No periódico La opinión de la Coruña falan das Xornadas Orientación ao Emprego

Facémonos eco da publicación no periódico La Opinion de la Coruna relacionada coas Xornadas de Orientación ao Emprego que vanse a celebrar a final de mes no noso IES.

De novo o IES de Teis no Faro de Vigo

A semana pasada o Faro de Vigo publicou dous artigos relacionados coa alta demanda de profesionais das tecnoloxías.

No primeiro artigo entrevistaron ás responsables do Servizo de orientación e emprego do noso instituto.

No segundo artigo, e ainda que o noso centro non é citado explicitamente, entrevistan a dous alumnos do curso pasado.

Temos unha copia dixitalizada dos artigos que podedes consultar a continuación.

RUTAS LITERARIAS, CIENTÍFICAS E ARTÍSTICAS

Mapa das rutas

O alumnado de 4ºESO tivo a oportunidade de desfrutar desta ruta que se desenvolveu na semana do 22ata o 28 do mes de outubro. Grazas ao labor desenvolto polos departamentos de lingua castelá e bioloxía que presentaron o proxecto.Foi unha semana intensa de actividades didácticas moi enriquecedoras para a aprendizaxe dos nosos rapaces.

O itinerario Rutas Cal 3 que realizaron transcorre polas vilas e cidades de maior interese cultural das comunidades de Asturias e Cantabria.

II Torneo de Nadal de bádminton Concello de Tui

O pasado 22 de decembro celebróuse no IES San Paio de Tui o II Torneo de Nadal. Estivo organizado polo Club Bádminton Tui. O noso centro participou nas categorías infantil e cadete, tanto masculina como feminina. Destacar o 3º posto do noso alumno Julio Lago.

I torneo solidario de bádminton Concello de Ponteareas

O pasado 17 decembro cebróuse no Pavillón Alvaro Pino de Ponteareas o I Torneo solidario de bádminton Concello de Pontearaes, organizado polo Club de Bábdminton Ponteareas e o Concello. O IES de Teis participou cun nutrido número de alumnos e alumnas, acadando o segundo posto na categoría infantil, tanto masculina (Alex Martínez-2º ESO) como feminina (Sara Longa-2º ESO).

Recreos deportivos segundo trimestre 2017-2018

Xa están abertas as inscripcións para os recreos deportivos do segundo trimestre. As actividades nas que vos podedes apuntar son: tenis de mesa-modalidade individual (categoría masculina e feminina), brilé e bádminton-modalidade de dobres (masculinos, femininos ou mixtos). Coma sempre, as actividades están abertas para alumnado da ESO, Bacharelato, Ciclos formativos e profes. Tendes de prazo ata o venres 12 de xaneiro. Podedes inscribirvos ben en conserxería ou falando cos profesores de Educación Física.

Nadal 2017!!! Xa chegou ao IES de Teis

Alumnado na escola vendo a demostración

No último día de clase do 2017 a comunidade educativa de Teis celebrou a chegada do Nadal. Este ano houbo de todo, deporte, música e... notas por suposto.

A mañá comenzou con actividades deportivas no pavillón que está a carón do instituto para todo o alumnado da ESO.

Despois chegou a entrega de notas. Alegrías para uns e para outros non tanto.

Para finalizar a maña houbo un festival musical no salón de actos. O alumnos e alumnas saían ao escenario e cantaban dando verdadeiros espectáculos.

Foi unha gran mañá.

Dende o centro desexámosvos Felices Festas!!!

Aquí tedes algúnhas fotos..

Entrega dos diplomas Delft

Onte, 18 de decembro, os representantes da Embaixada Francesa, da Alianza Francesa de Vigo e da Consellería de Educación, entregaron ao alumnado do noso centro os diplomas Delft.

Aqui temos un par de fotos do evento.

A visita de Tinus Van de Pas ao noso instituto en portada do Faro de Vigo

Na edición de onte, mércores 13 de decembro de 2017, do Faro de Vigo o noso centro foi portada con motivo da visita de Tinus Van de Pas, representante da área de innovación e alta tecnoloxía de Brainport (Holanda).

Dixitalizamos a portada e o artigo publicados no xornal que podedes ver a continuación.

Obradoiro de “Educación afectivo-sexual”

Alumnado na escola vendo a demostración

O pasado martes, 5 de decembro, Sonia Morán de Centros Quérote +, visitou o noso IES para impartir un Obradoiro de “Educación afectivo-sexual”. A través del, o alumnado de 3º de ESO, de 1º de FP Básica de Informática de oficina e de 1º de FP Básica de Perruquería e estética, recibiu moita información fiable e coñeceu un recurso profesionalizado ao que poder recorrer cando xurdan dúbidas en relación a este tema.

Deixámosvos coas fotos do evento

Pergamiño Vindel: un tesouro en sete cantigas

Alumnado na escola vendo a demostración

Trasladámonos ao Museo do Mar de Vigo para achegármonos a unha xoia do século XIII, O Pergamiño Vindel, que recolle as sete cantigas de amigo do xograr Martín Códax. O alumnado de 3ºESO e 2ºbacharelato asistiu o 30 de novembro e para o 15 decembro contamos que asistan os de 4º e 1ºbacharelato.

Visita ao museo de Pontevedra e Roteiro Castelao

Alumnado na escola vendo a demostración

Un ano máis, os departamentos de Xeografía e Historia e Dinamización da Lingua Galega volven colaborar para que o alumnado se achegue ao noso patrimonio cultural O martes 21 de novembro, o alumnado de 2ºESO visita o Museo de Pontevedra, concretamente o Edificio do Sexto, e realiza un percorrido pola cidade seguindo a traxectoria vital do sobranceiro Afonso Daniel Rodríguez Castelao.

O programa Erasmus+ do IES de Teis no Faro de Vigo [Actualizada]

Na edición do pasado 8 de decembro de 2017 do Faro de Vigo publicouse unha nova relacionada con programa Erasmus+ do noso centro.

No artigo comentan a visita que fará o próximo martes Tinus Van de Pas, representante da área de innovación e alta tecnoloxía de Brainport (Holanda), ao noso centro. No artigo salientan a demanda deste área en profesionais en programación e informática, sendo Vigo e o noso instituto destinos ideais para captar este tipo de profesionais.

Podedes ler o artigo a continuación:

Artigo do Faro