XIII CERTAME DE ARTE ESCOLAR EUGENIO GRANELL.

EUGENIO GRANELL, O ENCANTO DE TODAS AS MULLERES

Xa é un clásico que desde o obradoiro de Expresión artística participemos neste certame de arte que ademais de impulsar a creación plástica nos escolares, organiza unha exposición todas as obras presentadas ao concurso. Poderedes gozar cos tres premios acadados nesta edición e co resto dos creativos traballos do 22 de decembro ao 8 de xaneiro de 2017 na sede da Fundación Granell no Pazo de Bendaña e do 12 de xaneiro ao 1 de febreiro de 2016 no Centro Comercial Área Central.

Celebramos con enorme satisfación e compartimos con todos vós, os tres premios acadados.

O acto de entrega tivo lugar o 21 de decembro no Pazo de Bendaña, sede da Fundación.

Premendo na imaxe, veredes máis momentos desa tarde.

PREMIO CATEGORÍA EDUCACIÓN INFANTIL: JOAO JABER MOREIRA.

PREMIO COLLAGE: MARÍA DURO LOJO.

PREMIO CONTRUCIÓN (ESCULTURA): LUCÍA NOVAS MELLA.

CLICA AQUÍ OU NA FOTO SE QUERE VER O ORIXINAL E COLORIDO RESULTADO DE TODAS AS NOSAS MULLERES SURREALISTAS.

E SE PREMES NESTA OUTRA FOTOGRAFÍA PODEDES APRECIAR O LABORIOSO PERO DIVERTIDO PROCESO