Convocadas probas de acceso a ciclos de Formación Profesional

Logo FP

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, convoca probas de acceso a ciclos formativos de grado medio e de grao superior de formación profesional para o ano 2018.

Consulta este enlace para informarte sobre o tema.

O alumnado de Teis na IX Olimpíada de Xeoloxía

Alumnado na escola vendo a demostración

Este mércores 7 de febreiro celebrouse a IX Olimpíada de Xeoloxía, na que unha vez máis estiveron presentes mozas e mozos de 4º de ESO , de 1º e de 2º de Bacharelato do noso centro.

Ó longo da xornada realizaron probas prácticas sobre mapas topográficos e identificación de rochas, minerais e fósiles, ademáis de realizar un test teórico e asisitir a charlas e talleres divulgativos. Foi unha ocasión para tomar contacto co campus de Vigo e confraternizar co alumnado doutros centros da provincia. Un día para aprender de xeito diferente, e tamén para facer festa e con razón: Marta Santaclara Vidal , Camila Cañas Goez, Laura Santaclara Vidal e Iván Montenegro conseguiron o premio ó mellor equipo. Parabéns!!

Mais información do evento en https://duvi.uvigo.gal/duvi_gl/contenido/artigos/alumnado/2018/02/artigo_0006.html.

Deixámosvos cunhas fotos do evento

1º e 2º de Bacharelato de Ciencias no taller do programa "Clickonphysics"

Alumnado na demostración Clickonphysics

O pasado xoves día 25 de xaneiro, o alumnado de 1º e 2º de Bacharelato de Ciencias tivo a oportunidade de participar dunha das charlas -taller do programa "Clickonphysics", unha iniciativa de innovación educativa que oferta a Escola de Enxeñeria de Minas e a Enerxía da Universidade de Vigo.

Da man do profesor J.Benito Vázquez, durante hora e media foi posible xogar coas ondas e cores, descubrindo de xeito lúdico os principios da Física en obxectos cotiáns. Deixamos como mostra alguhas fotos da actividade

Deixámosvos coas fotos do evento

Visita do alumando de segundo de SMR ao Hospital Álvaro Cunqueiro

Alumnado no CPD de do Álvaro Cunaqueiro

Tras asistir a unha sesión teórica, na que o alumnado coñeceu como funciona todo o sistema, visitaron a estancia que alberga os servidores e as unidades centrais, con unha capacidade de almacenamento superior a 300 Terabytes. Unha cifra que en términos de consumo normal, por poner un exemplo, significa que podrían almacenarse no Álvaro Cunqueiro 100 millones de fotografías. Posteriormente, o alumnado visitou a infraestructura a nivel de servidores, que permanece no Hospital do Meixoeiro e que se van trasladando, progresivamente, ao centro de proceso de datos do novo hospital de Beade. Se lles explicou as medidas de seguridade do Centro de Proceso de Datos.

O alumnado de segundo de ASIR visita o CPD de Altia

Alumnado no CPD de Altia

O alumnado do segundo curso do ciclo de Administración de Sistemas Infomáticos e Redes visitou o martes 23 de xaneiro as instalacións do CPD da empresa Altia. Na visita puieron ver a infraestrutura e hardware, comunicacións, climatización e subministro eléctrico das instalacións, así como os sistemas de seguridade e monitorización, acreditados con certificacións de recoñecido prestixio como TIER 3 ou a ISO 27001, entre outras.

Deixámosvos coas fotos do evento

Presentación das XIX Xornadas de Orientación ao Emprego

Cartel das xornadas XVIII de orientación ao emprego

Xa sabes que vas facer despois do teu ciclo ou da túa FP Básica? Poderás encontrar ideas para o teu futuro laboral nas Xornadas de orientación ao emprego do IES de Teis, que todos os anos se organizan co esforzo de profesores e alumnos.

Nesta edición poderás coñecer a emprendedores que, coma ti, formáronse no instituto; tamén recibirás información útil sobre como enfrentarte con éxito a unha entrevista de traballo ou sobre os recursos de que dispós para montar a túa propia empresa, o xeito de desenvolver as túas ideas, de publicitalas… mesmo podes coñecer formas de traballo ou profesións vencelladas ao teu campo nas que aínda nos pensaras, e todo desenvolvido en obradoiros prácticos e amenas charlas. Aproveita esta oportunidade de completar a túa formación, anímate a participar.

Consulta o programa pinchando neste enlace.

No periódico La opinión de la Coruña falan das Xornadas Orientación ao Emprego

Facémonos eco da publicación no periódico La Opinion de la Coruna relacionada coas Xornadas de Orientación ao Emprego que vanse a celebrar a final de mes no noso IES.

RUTAS LITERARIAS, CIENTÍFICAS E ARTÍSTICAS

Mapa das rutas

O alumnado de 4ºESO tivo a oportunidade de desfrutar desta ruta que se desenvolveu na semana do 22ata o 28 do mes de outubro. Grazas ao labor desenvolto polos departamentos de lingua castelá e bioloxía que presentaron o proxecto.Foi unha semana intensa de actividades didácticas moi enriquecedoras para a aprendizaxe dos nosos rapaces.

O itinerario Rutas Cal 3 que realizaron transcorre polas vilas e cidades de maior interese cultural das comunidades de Asturias e Cantabria.

I torneo solidario de bádminton Concello de Ponteareas

O pasado 17 decembro cebróuse no Pavillón Alvaro Pino de Ponteareas o I Torneo solidario de bádminton Concello de Pontearaes, organizado polo Club de Bábdminton Ponteareas e o Concello. O IES de Teis participou cun nutrido número de alumnos e alumnas, acadando o segundo posto na categoría infantil, tanto masculina (Alex Martínez-2º ESO) como feminina (Sara Longa-2º ESO).