SEMANA DO 14 ao 18 de NOVEMBRO
UNHA SEMANA MÁIS COMPARTIMOS ALGÚNS EXEMPLOS DE PROPOSTAS SOBRE AS QUE TRABALLAMOS:
- DISCRIMINACIÓN DE FIGURAS XEOMÉTRICAS: AGRUPACIÓN DE FORMAS IGUAIS (CÍRCULOS, CADRADOS, TRIÁNGULOS)
- LOXICAMATEMÁTICA;
IDENTIFICACIÓN DE CARDINAIS: O OBXECTIVO ERA RECOÑECER O NÚMERO, TENDO A SERIE NUMÉRICA DE APOIO, E CREAR CONXUNTOS COA CANTIDADE QUE REPRESENTAN CADA UN (UN GRUPO DE CRIANZAS)
LOGO ORDENAR EN ORDE ASCENDENTE. E DESPOIS OUTRO GRUPO DE CRIANZAS TIÑA QUE CREAR CONXUNTOS IGUAIS AOS DADOS, COA MESMA CANTIDADE DE ELEMENTOS.
- LECTOESCRITURA;
RECOÑECER OS SEUS NOMES E LOGO COMPOÑELO CON LETRAS MÓVILES, TENDO COMO APOIO AS TARXETAS, E INCLUSO IDENTIFICAR O NÚMERO DE LETRAS QUE TEN
- DADO QUE NOVEMBRO É O MES DA CIENCIA, COMEZAMOS A FACER EXPERIMENTOS SINXELOS, PARA FAMILIARIZARSE COA ESTRUCTURA DO TEXTO INSTRUCTIVO, ASI COMO FAVORECER FORMULACIÓN DE HIPÓTESES SOBRE O QUE VAI PASAR E EXPRESAR O RESULTADO FINAL, ENTRE OUTROS
NESTA OCASIÓN FIXEMOS O EXPERIMENTO DA AUGA TINGUIDA: USANDO LACASITOS O SEU TINTE PASA Á AUGA, DISÓLVESE E LOGO MISTÚRASE SE MOVES O RECIPIENTE.
INCLUSO PROBAMOS COMO O TINTE DOS LACASITOS PINTA AS LINGUAS AO COMELOS, PERO TAMÉN TINGUIRÁ A NOSA BARRIGA??
- DENTRO DO PROXECTO CONTA COMIGO, TIVEMOS A SORTE DE TER CON NÓS A AVOA MARY (AVOA DE LIRA), QUE NOS VEU CONTAR O CONTO DE "COCORICO" E ADEMAIS TRÓUXONOS UNHA BICA PARA COMPARTIR, MIL GRAZASSS MARY. ADEMAIS XA NOS CITAMOS PARA FACERNOS OUTRA VISITA PORQUE VAINOS TRAER Á AULA UNS GATIÑOS PARA TOCALOS, COÑECELOS,..
- PSICOMOTRICIDADE: HOXE FIXEMOS QUENCEMENTO CORRENDO DE FRENTE, DE LADO, DE COSTAS, A SALTOS E LOGO EN GRUPO TRABALLAMOS AS NOCIÓNS POR DEBAIXO DE - FACENDO UNHA FILA E UN TÚNEL COAS PERNAS ABERTAS PARA PASAR E LOGO PASAR POR ENRIBA DOS CORPOS DELES DEITADOS , POR QUENDAS
Comentarios
Enviar un novo comentario