Pista de Xeo 2019

O 10 de decembro, como en anos anteriores, fomos disfrutar da fantástica Pista de Xeo natural instalada nas terrazas do Centro Comercial Ponte Vella. Con 350 m² (50m2 máis grande que en anos anteriores) de auténtico xeo e con atractivos efectos de luz led, música, fume e outras moitas noveidas.

Unha instalación que xa é un clásico nos últimos anos en Ponte Vella. Este ano a ubicación cambiouo e a pista está situada na Terraza Superior.

Como se pode comprobar na galería de imaxes o alumnado e parte do profesorado pasárono xenial a pesar das múltiples caídos sufridas. Parte do alumnado participante puxo en valor a súa experiencia alcanzada grazas ás clases de patinaxe sobre rodas que reciben en extraescolares no colexio ao longo de todo o curso.

Estamos desexando volver repetir a experiencia.