COMEZO DAS AULAS

Oficialmente o alumnado comezará as aulas os seguintes días:

10 de setembro:

• 4º e 5º de EI

• 1º, 2º e 3º de Primaria

Nota: como queira que en 4º de Ed. Infantil teñen período de adaptación, a titora informará nunha reunión previa de cómo se desenvolverá a mesma.

11 de setembro:

• 6º de Ed. Infantil

• 4º, 5º e 6º de Primaria

HORARIO DE ENTRADA: 9:30 (9:20 para edu. Infantil)

HORARIO DE SAÍDA: 14:30 primaria e 14:20 Ed. Infantil (para o alumnado que non ten servizo de comedor ou alumnado de infantil de comedor que as familias prefiran recoller a esa hora)

HORARIO DE SAÍDA DOS AUTOBUSES: 16:00 (luns, mércores, xoves e venres)

16:30 (martes)

IMPORTANTE: como queira que o día 10 está convocada unha folga polos sindicatos do ensino, polo que funcionaremos cos servizos mínimos, se algunha familia das que terían que incorporarse ese día decide non enviar aos seus fillos/as incorporaríanse o día 11.

O luns informaremos, tamén nesta web, dos horarios de apertura das portas do patio e dos protocolos de entrada e saída do mesmo por parte das familias.

O primeiro día non poderán entrar nas aulas as familias como facíamos todos os anos. Se queren acompañalos terán que agardar mentres imos chamándoos nunha zona separada do alumnado, no patio. Pregámoslles que na medida do posible eviten vir con eles, salvo nos casos de educación infantil e alumnado novo no centro. Grazas.