AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2020-2021

Publicadas no taboleiro do centro as listaxes provisionais das axudas de libros e material escolar.

As solicitudes de libros de texto de 1º e 2º están todas admitidas polo que se lles dará un vale de libros.

As solicitudes de libros de texto de 3º e 5º están todas admitidas polo que se lles darán os libros a todos en setembro.

As solicitudes de material están algunhas excluídas.

Pódese chamar ao centro de 10 a 13 horas para máis información.

ADMISIÓN

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2020-2021

REMATOU O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES.

PRAZOS RESTANTES:

BAREMACIÓN

Nestes cursos: 4º Ed. Infantil e 1º Ed. Primaria houbo máis demanda que oferta polo que teremos que proceder á BAREMAR.

A presentación de documentación acreditativa do criterios do baremo será ata o 26 de maio.

Ø

Publicación de listaxes provisionais de alumnado admitido e non admitido: 2 de xuño.

Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais nos 3 días hábiles contados dende o seguinte ao da súa publicación.

Publicación das listaxes definitivas:  12 de xuño

Formalización da matrícula en secretaría: ata o 10 de xullo

Entregar no centro a seguinte documentación:

- Anexo formalización matrícula (asinado polos dous proxenitores se hai separación)

- Fotocopia tarxeta sanitaria

- 3 fotografías tamaño carné

Realizarase unha reunión informativa coa titora o VENRES 26 DE XUÑO ÁS 11:00 HORAS no patio do colexio.

AXUDAS LIBROS CURSO 2020-2021

Educación abre o prazo para que as familias soliciten axudas para libros e material escolar e acceso ao fondo solidario da Xunta.

Ata o día 19 de xuño (incluído) está aberto o prazo para solicitar as axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado matriculado en E. Primaria, E. Secundaria Obrigatoria e E. Especial.

As solicitudes pódense presentar:

• ou presencialmente nos centros docentes.

De elixir esta opción, deben seguir estas indicacións: extremar as medidas de seguridade, traer bolígrafo propio e mascarilla, acudir unha soa persoa ao centro e respectar as datas sinaladas para cada curso (os que teñan varios fillos/as poderán entregar unha solicitude na data correspondente a un deles).

Na situación actual, a vía preferente de presentación é a telemática.

Descarga aquí toda a documentación asociada ao procedemento

- Folla informativa.

- Resumo de prazos.

- Documentación necesaria.

- Solicitude en galego e en castelán.

- Orde de convocatoria en galego e en castelán.

REAPERTURA DO PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO 2020-2021

No DOG do 6 de maio, publícase o Acordo sobre o restablecemento do proceso de admisión de alumnado. Para a realización e seguimento deste acordo a dirección do centro informa do seguinte:

• O novo prazo de entrega de solicitudes será do 11 ao 18 de maio ambos inclusive, en horario de 10:00 a 13:00h no colexio.
  • A presentación de documentación acreditativa do criterios do baremo será ata o 26 de maio (recoméndase entregar a documentación xunto coa solicitude).
  • Publicación de listaxes provisionais de alumnado admitido e non admitido antes do  9 de xuño.
  • Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais nos 3 días hábiles contados dende o seguinte ao da súa publicación.
  • Publicación das listaxes definitivas ata o 26 de xuño.
  • Formalización da matrícula en secretaría: do 1 ao 10 de xullo.

Recoméndase, dada a excepcionalidade da situación e por seguridade, a tramitación online da solicitude, na aplicación admisión alumnado. Para as consultas ou dúbidas deste proceso telemático poderase chamar ao teléfono do centro 981 24 87 96.

NORMAS BÁSICAS DE ACCESO AO COLEXIO:

1. Solicitude de CITA PREVIA no teléfono 981 24 87 96.
  2. A atención será individualizada. Só se permitirá o acceso ao centro educativo para a realización do trámite administrativo a unha soa persoa.
  3. A espera realizarase no exterior do centro mantendo a distancia de seguridade e seguindo as indicacións expostas. Dentro do posible seguiranse as instrucións das autoridades sanitarias (mascarillas e guantes)

INFORMACIÓN IMPORTANTE: O centro abrirá a partir do luns 11, EXCLUSIVAMENTE para atender este proceso de admisión de alumnado e soamente para aquelas persoas que concertaran cita previa. Para o resto de procesos (recollida de materiais, axudas de libros, etc.) o centro segue PECHADO. Para calquera dúbida ou consulta poden continuar empregando o correo electrónico: ceip.cornide.saavedra@edu.xunta.gal e o teléfono: 981 24 87 96.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA

Recomendamos entregar a documentación necesaria para a baremación xunto coa solicitude para evitar unha segunda visita ao centro.  De esta documentación deberá achegarse fotocopia xunto co orixinal.

• Solicitude de admisión (anexo II que se pode descargar máis abaixo ou recoller na secretaría). Deberá estar cumprimentada e asinada por ambos proxenitores (na última e penúltima folla).
  • DNI do alumno/a ou Libro de familia (orixinal e copia) para acreditar a idade.
  • Sentenza de separación ou divorcio (de ser o caso).
  • Certificado de empadroamento no que figure que levan máis dun ano empadroados/as (se optan aos puntos do padrón).
  • Título de familia numerosa (de ser o caso).
  • Certificado de discapacidade (de ser o caso).

Documentos e impresos

Lexislación básica