Hora de ler de 3º de Ed. Primaria

Na clase reforzamos a lectura  empregando libros en castelán e galego. O grao de dificultade das mesmas realizáronse en función da comprensión lectora dos alumnos.

Traballamos tanto a lectura individual como a lectura colectiva de libros empregados en animación á lectura.  Algúns foron de elección libre por parte do alumnado.

Houbo un seguimento individualizado da compresión lectora e da velocidade lectora de cada un dos alumnos.

Realizamos lectura de textos silenciosa (con exposición do lido) e tamén en voz alta.

Neste curso traballamos con lecturas relacionadas co P.D.I. que axudasen a superar os estereotipos existentes en relación ao xénero. Comezamos coa lectura de “Rita y los ladrones de tumbas, “Charlie y la fábrica de chocolate”, “La lagartija escurridiza”. Logo, en galego, “Meu pai é ama de casa”, “O rapaz do vestido”. Tamén se fixeron sobre oficios e profesións.