Blogue de admin

TELÉFONOS PARA AVISOS

Os números de teléfono do colexio son:

981 24 87 96 e 604 05 05 02 (de luns a venres de 9 a 14 horas e LUNS de 16 a 19 horas)

O MAIO NO CORNIDE

LETRAS GALEGAS 2024

DAYLY ROUTINES

ENTROIDO NO CORNIDE

Este luns 5 de febreiro comeza a semana de Entroido no Cornide.

Pica na imaxe para saber máis

RESERVA DE PRAZA - CURSO 2024/2025

Seguindo o establecido na ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación, comeza o prazo para a reserva de praza daquel alumnado de 6º de Educación Primaria que queira continuar os seus estudos da ESO no IES SARDIÑEIRA ao que está adscrito o noso colexio.

O prazo para a presentación de solicitudes de reserva de praza é do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro ambos inclusive.

A solicitude pode cubrila dixitalmente na aplicación admisión alumnado e logo presentala asinada no centro ou en Sede electrónica

Se non desexa cubrir a solicitude dixitalmente pode facelo de xeito manual descargándoa no seguinte enlace, cubríndoa e presentándoa firmada na secretaría do noso colexio.

IMPRESO ED550A.

* Esta solicitude tamén está á súa disposición na secretaría do cole e levarana o luns 15 as alumnas e alumnos de 6º.

Importante: A solicitude de reserva deberá estar asinada por calquera das persoas proxenitoras, titoras ou acolledoras da alumna/o. Deberá constar o anexo I-bis (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar e o consentimento expreso da outra persoa proxenitora, titora ou acolledora)

A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán o día 22 de febreiro, debe realizarse no centro no que está matriculado no presente curso ou na aplicación admisionalumnado.

Pode axudar este manual :   - MANUAL PARA FAMILIAS

O  sábado 27 de xaneiro ás 12:00 horas, o IES SARDIÑEIRA invita ás nais e pais do alumnado de 6º a unha xornada de portas abertas onde poder visitar o centro e solventar dúbidas.

De non escoller o IES SARDIÑEIRA, deberán presentar o IMPRESO ED550B no IES elexido entre o 1 e o 20 de marzo ambos incluídos, ou ben na Sede electrónica da Xunta ou na aplicación admisión alumnado.

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS 2024

SEMBRANDO VIDAS

O venres 17 de novembro, o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria participou na actividade "Sembrando Vidas" organizada por Stop Accidentes con motivo do Día Mundial en recordo das vítimas da violencia vial.

Con esta actividade, plantamos unha moreira no noso patio e o alumnado puido plantar unhas sementes en macetas individuais. Ademáis do persoal do centro e de Stop Accidentes, participaron na actividade: Jeanne Picard, delegada de Stop Accidentes Galicia, e Nereida Canosa, concelleira de innovación, mobilidade e infraestruturas.

CHEGOU O MAGOSTO

Ummm.... este cole cheira a lume e castañas....

Por fin chegou o Magosto ao Colexio José Cornide, e inda que a chuvia non nos deu tregua no San Martiño, nós saímos a celebralo con castañas e un leitiño! E que ben o pasamos!!

Pinchade no enlace e xa veredes!