PUBLICADAS AS AXUDAS CONCEDIDAS PARA MATERIAIS E LIBROS DE TEXTO

Xa están publicadas as axudas concedidas para materiais e libros de texto. Como non podemos facelo público en espazos externos ao colexio os listados estarán expostos no taboleiro de anuncios do centro. De todos os xeitos se chaman ao teléfono 881866498 podemos informarlles se teñen concedida algunha das axudas e cando poden vir recoller os vales correspondentes, se é o caso.

Para facilitar que non haxa aglomeracións nas oficinas do centro, no caso de ter axudas concedidas, as datas para recoller os vales serían:

1º e 2º de primaria

Martes 14, mércores 15 e xoves 16

3º e 4º de primaria

Venres 17, luns 20, martes 21

5º e 6º de primaria

Mércores 22, xoves 23, venres 24

Na última semana do mes poderán vir as familias que por calquera circunstancia non poidan acudir nas datas propostas.

Se teñen fillos/as en distintos niveis poden recoller todos os vales o mesmo día, e poden escoller calquera das datas dos niveis correspondentes.

Só pode acudir unha persoa por familia.

Horario de oficinas: 10:00 a 13:30 horas

Nota: os libros de texto do banco de libros entregaranse ao comezo do curso.

Como sempre é imprescindible manter as normas de seguridade establecidas: uso obrigatorio de máscara e manter a distancia de seguridade no caso de coincidir con máis persoas no  centro.

_________________________________________________________________________________

Nos seguintes anexos están os listados de material para primaria por niveis:

AnexoTamaño
MATERIAL ESCOLAR 1º PRIMARIA.pdf91.42 KB