Axudas libros de texto e material escolar curso 2016/2017

A Orde do 27 de abril de 2016 regula a participación no fondo solidario de libros de texto e convoca axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria para o curso escolar 2016/17.

Este curso só recibirá vales de axuda para libros de texto o alumnado de 1 º e 2º de Ed. Primaria.

O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria terá que solicitar libros dos que existan nos fondos do colexio.

Prazo para presentar as solicitudes

• O prazo para presentar solicitudes rematará o día 23 de xuño de 2016 (este incluído).

As ordes e a documentación:

RESOLUCIÓN PROVISIONAL DO FONDO DE LIBROS PARA O CURSO 2016/2017

Na seguinte ligazón podedes descargar e observar como queda a adxudicación provisional do Fondo de libro para o curso 2016/2017.

Prazo de reclamación ata o martes 5 de xullo de 2016.

Aquel alumnado que figura na lista sen adxucicación de libros, ou con menos de 4 libros, recibirán unha vez publicada a listaxe definitiva (o 6 de xullo) o número de libros que llle correspondan por renda (4 ou seis).

Asemade, comunicámosvos que o alumnado de 1 e segundo de educación primaria xa pode pasar a recoller os cheques de material e libros de texto. O resto de alumnado do centro que solicitou cheque para material tamén pode pasar a recollelo.

O próximo mércores, 6 de xullo, publicarase a relación definitiva de adxudicación do Fondo de libros.

RESOLUCIÓN DEFINITIVA DO FONDO DE LIBROS PARA O CURSO 2016/2017

Na seguinte ligazón podedes descargar a adxudicación definitiva do Fondo de Libros para o curso 2016/2017.

Ao alumnado de 3º e 4º de ED. Primaria que quedou sen libros do Fondo de libros seranlle mercados os que se especifican na seguinte relación de Adxudicación Complementaria:

Os lotes de libros adxudicados serán entregados ao alumnado o primeiro día de clase do próximo curso.

Nos seguintes documentos pdf podedes descargar a lista de libros para o curso 2016/2017.