Skip to Content

Responder ao comentario

8 DE MARZO

DÍA 8 DE MARZO, DÍA DA MULLER; UNHA DATA REPRESENTATIVA QUE SE CONMEMORA CADA ANO DENTRO DAS PROPOSTAS ESCOLARES

POLA NOSA PARTE, DENDE A AULA, DIALOGAMOS SOBRE A TEMÁTICA E ABORDAMOS ALGUNHAS ACTIVIDADES REFERENTES:

- CADA CRIANZA REXISTROU O QUE LLE GUSTARÍA SER DE MAIOR, LOGO FIXEMOS UNHA POSTA EN COMÚN E COMENTAMOS CAL DAS PROFESIÓNS PODERÍAN SER DESEMPEÑADAS POR UN HOME, POR UNHA MULLER OU POR CALQUERA. CHEGARON Á CONCLUSIÓN QUE, EN TODOS OS TRABALLOS PROPOSTOS, PODERÍAN TRABALLAR HOMES E MULLERES, TAN SÓ DUBIDARON EN "MECÁNICO" PORQUE NINGUÉN COÑECÍA NINGUNHA MULLER QUE TRABALLASE DE MECÁNICA, POIS OS SEUS RAZONAMENTOS SE BASEABAN EN QUE COÑECÍAN PERSOAS QUE TRABALLABAN EN PROFESIÓNS QUE COMENTARON.

  

    

- COMENTAMOS QUE MULLERES ERAN IMPORTANTES PARA CADA UN E O MOTIVO (A NAI/ A AVOA/ A MADRIÑA/ A IRMÁ PORQUE LLE QUEREN, PORQUE LLES COIDAN, PORQUE LLES DAN AGARIMO, PORQUE TRABALLAN PARA TER CARTOS E COMPRAR COUSAS NECESARIAS,...).

LOGO DECORARON UN BANDERÍN CON LETRAS DE RECHEAR COA DATA CONMEMORATIVA E TAMÉN UN DEBUXO DAS MULLERES IMPORTANTES EN CADA CASO, E/OU CO DEBUXO DO SÍMBOLO FEMININO.

 

 

 

 

Responder



by Dr. Radut