HORARIOS MODULAR

CONVOCATORIA SERGAS

Novas relacionadas coa Biblioteca do Lamas de Abade

Premios do concurso "O Scriptorium do Abade"

As gañadoras do 2° concurso literario "O Scriptorium do Abade" co gallo das Letras galegas.

1er premio relato ex aequo: Natalia Domínguez de 2°A e Icía Lagares de 2°B.

1er premio poesía: Antía Gomez de 2°B

2º premio relato: Eimi Vidal de 2°B

2º premio poesía: Aroa Alcaide de 2°A

Noraboa as gañadoras e moitas grazas a todas as persoas que participaron!!

Na foto, as gañadoras coa organizadora do concurso Sandra Romarís

Podedes ler os relatos gañadores no seguinte arquivo:

Día do libro 2024

O día 23 de abril, o alumnado da ESO e de ciclos formativos pasou ao longo da mañá pola biblioteca para facer lecturas comúns de relatos, poemas e opinións do propio alumnado sobre os libros e a lectura.

Moitas grazas polos textos e por ler ante os vosos compañeiros e compañeiras!

Charlas na Biblio

Recollida de productos de hixiene na biblioteca

Este ano a biblioteca organizou unha campaña en colaboración coa Cruz Vermella para recoller material de hixiene persoal e doméstica.

Como podedes ver nas imaxes, esta campaña foi todo un éxito.

Grazas a todos pola vosa colaboración!

Aberto o ciclo "Charlas na Biblio" con Mercedes Corbillón

O pasado xoves día 9, tal e como estaba programado, Mercedes Corbillón abríu o ciclo de "Charlas na biblio" falando de libros y cronopios ante o alumnado de 1ª Bach.

Charlas na Biblio do Lamas

Éxito da Campaña "Quilos de Poesía"

Éxito da campaña de recollida de alimentos para a Cociña Económica de Santiago organizada polo equipo da Biblioteca do Lamas. Hoxe pola mañá e coa colaboración do alumnado, as múltiples caixas de alimentos foron entregadas no seu destino. Grazas a todas as persoas que colaboraron coa iniciativa!!!!

Operación "Quilos de Poesía" na Biblioteca

Igual que en anos anteriores o Equipo da Biblioteca pide a colaboración de toda a Comunidade Escolar do Lamas de Abade para axudar nestas datas a aquelas organizacións que loitan pola mellora das condicións na nosa sociedade coa tradicional recollida de alimentos que irán destinados,nesta ocasión, á Cociña Económica.

Nestes días, e con data límite no 20 de decembro, aquelas persoas que queiran axudar poden deposita os alimentos nas caixas habilitadas na propia Biblioteca. Toda colaboración é benvida e agradecida

Concurso de cabazas decoradas.

O departamento de inglés retou ao alumnado de 1º ESO a que decorasen cabazas co tema "Animals". O resultado superou as espectativas, como ben amosan as imaxes. Noraboa!!!

Samaín 2022

Un ano máis o Lamas de Abade celebrou o Samaín polos seus corredores, aulas e Biblioteca.

O xa tradicional concurso de doces monstrosos encheu de xente e balbordo a nosa Biblioteca tradicionalmente tan silandeira :)