Xogando ao atletismo na categoría de benxamíns

Emocionante Participación do Alumnado en "Xogando ao Atletismo" en Expourense.

O pasado xoves 22 de febreiro, a pista de atletismo de Expourense converteuse no escenario dunha xornada chea de enerxía e emoción, grazas á participación do alumnado de 2º e 3º de Educación Primaria do noso cole na actividade de "Xogando ao Atletismo". Este evento, que contou coa presenza de outros colexios da cidade, promoveu a sa competencia e o espírito deportivo entre os máis pequenos.

Desde as 10 da mañá, os nenos e nenas congregáronse na pista de atletismo, dispostos a demostrar as súas habilidades e desfrutar dunha xornada repleta de diversión. Baixo a guía dos seus mestres e mestras, os nenos e nenas participaron nunha variedade de probas deseñadas para poñer á proba a súa destreza física e o seu espírito de equipo.

Entre as actividades programadas atopábanse carreiras de velocidade, salto de lonxitude, lanzamento de pelota e relevos, entre outras. Cada proba foi recibida con entusiasmo por parte dos e das participantes, que mostraron un notable compromiso e determinación en cada desafío.

A presenza doutros colexios na competición engadiu un compoñente extra de emoción e camaradería, xa que o noso alumnado tivo a oportunidade de interactuar cos seus pares doutras institucións educativas e compartir experiencias deportivas nun ambiente amigable e respectuoso.

É marabilloso ver como os nosos alumnos e alumnas se entregan con tanto entusiasmo e paixón á práctica do deporte. Eventos como Xogando ao Atletismo non só promoven a actividade física, senón que tamén fomentan valores como o traballo en equipo, a superación persoal e o respecto polos demais.

Ao rematar a xornada, os participantes foron recoñecidos e aplaudidos pola súa dedicación e esforzo e realizaron unha foto de familia.