ANPA: INFORMACIÓN COMEDOR, MADRUGADORES E EXTRAESCOLARES

IMPORTANTE!!!!

Benqueridas familias,

Ante todo, esperamos que esteades a pasar un bo verán todos e todas.

Como xa queda pouco para comezar o novo curso queremos, dende a Anpa, recordarvos e informarvos de tres puntos importantes de cara o mesmo:

1. Recordade que o prazo para a inscripción no servizo de comedor e madrugadores é ata o 30 de agosto, e que para facer uso de estos servizos tendes que ser socios/as do Anpa.    O enlace para facerse socios/as da ANPA é o seguinte:  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdhyQLbnIMNp2CBMGGMAk5tPodRTAACoc171ZjKROxSS0xjew/viewform            Adxuntamos de novo as tres circulares que vos fixemos chegar no derradeiro mail: carta de benvida, criterios de acceso os servizos e díptico da empresa Jardanay.
  2. De cara a poder organizar as actividades extraescolares no vindeiro curso, precisamos que nos contestedes a encuesta que os poñemos a continuación. É importante que todos e todas contestes á encuesta e que os datos que reflexedes sexan os máis veraces posibles, porque de isto sairá a proposta definitiva para os alumnos/as.  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfQthpNcgo4OIlfAW9rdI7SL1ZqoXywT1FZNQexyQl9YUQ0SA/viewform?usp=sf_link
  3. Por último, queremos proponervos un programa de conciliación para o mes de setembro, xa que as actividades comezan no mes de outubro. Este programa é levado a cabo pola Anpa da Sardiñeira e consiste en unha ou dúas horas de xogos despois do fin do horario de comedor. Para levar a cabo este programa se precisan un mínimo de 12 alumnos e o custo é de 22€ de 16:00 a 17:00 horas e 42€ de 16:00 a 18:00 horas máis, en tódolos casos, o seguro de accidentes cun custo de 3€. Para apuntarse a este programa o tedes que facer no seguinte enlace antes do 30 de agosto: Adxuntamos cartel informativo.

Calquera dúdida, como sempre, os atenderemos a través de mail, teléfono ou whatapp.

Moitas grazas pola vosa colaboración e que teñades un moi bó verán.

ANPA.SARDIÑEIRA
Colegio José Cornide.
A Coruña

CONVOCATORIA ASAMBLEA ORDINARIA

Estimadas familias:

Adxuntamos convocatoria de reunión ordinaria da ANPA.

Despois de confirmar coa escola e vendo a situación actual, finalmente optamos por facer reunión presencial no patio cuberto do colexio.

É imprescindible que tódolos asistentes vaian con MASCARILLA. Na zona de acceso facilitarase xel hidroalcólico.

Tanto a entrada como a saída ao Colexio farase polo portalón grande.

Respecto do punto primeiro da orde do día, aqueles que queiran ter unha copia das contas a aprobar pode pedila por whatsapp ou correo electrónico.

Esperamos que poidades asistir á reunión todos os posibles para poder tratar e tomar decisións contando coa participación do maior número de socios posibles.

Pinchando aquí, tedes a convocatoria da reunión.

Moitas grazas pola vosa colaboración.

CONVOCATORIA DE BOLSAS PARA COMEDOR ESCOLAR - CURSO 2020-2021

O Concello de A Coruña, abriu a Convocatoria para a solicitude de bolsas para comedores escolares de alumnado, que acuda a centros educativos sostidos, total ou parcialmente, con fondos públicos. Pulsando na imaxe tedes toda a información.

Para resolver dúbidas, pódese chamar ao 010.

Para solicitar o certificado de matrícula no colexio, é preciso chamar antes.

TROFEO MIGUELITO DE IUDO

Este curso tamén se vai a celebrar o TROFEO MIGUELITO, aínda que con certas peculiaridades motivadas polas condicións que se están a vivir.

Este ano, o formato será "online", e a Federación Galega de Judo irá publicando contido nas súas redes sociais (facebook, Instagram, Twitter) para que os rapaces judokas poidan ir "preparándose" na casa  con titoriais de vídeo e contidos educativos (coma plantillas para colorear). Con todo isto, o día 31 de maio habilitarán un horario para conectar e poder participar no trofeo.

Os que participen, serán de seguro recompensados no comezo do próximo curso con algunha estrela que lles axudará a avanzar no cinto.

Para poder acceder, os que teñan usuario en redes sociais simplemente pódeno facer en "galiciajudo".

En todo caso, habilitaron un canal de difusión a través de "Telegram" no que poderedes ver toda a información e onde tamén irán colgando os titoriais e os contidos educativos. Se queredes utilizar esta opción, o máis fácil é descargar a aplicación de Telegram e buscar o canal:  https://t.me/edukajudo_cornide