HORARIOS DE SAÍDA NOS QUE SE PODERÁ RECOLLER AO ALUMNADO

Para organizar axeitadamente a recollida do alumnado usuario de comedor nas circunstancias especiais deste curso, comunicámoslles que só se poderá facer en determinados momentos. Fora deste horario as portas permanecerán pechadas.

Cando excepcionalmente algunha familia teña que recoller ao seu fillo/a noutro horario dos propostos terá que avisar ao centro.

ALUMNADO QUE NON UTILIZA O SERVIZO DE COMEDOR:

14:20 para ed. infantil e 14:30 para primaria

ALUMNADO QUE SI UTILIZA O SERVIZO DE COMEDOR:

- Educación Infantil:

• 14:20 a 14:30

• 15:00 a 15:15

• 15:50 (se non utiliza o servizo de transporte)

- Educación primaria 2ª quenda de comedor: 1º A, 1º B, 2º A, 2º B, 3º B, 3º C, 4º B

• 15:00 a 15:15

• 15:50 (se non utiliza o servizo de transporte)

- Educación primaria 3ª quenda de comedor: 3ª A, 4ª A, 4º C, 5º A, 5º B, 6º A, 6º B

• 15:50 (se non utiliza o servizo de transporte)

Nos primeiros días enviaremos un formulario en papel para que as familias interesadas nos comuniquen o horario de recollida. Aproveitaremos o mesmo documento para as autorizacións das persoas que poden recoller ao alumnado no centro.