Departamento de Orientación

Estimadas familias:

Os vindeiros días subiremos distintos recursos para facilitar a estancia do alumnado no fogar, como xa fixemos anteriormente na web da Biblioteca do noso cole.

Un saúdo, o Departamento de Orientación.

#Eu quedo na casa

BECAS MEC ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECIFICAS DE APOIO EDUCATIVO - CURSO 2022/2023

Está aberto o prazo para solicitar as becas do Ministerio de Educación para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

Máis información aquí.

Pentominós

Encaixa as pezas tendo en conta os espazos  nun xogo divertido, Pentonimós

Xogando coa ciencia

Na seguinte web tedes actividades e xogos interactivos relacionados coas ciencias. Podedes repasar os contidos dados cos mestr@s e tamén aprender outros novos sobre animais, o universo, a célula...

Xogos interactivos coas Mates

Quen dixo que as matemáticas non eran divertidas. Na seguinte web atoparedes distintos xogos interactivos relacionados coas matemáticas que vos axudarán a repasar os contidos dados cos mestres/as nas aulas. Animádesvos a xogar?

Kalandraka TV

Contos contados

Inferencias lóxico-culturais

Continuamos coas inferencias, neste caso en vez de imaxes só teredes texto, pequenas oracións coas que deducir unha resposta correcta. Lembrade que non é necesario que imprimades o documento.

Inferencias con imaxes

Imos favorecer o desenvolvemento do razonamento lóxico, así no documento atoparedes inferencias con imaxes, teredes que deducir e concluir as respostas. Non é necesario que imprimades o archivo.

Adiviñanzas

Achegamos unhas adiviñanzas sinxelas, aínda que non o vaiades a precisar ao final do documento tedes as solucións.

Orientacións Motricidade fina

Orientacións para favorecer o desenvolvemento da motricidade fina do alumnado por medio da realización de distintas actividades: plastilinalaberintosensarte. Facendo clic na imaxe tedes o documento principal.