SEMANA DO 24-28 ABRIL
* SEGUIMOS APRENDENDO MÁIS COUSÑAS SOBRE AS ABELLAS, NESTA OCASIÓN;
-- ARREDOR DO PROCESO DE EXTRACCIÓN DO MEL: VIMOS VIDEOS E LEMOS COS BOLECHAS COMO SE LEVA A CABO ESTE PROCESO ATA O ENVASADO DESTE DOCE MANXAR QUE É O MEL.
-- TIPOS DE ABELLAS QUE HAI NUNHA COLMEA. APROVEITAMOS PARA CENTRAR A ESCRITURA NAS VOGAIS QUE COMPOÑEN OS SEUS NOMES: MESTRA, OBREIRAS E ABÁZCAROS
-- TAMÉN ANDIVEMOS DESCUBRINDO COMO DEBUXAR UNHA ABELLA. APROVEITAMOS A BUSCAR EXEMPLOS NA REDE E, SERVIUNOS PARA OBSERVAR E ANALIZAR OS DEBUXOS QUE ATOPAMOS: OU NON TIÑAS AS 6 PATAS, OU NON TIÑAN 4 ÁS, OU LLE FALTABA ALGUNHA PARTE DO CORPO, OU TIÑA ASPECTOS PERSONIFICADOS COMO MANS.
-- FIXEMOS ALGUNHA MANUALIDADE RELACIONADA, COMO ABELLAS CON CILINDROS DE CARTÓN, LIMPAPIPAS E OLLOS MÓVILES OU UN PANAL USANDO CON PAPEL DE BURBULLAS SOBRE O QUE PINTAMOS PARA LOGO ESTAMPALO SOBRE PAPEL.
* ACTIVIDADE RELACIONADA CO DÍA DO LIBRO: VISITA DE PEPE SENDÓN, QUE NOS MOSTROU O INICIO DO VIDEO-CONTO "O LABIRINTO DOS SOÑOS" SENDO PROTAGONISTA A BRUXA CATUXA E COMPARTIU A LECTURA DOS POEMAS DO SEU LIBRO "ANIMAL FUN", ESCRITOS EN GALEGO E INGLÉS
E TAMÉN TIVEMOS A SORTE DE ESCOITAR 3 CONTOS DE ALUMNADO DE 3º DE EP. QUE RECOLLERON DOS SEUS MAIORES, PARA PARTICIPAR NO PROXECTO "CÓNTAME UN CONTO", QUE ORGANIZA O MUSEO DO POBO GALEGO.
* PSICOMOTRICIDADE. NESTA SESIÓN SEGUIMOS TOMANDO CONCIENCIA DAS POSIBLIDADES E DESCUBRIMENTO DO CORPO: CORRER POÑENDO AS MANS NA CABEZA OU NO CÚ, DESPLAZÁNDOSE A SALTOS COMO RÁS OU CARA ATRÁS COMO CANGAREXOS,...
E XOGAMOS "Á PITA CEGA" COMO FACÍAN AS NOSAS NAIS/PAIS NA SÚA INFANCIA
* NESTE MES, DOUS COMPAÑEIR@S ESTIVERON DE PARABÉNS PORQUE CUMPLIRON 4 ANOS
MOITÍSIMOS PARABÉNSSSSS PARA ALFONSO E SAÍNZA, E QUE SIGADES CUMPLINDO MOITOSSSS MÁISSSSSS!