3º Primaria

Presentación traballiños II

Benqueridas familias, facendo clic na imaxe podedes acceder ás fotos dalgúns dos traballos deste trimestre. Un saúdo!

Presentación traballiños I

Benqueridas familias,

Pinchando na imaxe accededes a unha presentación interactiva na que podedes ver algunhas das actividades e traballos que fixemos até o de agora. Esperamos que vos guste.

Un saúdo,

Carlos e Quique

PRESENTACIÓNS DOS VENRES

Algún venres durante a Hora de Ler, o alumnado de 3º e 4º de Primaria, realizou presentacións sobre diferentes temáticas (ecosistemas, mascotas...) ante todo o alumnado do centro.

Fixeron uns traballos marabillosos!!!!

Xornal Lingua Galega

Benqueridas familias,

Xuntamos arquivo pdf do xornal que fixemos a semana pasada. Moitas gracias de novo pola vosa colaboración.

Feliz semana.

Actividades II

Benqueridas familias,

Facendo clic na seguinte imaxe poderedes atopar algunhas fotiños das actividades levadas a cabo ultimamente.

Un saudiño

Traballos 3º e 4º - 17-11

Facendo clic na seguinte imaxe podedes ver os traballos que fomos facendo até o de agora.

Un saúdo e feliz final de semana!