Skip to Content

Responder ao comentario

A VOLTAS CO PESO

OUTRA UTILIDADE DOS NÚMEROS É INDICARNOS CAL É O VALOR DO PESO DE CADA UN, EMPREGANDO UN APARELLO CHAMADO BÁSCULA

PREVIAMENTE, CADA QUEN ESTIMOU E ANOTOU CANTO PENSABA QUE PESABA E LOGO

   COMPROBAMOS, PESÁNDOSE, ANOTANDO A CANTIDADE REAL,

        IDENTIFICANDO NO CUADRANTE, OBSERVANDO A DIFERENCIA EN CANTO Á ESTIMACIÓN E XOGANDO A COMPARAR ENTRE ELES-AS QUEN ERA O QUE MÁIS PESABA, O QUE MENOS E QUEN IGUAL.

          DEBUXÁRONSE ENRIBA DUNHA BÁSCULA, REPRESENTANDO COMO SE PESARAN

TAMÉN REXISTRARON NUNHA TÁBOA. DE FORMA ASCENDENTE, OS VALORES DE PESO DE TOD@S @S COMPIS (TRABALLANDO PARALELAMENTE O TRABALLO COS NOMES E O TRAZO DOS NÚMEROS QUE ÁINDA ALGÚN SE REXISTRA EN ESPELLO)

COMPARACIÓN ENTRE CANTIDADES, TRABALLANDO OS CONCEPTOS MAOIR QUE - MENOR QUE - IGUAL QUE.

  

Responder



by Dr. Radut