Skip to Content

DO 10- 21 ABRIL

 INICIAMOS A ÚLTIMO TRIMESTRE DESTE CURSO, QUE RÁPIDO PASA O TEMPO!Sorprendido

--- XA PUIDEMOS GOZAR DA QUE SERÍA A EXCURSIÓN FINAL DESTE CURSO, QUE POR MOTIVOS DE DATAS, XA SE LEVOU A CABO NESTE MES DE ABRIL; A APÍPOLIS

                                                          clica neste imaxe para ver mais fotos

 

 

COMO A SAÍDA ESTABA RELACIONADA COAS ABELLAS: O SEU MODO DE VIDA, OS BENEFICIOS QUE NOS APORTAN, OS TIPOS DE ABELLAS QUE HAI NUNHA COLMEA, O PROCESO DE EXTRACIÓN DO MEL, O TRAXE DE ABELLEIR@,ENTRE OUTROS ASPECTOS, PARECEUNOS NECESARIO E MOI ENRIQUECEDOR TRABALLAR SOBRE ESTE INSECTO.

   * ANTES DE FACER A VISITA E PARA INICIARMOS A SECUENCIA DIDÁCTICA: REPARTÍRONSE AS PEZAS DO CORPO DUNHA ABELLA, PARA QUE PREVIAMENTE DIXERAN IDEAS SOBRE QUE PENSABAN QUE ANIMAL PODÍA SER, E PRACTICAMENTE TODAS AS CRIANZAS, SE DERON CONTA QUE SE TRATARÍA DUNHA ABELLA.

   

TAMÉN LEMOS ALGUNHAS CARACTERÍSTICAS USANDO O LIBRO "QUE INSECTO ES?", ED. SM, PARA IR INTRODUCINDO XA ALGUNHA INFORMACIÓN DESTE INSECTO

 

 * COA AXUDA DE LIBROS DE INFORMACIÓN, FOMOS DESCUBRINDO OS TIPOS DE ABELLAS, ALIMENTACIÓN QUE TOMAN, O CICLO DA VIDA, PARTES DO CORPO, BENEFICIOS QUE NOS APORTAN, A CARETA QUE EMPREGAN PARA QUE NON LLES PIQUEN CANDO FAN A EXTRACIÓN DO MEL, UNHA MOSTRA DUN PANAL QUE LOGO RECHEAN DE MEL E POLE AS ABELLAS OBREIRAS.

DESPOIS DE FACER A EXCURSIÓN, MONTAMOS UN RECANTO E SEGUIMOS TRABALLANDO SOBRE ESTE INSECTO, XA REXISTRANDO ALGUNHA INFORMACIÓN, QUE AGORA LLES RESULTA MÁIS SIGNIFICATIVA TRAS VIVENCIALO IN SITU. ASÍ TRATAMOS DE FOMENTAR A CONSECUCIÓN DE OBXECTIVOS RELACIONADOS COA LECTOESCRITURA, COA LOXICAMATEMÁTICA, CO ÁMBITO ARTÍSTICO, COA MOTRICIDADE FINA,... DUN XEITO CONTEXTUALIZADO.

 

  + COMO ORDENAR A SECUENCIA DO CICLO DA VIDA, DO PROCESO DE EXTRACIÓN DO MEL- REXISTRANDO OS NOMES DO QUE PASA EN CADA PASO E USANDO OS ORDINAIS

 

  + IDENTIFICAR AS PARTES DUNHA ABELLA- IDENTIFICANDO AS PALABRAS QUE SE CORRESPONDEN CON CADA PARTE

  + E OS TIPOS DE ABELLAS QUE HAI NUNHA COLMEA - RECOÑECENDO AS VOGAIS PARA DIFERENCIALAS DAS CONSOANTES

  + ASOCIAR O CARDINAL CO Nº DE CELAS DUN PANAL- PRACTICANDO O CONTEO E ASOCIANDO O CARDINAL COA CANTIDADE QUE REPRESENTA

  

--- DÍA DO LIBRO- 23 DE ABRIL

   * COMO CADA ANO, REALIZAMOS ACTIVIDADES RELACIONADAS CO DÍA LIBRO, PARA CONMEMORAR ESTA DATA QUE CONSIDERAMOS IMPORTANTÍSIMA, QUIXEMOS FACER UNHA GUIÑO Á GRAN ESCRITORA EN LINGUA CASTELÁN, GLORIA FUERTES, XA QUE SE CUMPLEN 25 ANOS DO SEU PASAMENTO.

AO LONGO DA SEMANA ANDIVEMOS PREPARANDO UN CARTEL EXPOSITIVO RELACIONADO COA ESCRITORA, PARA ISO, BUSCAMOS ALGUNHA INFORMACIÓN, LEMOS ALGÚNS POEMAS E ADIVIÑAS, DESCUBRIMOS CANCIÓNS DAS QUE ELA ESCRIBIU AS LETRAS COMO "UN GLOBO, DOS GLOBOS, TRES GLOBOS", QUE ESCOLLEMOS PARA EXPOÑER NO NOSO CARTEL, E CONTRIUBÍR Á EXPOSICIÓN GRUPAL NA QUE PARTICIPARÍAN TODAS AS AULAS, POIS ESTA PROPOSTA PARTIU COMO UNHA SUXERENCIA DA COMISIÓN DE BIBLIOTECA. (VER BLOG DE BIBLIOTECA)

   * CADA CRIANZA DECOROU O RETRATO DA ESCRITORA AO ESTILO ANDY WARHOL E ESCRIBIU O SEU NOME

   * OUTRA ACTIVIDADE QUE SE REALIZOU, A NIVEL DE CENTRO, ARREDOR DOS LIBROS FOI O "APADRIÑAMENTO LECTOR"; NA QUE O ALUMNADO DE 5º DE PRIMARIA APADRIÑOU UNHA OU DÚAS CRIANZAS DO CICLO DE INFANTIL PARA LERLLE UN CONTO E COMPARTIR UN BONITO ENCONTRO INTERNIVEL ARREDOR DUNHA LECTURA.

 

   * TAMÉN SE LEVOU A CABO O PRÉSTAMO- AGASALLO DUN CONTO EN CADA AULA. NESTA PROPOSTA, CADA CRIANZA TRAÍA A AULA UN CONTO DA CASA OU TOMABA DA BIBLIOTECA PARA INTERCAMBIALO CON OUTRO COMPAÑEIR@ POR SORTEO, E POSTERIORMENTE CANDO REMATASE A LECTURA DEVÓLVEDR AO SEU DONO. DESTE XEITO, PRETÉNDESE OFRECER A OPORTUNIDADE DE LER UNHA HISTORIA PROPOSTA ENTRE ALUMNADO.

--- MERENDA- PINNIC:

APROVEITANDO O BO TEMPO, FIXEMOS UNHA MERENDA PINNIC NO PATIO, COMPARTIDA CON TODO O ALUMNADO DE INFANTIL. E TAMÉN PARA PECHAR A XORNADA DO VENRES, NA ÚLTIMA SESIÓN HOUBO BAILE OU XOGO LIBRE ENTRE AULAS

   



page | by Dr. Radut