INFORMACIÓN ESO

Esteticista

Publicada el 1 de octubre de

Descripción

Grupo Arestora, consultora de RRHH y rendimiento empresarial, precisa incorporar un/una ESTETICISTA centro de estética avanzada ubicado en Ribeira.

MISIÓN DEL PUESTO: Encargarse de realizar los tratamientos, depilaciones, recomendaciones para el cuidado de la piel y de gestionar las citas de los clientes.

PRINCIPALES FUNCIONES A DESARROLLAR:

• Realizar los tratamientos faciales y corporales.
  • Realizar depilación facial y corporal.
  • Realizar manicuras y pedicuras.
  • Llevar a cabo depilaciones láser.

SE OFRECE:

• Contrato indefinido.
  • Jornada completa.
  • Horario partido (entrada flexible):

Martes a Viernes: por la mañana de 9:00 a 15:30 o de 10:00 a 16:30 y por la tarde de 18:00 a 20:00.

Sábados: de 9:00 a 15:00

Requisitos mínimos

REQUISITOS IMPRESCINDIBLES:

• FP Medio/Superior de Estética y/o Título de Estética otorgado por OMAT.
  • Experiencia mínima de 6 meses en puesto similar.
  • Incorporación inmediata.
  • Capacidades de trabajo en equipo, implicación, responsabilidad, actitud positiva, sociable y con ambición por aprender.
  • Residencia en la zona de Barbanza o posibilidad de cambio de residencia.

REQUISITOS VALORABLES:

• Conocimientos en INDIBA (radiofrecuencia), rollaction y/o diseño de cejas.
  • Experiencia en depilación láser.

Galiciaskills 2021

O IES LAMAS DE ABADE SEDE GALICIASKILLS

Galiciaskills 2021. 6º Campionato Galego de Formación Profesional (clica para ver a información na prensa)

PARABÉNS AO ALUMNADO DE 2º BACHARELATO

PARABÉNS a 2º BACHARELATO

O IES Lamas de Abade davos os parabéns polos vosos resultados na ABAU e deséxavos o mellor na vosa nova andadura.

Campaña de detección de SARS-CoV-2

As farmacias da provincia, en colaboración coa Consellería de Sanidade inician un cribado gratuíto para a poboación adolescente de 12 a 17 anos a través da autorrecollida dunha mostra de saliva.

Poden acceder á información a través do seguinte enlace: https://www.cofc.es/campana/79-campana-de-deteccion-de-sars-cov-2

PREMIO PROXECTO DE INNOVACIÓN NA FP 2021

A compañeira Ana Mª Varela Pena do departamento de Imaxe Persoal do IES Lamas de Abadexunto a compañeiras e compañeiros dos departamentos de Imaxe persoal e Sanitaria do IES Frei Martín Sarmiento e IES Montecelo,e coa colaboración das Entidades Talaso Atlántico H., S:L: e Benffirenticial, acaba de obter o premio de Innovación de FP da Consellería de Educación na convocatoria deste curso polo proxecto “Investigación sobre o asesoramento e venda de produtos e servizos de Imaxe Persoal, para clientes oncolóxicos, coa axuda de ferramentas dixitais, coordinado pola profesora Maricarmen Feijoo do IES Frei Martín Sarmiento. O proxectoobtivo un premio de 21.943€.Con este proxecto, iniciase unha liña de traballo que nos permite investigar, analizar e ofrecer, a través do Marketing dixital, un asesoramento, promoción e venda de produtos e servizos estéticos máis personalizados, co fin de abordar con eficacia unha serie de situacións “socioestéticas”, que repercutan na mellora da calidade de vida dos clientes oncolóxicos, desde o punto de vista da Imaxe Persoal coa axuda de ferramentas dixitais.

Espazo Jane Goodall

CONVOCADO PROCEDEMENTO DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO MATRICULADO EN EDUCACIÓN PRIMARIA, EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA E EDUCACIÓN ESPECIAL

Convocada a ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21 (código de procedemento ED330E).

Enlace ao DOG: https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2020/20201113/AnuncioG0598-061120-0002_gl.pdf

Enlace á sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal/portada

IMPORTANTE: o prazo para presentar solicitudes é de 10 días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia

Conseguín unha Bolsa da Fundación Amancio Ortega para estudar nos EEUU !!!

Orgullosos estamos de que o noso alumno de 4º da ESO Marcos Vaamonde teña sido seleccionado cunha bolsa da Fundación Amancio Ortega para poder cursar o 1º de Bacharelato en EEUU. Tendo en conta que o nivel de idiomas é aspecto determinante na concesión da bolsa, dende o Departamento de Inglés queren transmitirlle unha mensaxe especial:

"Congratulations Marcos! The English Department would like to congratulate you on having been awarded a scholarship to spend school year studying in Canada or USA. We wish you the best of luck. We’re sure we’ll miss you.! "

E, por suposto, xa en galego, tampouco poden faltar os parabéns de todo o Instituto.