INFORMACIÓN ESO

INFORMACIÓN FP

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2022

Novas relacionadas coa Biblioteca do Lamas de Abade

Concurso de cabazas decoradas.

O departamento de inglés retou ao alumnado de 1º ESO a que decorasen cabazas co tema "Animals". O resultado superou as espectativas, como ben amosan as imaxes. Noraboa!!!

Samaín 2022

Un ano máis o Lamas de Abade celebrou o Samaín polos seus corredores, aulas e Biblioteca.

O xa tradicional concurso de doces monstrosos encheu de xente e balbordo a nosa Biblioteca tradicionalmente tan silandeira :)

Novidades de outubro na Biblio

Estas son algunhas das novidades que este outubro tráenos á Biblio do Lamas. Hai de todo un pouco: novela gráfica, historias xuvenís, biografías noveladas..

Entre elas están tamén os libros do Club de lectura que retoma as súas sesións con Sandra Romarís como responsable. Moitas grazas Sandra polo teu traballo e o teu compromiso co alumnado e a Biblio!!!

Animádevos e entrade na Biblio!! Hai unha chea de historias para compartir!!

Maletas Viaxeiras

Ata o día 26 deste mes temos expostos na Biblio unha selección de banda deseñada de temáticas diferentes: fantasía, historia, feminismo, humor... Só pódense consultar na Biblio, xa que non se poden emprestar para casa porque son unha cesión temporal da Consellería que nos chegaron na "Maleta viaxeira".

Entrega de premios do II Concurso de booktrailers

Por fin  puidemos entregar os premios ás ganadoras do II Concurso de Booktrailers: Lis Castro Vázquez e Rita Domínguez Lores, daquela alumnas respectivamente de 1º ESO A e 1º Bacharelato A. Aínda que o concurso se resolveu xa no mes de xuño como estaba previsto, non puidemos entregar os premios ata estes días.

As técnicas empregadas nos seus videos, que podedes ver premendo nas imaxes seguintes, son moi distintas pero ambas recollen perfectamente  a esencia dos libros que promocionan: O misterio dos fillos de Lúa  (de Fina Casalderrey) e Sen piedade (de Pedro Feijoo)

O equipo de Dinamización Lingüística do instituto felicita as premiadas e anima a todo o alumnado a participar no concurso porque ás veces ganase.

Día do Libro na Biblio do Lamas

As profes responsables da Biblioteca produciron este vídeo que podedes ver no Instagram da Biblio do Lamas para recomendarvos agradable lectura neste día do libro de 2020. Seguide o consello !!!

Reflexións do alumnado sobre a visita de Luz Fandiño

O pasado venres Luz Fandiño estivo no Lamas de Abade compartindo co alumnado e profesorado os seus poemas e as súas experiencias vitais. Desa actividade teñen xurdido múltiples actividades das que o Departamento de Galego quere compartir, entre outras moitas e a modo de exemplo pola súa calidade, a  desenvolvida por Elisa Nieves. Pulsa na imaxe ou neste vínculo para acceder ao PDF

Conferencias na Biblioteca: Luz Fandiño

Santiago Lopo nas "Conferencias na Biblio"

Santiago Lopo estará o martes 3 de decembro co alumnado de 1º de Bacharelato en horario de 10:35 a 11:25 no ciclo de "Conferencias na Biblioteca"

Lopo é un dos autores máis destacados da narrativa galega actual. Abonda con dicir que xa foi premiado na súa carreira co "Premio García Barros" e co "Xerais" coas obras "Hora Zulú" e "A arte de trobar". A gozar da experiencia!