Proceso de admisión alumnado 2017/2018 (Formación Profesional)

Formación Profesional

As ensinanzas de formación profesional conducentes á obtención dos títulos de técnico e de técnico superior están organizadas en ciclos formativos de grao medio e de grao superior, respectivamente.

Para realizar estudos nos centros docentes sostidos con fondos públicos é necesario, ademais de cumprir os requisitos de acceso, participar nun proceso de admisión.

Na páxina web da Consellería tedes toda información sobre o procedemento no seguinte enlace: http://www.edu.xunta.es/fp/informacion-xeral.

Tamén se publicou o calendario de admisión dispoñible no seguinte enlace:  http://www.edu.xunta.es/fp/webfm_send/7148.

Para cursar polo réxime de persoas adultas consultar os itinerarios formativos no seguinte enlace: http://www.edu.xunta.es/fp/itinerarios-adultos

O IES de Teis participa un ano máis no proxecto eDIXGAL

Edixgal Logo

O alumnado de 1º e 2º de ESO terá acceso, na plataforma eDIXGAL, a contidos dixitais e diversas ferramentas para compartir e comunicarse.

Estes curso o alumnado disporá de contidos dixitais de tres editoriais distintas e de equipos novos, mais potentes.

As familias e o alumnado poden ler nos documentos, que pode descargarse aquí, as instruccións para utilizar a plataforma.

JoomlaDay Vigo 2017

O próximo día 23, celébrase na nosa cidade o JoomlaDay Vigo. O grupo de usuarios de Joomla de Vigo púsoxe en contacto co departamento de informática pois están preparando un congreso con ponencias de primeiro nivel de deseño web e Joomla.

Os organizadores están moi interesados en que os alumnos e alumnas do noso centro poidan asistir pois creen que será unha experiencia sumamente enriquecedora.

CALENDARIO PRESENTACIÓNS ALUMNADO CURSO 2017/2018

As presentacións desenvolveranse no salón de actos.

DÍA CURSO HORA
15 setembro de 2017 1º ESO 18:00
18 setembro de 2017 2º,3º e 4º ESO 10:00
18 setembro de 2017 BACHARELATO 11:30
18 setembro de 2017 CICLOS DE FP (RÉXIME ORDINARIO) 13:00
18 setembro de 2017 2º FP BÁSICA 16:30
18 setembro de 2017 1º FP BÁSICA 17:00
18 setembro de 2017 CICLOS DE FP (RÉXIME ADULTOS) 18:00
25 setembro de 2017 Educación Secundaria Adultos 18:00

Proceso de admisión do alumnado de formación profesional básica Curso 2017/2018

1. Oferta inicial de postos escolares:
    Ciclo formativo Oferta inicial de postos escolares
    Básico de Informática e comunicacións 18 + 2 reserva discapacidade
    Básico de Peiteado e estética 18 + 2 reserva discapacidade
  2. Franxa horaria das ensinanzas de formación profesional básica no IES de Teis: De luns a venres, desde as 16:00 h. (excepto xoves ás 17:40 h.) ata ás 22:05 h.
  3. Prazos do proceso de admisión:
    • Prazo de solicitude de admisión: do 1 ata o 12 de setembro
    • Publicación da listaxe do alumnado admitido e non admitido: 13 de setembro
    • Prazo de matrícula: do 13 ata o 20 de setembro
  4. Normativa FP Básica, dispoñible en http://www.edu.xunta.es/fp/fp-basica

Visita á zona de Brainport en Eindhoven (Holanda)

Alumnado na escola vendo a demostración

Do 5 ó 9 de Xullo de 2017 a coordinadora de Proxectos Internacionais do IES de Teis, dona Patricia González Pardo, realizou unha visita á zona de Brainport en Eindhoven para coñecer “in situ” a situación económica, académica e laboral dos Paises Baixos co obxectivo de analizar a posibilidade de ampliar o número de mobilidades no ámbito da FCT dos nosos alumnos do departamento de Informática dentro do proxecto Erasmus+ e así como establecer de proxectos conxuntos a nivel académico e traballo.

Concretamente visitou o departamento de ICT (Tecnoloxías de Información e Comunicación), que escolariza a alumnos dende os niveis 1 (FP Básica) ata o nivel 4 (Ciclos Superiores) pertenecente ao centro de FP de Eindhoven Summa College (https://www.summacollege.nl/) no que se aúnan tódalas ramas de FP da área nunha única organización e que forma a máis de 14.000 alumnos.

Marcha de solidariedade coa familia de Daniel Beltrán Pinto e en contra da violencia

A comunidade educativa do IES de Teis quere rendirlle unha homenaxe á familia de Daniel Beltrán Pinto, antiguo alumno do noso centro e irmán dunha alumna de 4º da ESO.

Por iso e para concienciar ao noso alumnado de que a violencia só trae morte, haberá unha marcha de solidariedade coa familia e en contra da violencia.

A marcha solidaria será o próximo mércores, 28 de xuño, ás 11:30. Sairá do noso instituto cara a praia de Arealonga.

Rogamos máxima difusión.

Cto. Gallego Sub-13 y Sub-17 de Bádminton en Ourense

El sábado 18 de marzo se disputó en el Polideportivo O Pompeo de Ourense, el Cto. Gallego Sub-13 y Sub-17, organizado por el CP Athlos y la Federación Gallega de Bádminton.

En la categoría Sub-13, el IES de Teis estuvo representado por Sara Longa y Alejandro Mtnez.

En categoría Sub-17, participaron por el IES de TEIS Ana Portas, Sergio Fdez., Joel Fdez. y José Suriel.

Destacar la actuación de Ana Portas con una brillante medalla de Bronce en Individual Fem.

Horarios do curso 2017/2018 persoas Adultas

Horarios dos grupos do curso 2017/2018

Revista Perfil 18 - Curso 2016-2017

"Revista

Xa está publicada a revista escolar do IES de TEIS. Xa imos polo número 18.

O equipo de dinamización de lingua galega ven de publicar o pasado xunio de 2017 a edición 18 da revista perfil.

Botádelle un ollo no seguinte enlace.