Skip to Content

SEMANA DO 22 AO 26 de MAIO

DURANTE ESTA SEMANA, SEGUIMOS TRABALLANDO COS NÚMEROS, COAS LETRAS, COA BEEBOT, COIDANDO A HORTA, ENTRE OUTRAS ACTIVIDADES

- RECOLLIDA DOS PRIMEIROS CHÍCHAROS, QUE SE ÍAN DEGUSTAR NO COMEDOR NO GUISO DE CARNE. DEGRAÑÁMOLOS (motricidade fina) E PROBÁMOLOSGuiño: Á MAIORÍA GUSTÁRONLLE E QUERÍAN REPETIR.

  

- LOXICAMATEMÁTICA;

   *A NIVEL GRUPAL, ORDENAMOS A SERIE NUMÉRICA E LOGO AGRUPAMOS OS NOMES, POLO QUE, CADA QUEN TIÑA QUE CONTAR, RECOÑECER A CANTIDADE DE LETRAS DO SEU NOME E IDENTIFICAR O CARDINAL CORRESPONDENTE A ESA CANTIDADE

   *POSTERIORMENTE, PARA AFIANZAR ESTE CONTIDO, CADA CRIANZA TIÑA TARXETAS CON TODOS OS NOMES D@S COMPAÑEIR@S, TENDO QUE CONTAR A CANTIDADE DE LETRAS E AGRUPALOS ATENDENDO AO NÚMERO, NA FIGURA XEOMÉTRICA QUE SE INDICABA. 

   * IDENTIFICAR AS DISTINTAS FORMAS XEOMÉTRICAS EN CADA CASO 

   * REXISTRAR O CARDINAL  EN CADA GRUPO, SEGUNDO A CANTIDADE DE LETRAS DOS NOMES.

   -- "CAZA ABELLAS": AS CRIANZAS ESTÁN SENTADAS POR PARELLAS, DE COSTAS A UN TABOLEIRO ONDE HAI UNHAS TARXETAS CON DEBUXO DE ABELLAS CON NÚMEROS, Á INDICACIÓN DA MESTRA, DEBEN XIRARSE E TOCAR O NÚMERO QUE SE LLES INDICA

 

   -- FOMENTANDO A PROGRAMACIÓN COA BEEBOT, O RAZONAMENTO ABSTRACTO, A ORGANIZACIÓN ESPACIAL

NESTA OCASIÓN, A CONSIGNA ERA CHEGAR A UNHA FLOR DA COR QUE SE INDICABA (exe: flor branca). AXUDÁMONOS DE TARXETAS CON FRECHAS COMO AS QUE APARECEN NA BEEBOT (DE FRENTE, XIRAR Á DEREITA OU Á ESQUERDA) E CON NÚMEROS (para indicar as veces que debe avanzar o robot), PARA PROGRAMAR OS COMANDOS QUE LOGO EXECUTAMOS CO ROBOT (as tarxetas serven como apoio na organización espacial dentro do taboleiro). IMOS EXECUTANDO CADA COMANDO PASO A PASO, ANTE A IDADE DAS CRIANZAS, XA QUE AÍNDA NON ESTÁN MADURAS NO SEU PENSAMENTO ABSTRACTO.

- VISITAMOS, NO SALÓN DE ACTOS DO NOSO COLEXIO, A EXPOSICIÓN DOS ECOSISTEMAS ELABORADOS POLO ALUMNADO DE 5º DE PRIMARIA, DA QUE GUSTARON GRATAMENTE.

- CONTACONTOS CON SARA LAYA, DA COMPAÑÍA "A XANELA DO MAXÍN, QUE VEUNOS PRESENTAR "SORPRESA", UN PEZA TEATRAL DE TÍTERES, COA QUE TRANSMITIU ÁS CRIANZAS  A PROBLEMÁTICA DA CONTAMINACIÓN AMBIENTAL, DA IMPORTANCIA DA RECICLAXE, DO COIDADO DO NOSO ENTORNO, DA REUTILIZACIÓN DOS MATERIAIS. A POSTA EN ESCEA E O XEITO DE CONTALO, MANTIVO ENGAIOLADOS E ATENTOS TANTO ÁS CRIANZAS COMO AS MESTRAS; GRAZAS SARA, POR FACERNOS GOZAR DUN RATO BEN FERMOSO E TRANSMITIRNOS TAN BEN A MENSAXE QUE, DURANTE O CURSO, LEVAMOS TRATANDO: DA IMPORTANCIA DE COIDAR O NOSO PLANETA ENTRE TOD@S. 

ESTA ACTUACIÓN FOI UN AGASALLO DO CONSORCIO EDITORIAL, POLA INVERSIÓN EN LIBROS QUE MERCAMOS PARA A NOSA BIBLIOTECA, COS QUE PODER OFRECER DIVERSOS E VARIADOS FONDOS QUE SIRVAN PARA ENRIQUECER AS LECTURAS DO NOSO ALUMNADO.

 

 



page | by Dr. Radut