PRACTICAMOS IOGA

Coma todos os anos, o alumnado de 5º e 6º de educación primaria, elixiron ao principio do curso escolar tres unidades didácticas do seu gusto para levalas a cabo ao longo deste curso. Este ano, 6º de primaria, elixiu, entre outros deportes, o ioga.

O ioga infantil é unha adaptación do ioga tradicional diseñada específicamente para nenos/as. Trátase dunha práctica lúdica que combina posturas físicastécnicas de respiración, relaxación e xogos, có obxetivo de promover o benestar físico, mental e emocional dos/as nenos/as.

Además, o ioga para nenos/as enfócase en facer que a práctica sexa accesible e atractiva para eles/elas, utilizando elementos como cancións, historias, xogos e movementos creativos. Os/as nenos/as aprenden a través da exploración e a imaxinación, participando activamente nas sesións de ioga.

Foron os propios alumnos/as os que buscaron as posturas que posteriormente practicaron nas diferentes sesións de ioga.

Esperamos que disfrutedes das imaxes tanto coma eles/as disfrutaron da práctica.

galería de imaxes da actividade