo Bazán"

El alumnado de Literatura Universal elaboró un tríptico informativo sobre la experiencia de la escritora Emilia Pardo Bazán denominado “RUTA LITERARIA EMILIA PARDO BAZÁN en Compostela” formado por 12 paradas en el casco histórico de la ciudad, para la asignatura de Literatura Universal en la semana conmemorativa del Día del Libro y completaron la actividad realizando una exposición oral a sus compañeros en cada uno de los puntos seleccionados de dicha ruta. Aprovecharon también para recibir en el CGAC, una visita guiada sobre el icónico grupo de acción feminista y antirracista, Guerrilla Girls.

PROGRAMACIÓN DEL DEPARTAMENTO CURSO 2021-22

Tanto las familias como los alumnos, pueden descargarse la programación de nuestro departamento en el siguiente archivo adjunto.

AULA VIRTUAL DEL DEPARTAMENTO CURSO 2021-22

Todo el alumnado del IES Lamas de Abade, está matriculado en el aula virtual de nuestro departamento. A través de ella, puede acceder al seguimiento del curso o contactar con el profesor en el caso de no poder mantener una enseñanza presencial: