Responder ao comentario
A VOLTAS CO PESO
OUTRA UTILIDADE DOS NÚMEROS É INDICARNOS CAL É O VALOR DO PESO DE CADA UN, EMPREGANDO UN APARELLO CHAMADO BÁSCULA
PREVIAMENTE, CADA QUEN ESTIMOU E ANOTOU CANTO PENSABA QUE PESABA E LOGO
COMPROBAMOS, PESÁNDOSE, ANOTANDO A CANTIDADE REAL,
IDENTIFICANDO NO CUADRANTE, OBSERVANDO A DIFERENCIA EN CANTO Á ESTIMACIÓN E XOGANDO A COMPARAR ENTRE ELES-AS QUEN ERA O QUE MÁIS PESABA, O QUE MENOS E QUEN IGUAL.
DEBUXÁRONSE ENRIBA DUNHA BÁSCULA, REPRESENTANDO COMO SE PESARAN
TAMÉN REXISTRARON NUNHA TÁBOA. DE FORMA ASCENDENTE, OS VALORES DE PESO DE TOD@S @S COMPIS (TRABALLANDO PARALELAMENTE O TRABALLO COS NOMES E O TRAZO DOS NÚMEROS QUE ÁINDA ALGÚN SE REXISTRA EN ESPELLO)
COMPARACIÓN ENTRE CANTIDADES, TRABALLANDO OS CONCEPTOS MAOIR QUE - MENOR QUE - IGUAL QUE.