Publicada a listaxe provisional de admisión

no taboleiro do IES Lamas de Abade

Programa Erasmus Educación escolar, Erasmus 2020-2023, Erasmus 2023-2027

Erasmus +: Viaxe a Lituania

Estudantes de 1º, 2º e 3º de ESO, acompañados por Ana Dapena e Lupe Rodríguez, están a disfrutar dun país bastante descoñecido para nós, Lituania. Grazas ao Programa Erasmus +, durante 9 intensos días visitan Vilna, Kaunas e Alytus, onde se mergullan na cultura lituana grazas á súa estancia en familias e ás interesantes clases no instituto Dzūkija School.

Unha viaxe chea de historia, arte, natureza, gastronomía, linguas diferentes, amizade e unha morea de emocións para nunca esquecer.

ENTROIDO ERASMUS

O alumnado que participa en mobilidades Erasmus+,intercambiaron información sobre o Entroido galego e outras tradicións similares nos países de acollida. No rincón E+, podedes ver unha exposición sobre estas festividades carnavalescas en Lituania, Chequia e Rumanía.

FELICES FESTAS ERASMUS

DesdeO Rincón Erasmus, os deseamos a todos unas Felices Fiestas, con esta exposición de postales de nuestros alumnos. Feliz 2024.

Recoñecemento como centro Erasmus + acreditado!

O IES Lamas de Abade acaba de recibir a acreditación ERASMUS+ como centro seleccionado da Acción Clave 1 no ámbito de Educación Escolar (KA120-SCH), que estará vixente ata o ano 2027. Con isto recoñécese a traxectoria de calidade levada a cabo durante os anteriores proxectos Erasmus desenvolvidos no noso instituto e a aposta por seguir avanzando con novas metas.

O novo programa ten como obxectivo ser aínda máis inclusivo, accesible e sostible. A nova acreditación Erasmus garantirá subvencións para que o noso alumnado e profesorado poida seguir formándose en inclusión e diversidade, transformación dixital, medio ambiente, participación na vida democrática, compromiso cívico e humanístico. Ademais permitirá continuar actualizando as competencias lingüísticas e metodolóxicas e coñecendo outras formas de organización e xestión de centros educativos en Europa.

Sentímonos orgullosos de poder ofrecer estas accións ao noso alumando e profesorado, co convencemento de que aproveitarán estas oportunidades de internacionalización para desenvolver actividades de mobilidade de alta calidade, coa conseguinte mellora da nosa institución educativa.

e-School for the Future

Erasmus E-school for the future ( 2020-2023)

facebookErasmus.E.schoolsforthefuture

eschoolsforthefuture.blogspot