Abalar Móbil

Abalar Mobil

O IES de Teis participa no proxecto Abalar Móbil. Este proxecto segundo a Consellería:

A Xunta de Galicia, coa finalidade de aumentar o acercamento entre o profesorado e as familias, ofrece abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

Neste vídeo expícase o funcionamento da aplicación.

Loito no IES de Teis

Falece o ex-alumno do noso centro Joaquín Rodríguez no accidente de O Porriño. A comunidade educativa do IES de Teis únese a dor de familiares e amigos e transmítelles as nosas condolencias.

Proceso de admisión de formación profesional básica: curso 2016/2017

Ciclo formativo Oferta inicial de postos escolares
Básico de Informática e comunicacións 18 + 2 reserva discapacidade
Básico de Peiteado e estética 18 + 2 reserva discapacidade

Prazo de solicitude de admisión: do 1 ata o 10 de setembro  12 de setembro

Publicación da listaxe do alumnado admitido e non admitido: 12 de setembro 13 de setembro

Prazo de matrícula: do 12 ata o 19 de setembro 20 de setembro

Normativa FP Básica: http://www.edu.xunta.es/fp/fp-basica

1º ESO A no AquaPark de Cerceda

Alumnado na Aquapark

O pasado mércores 29 de Xuño o alumnado de 1ºESO A desfrutou do premio conseguido no programa "Clases sen fume"... nada máis e nada menos que un viaxe ao Aquapark de Cerceda.

O tempo respectou aos nosos alumnos e alumnas que desfrutaron dun día xenial. Tanto é así, que os profes non paraban de botar crema protectora. Nas fotos veredes o "diazo" a fixo.

A algúns deles sospeitase se non lle saíron aletas e escamas pois non saían do auga.

Deixamos cunhas fotos da actividade onde se demostra o ben que o pasaron!!

Revista Perfil 17

"Revista

Xa está publicada a revista escolar do IES de TEIS. Xa imos polo número 17.

O equipo de dinamización de lingua galega ven de publicar o pasado xunio de 2016 a edición 17 da revista perfil.

Botádelle un ollo no seguinte enlace.

Información do proceso de admisión a ciclos formativos. Curso 2016/2017

Formación Profesional

As ensinanzas de formación profesional conducentes á obtención dos títulos de técnico e de técnico superior están organizadas en ciclos formativos de grao medio e de grao superior, respectivamente.

Para realizar estudos nos centros docentes sostidos con fondos públicos é necesario, ademais de cumprir os requisitos de acceso, participar nun proceso de admisión.

Libros de texto 2016/2017

Video premiado nas "Clases sen fume"

Este é o vídeo premiado polo Programa Clase Sen Fume do Plan Proxecta da Xunta.

Horarios do próximo curso persoas Adultas

Horarios dos grupos do curso 2016/2017

Pais/Nais