Loito no IES de Teis

Mañá, mércores 22 de novembro ás 11:30 e a petición do alumnado a comunidade educativa do IES de Teis reunirase no vestíbulo de entrada para gardar un minuto de silencio en homenaxe a nosa antiga compañeira a profesora de tecnoloxía Laura Sousa.

2º Open de Bádminton Concello de Mondariz

O pasado sábado 18 de novembro celebrouse o segundo Open de Bádminton Concello de Mondariz. O noso centro participou cun total de 13 representantes nas categorias Sub-13 e Sub-17.

Primeiro premio no "I CONCURSO ESCOLAR DE DIBUJO Y RELATO CORTO CONTRA LA VIOLENCIA DE GÉNERO"

Parabéns ao noso alumno de 2º de bacharelato, Iván Montenegro Vázquez, polo PRIMEIRO PREMIO, en RELATO, na categoría: alumnado matriculado en F.P. Ciclo Superior e Bacharelato, no I CONCURSO ESCOLAR DE DIBUJO Y RELATO CORTO CONTRA LA VIOLENCIA DE GÉNERO. SUBDELEGACIÓN DEL GOBIERNO EN PONTEVEDRA 2017, coa obra “Lágrimas en tinta”.

Magosto 2017

Alumnado na escola vendo a demostración

O pasado venres 10 de novembro desfrutamos da festa do magosto no IES de Teis. Houbo castañas para todos e moita festa.

Participaron alumnos e alumnas e tamén profesores que se puxeron as botas con tanta castañas.

Pero non todo foi festa, antes houbo que picar moita castaña, tarefa na que alumnado e profesorado da ESO é fundamental. Moitas gracias a todos eles e elas.

En canto sonou o timbre rapidamente xa había colas para coller castañas, cada un co seu cucurucho esperando polas castañas ben quentiñas.

Despois do atracón de castañas, para baixalas houbo competicións deportivas. Que día máis perfecto.

Deixámosvos coas fotos do evento

Deseño de xogo, a base na creación de videoxogos [Actualizada]

Miguel Arean

Proximamente, O próximo xoves, 16  21 de novembro, Miguel Areán Míguez (@ZenjaOne) da empresa Polygon-E aducirá ao IES de Teis a impartir unha charla/coloquio para o alumnado dos ciclos de informática titulada "Deseño de xogo, a base na creaci

Concurso de carteis das XIX Xornadas de orientación ao emprego

Día da Biblioteca - Eu recomendo un libro - Recomendacións presentadas

O IES de Teis no musical Grease

Foto do musical Grease

O pasado 2 de outubro o alumnado de 3º e 4º eso acudiron ao musical Grease en Ourense.

Este musical é representado en galego por parte do alumnado do IES Xesús Taboada Chivite. Este musical recibiu o Premio de Innovación e Dinamización Lingüística o pasado curso.

Deixámosvos coas fotos do evento

Acto de condena dos lumes na nosa comunidade

Hoxe, 16 de outubro de 2017, ás 11:25 celebrouse un acto no hall do instituto un acto de condena dos lumes que se están a producir nos últimos días e solidariedade cos afectados.

Reunidado o alumnado e profesorado no hall, o director pronunciou unhas breves palabras de repulsa e condena de todo o que está acontecendo.

A continuación, forón os alumnos e alumnas as que tomaron a palabra con breves reseñas enfatizando a condena, inxustiza e amor pola natureza.