Obradoiro de “Educación afectivo-sexual”

Alumnado na escola vendo a demostración

O pasado martes, 5 de decembro, Sonia Morán de Centros Quérote +, visitou o noso IES para impartir un Obradoiro de “Educación afectivo-sexual”. A través del, o alumnado de 3º de ESO, de 1º de FP Básica de Informática de oficina e de 1º de FP Básica de Perruquería e estética, recibiu moita información fiable e coñeceu un recurso profesionalizado ao que poder recorrer cando xurdan dúbidas en relación a este tema.

Deixámosvos coas fotos do evento

Pergamiño Vindel: un tesouro en sete cantigas

Alumnado na escola vendo a demostración

Trasladámonos ao Museo do Mar de Vigo para achegármonos a unha xoia do século XIII, O Pergamiño Vindel, que recolle as sete cantigas de amigo do xograr Martín Códax. O alumnado de 3ºESO e 2ºbacharelato asistiu o 30 de novembro e para o 15 decembro contamos que asistan os de 4º e 1ºbacharelato.

Visita ao museo de Pontevedra e Roteiro Castelao

Alumnado na escola vendo a demostración

Un ano máis, os departamentos de Xeografía e Historia e Dinamización da Lingua Galega volven colaborar para que o alumnado se achegue ao noso patrimonio cultural O martes 21 de novembro, o alumnado de 2ºESO visita o Museo de Pontevedra, concretamente o Edificio do Sexto, e realiza un percorrido pola cidade seguindo a traxectoria vital do sobranceiro Afonso Daniel Rodríguez Castelao.

O programa Erasmus+ do IES de Teis no Faro de Vigo [Actualizada]

Na edición do pasado 8 de decembro de 2017 do Faro de Vigo publicouse unha nova relacionada con programa Erasmus+ do noso centro.

No artigo comentan a visita que fará o próximo martes Tinus Van de Pas, representante da área de innovación e alta tecnoloxía de Brainport (Holanda), ao noso centro. No artigo salientan a demanda deste área en profesionais en programación e informática, sendo Vigo e o noso instituto destinos ideais para captar este tipo de profesionais.

Podedes ler o artigo a continuación:

Iván Montenegro recolle o I premio no I Concurso Escolar contra la Violencia de Género convocado por la Subdelegación del Gobierno en Pontevedra

Iván recolendo o premio

O noso alumno, Ivan Motenegro Vázquez foi recoller o pasado 24 de novembro o primeiro premio no I Concurso Escolar contra la Violencia de Género convocado por la Subdelegación del Gobierno en Pontevedra.

O envento celebrouse no audotoio da sede de Afundación en Campolongo(Pontevedra). Acompañando a Iván e ao seu pai, acudiron o director do centro, Luis Vilán, o seu titor, Jose A. Garabatos e a súa profesora de língua Rosa Romero.

No seu relato "Lágrimas en tinta", Iván combina un narrador en 3ª persoa co testimonio dunha protagonista feminina, que recolle no seu diario persoal, a relación tóxica que mantén co seu maltratador.

Contra a violencia de xénero

Lazo violeta

Con movito da celebración do contra a violencia de xénero o pasado 24 de novembro o alumando de 1º e 2º de ESO participou nas actividades de organizadas polo Concello de Vigo.

Ademais, tamén se organizaron as actividades de aula que fixeron reflexionar e concienciar deste grave problema social como foi a xornada de convivencia feita entre os ciclos medios de imaxe persoal e informática.

Loito no IES de Teis

Mañá, mércores 22 de novembro ás 11:30 e a petición do alumnado a comunidade educativa do IES de Teis reunirase no vestíbulo de entrada para gardar un minuto de silencio en homenaxe a nosa antiga compañeira a profesora de tecnoloxía Laura Sousa.

Primeiro premio no "I CONCURSO ESCOLAR DE DIBUJO Y RELATO CORTO CONTRA LA VIOLENCIA DE GÉNERO"

Parabéns ao noso alumno de 2º de bacharelato, Iván Montenegro Vázquez, polo PRIMEIRO PREMIO, en RELATO, na categoría: alumnado matriculado en F.P. Ciclo Superior e Bacharelato, no I CONCURSO ESCOLAR DE DIBUJO Y RELATO CORTO CONTRA LA VIOLENCIA DE GÉNERO. SUBDELEGACIÓN DEL GOBIERNO EN PONTEVEDRA 2017, coa obra “Lágrimas en tinta”.

Magosto 2017

Alumnado na escola vendo a demostración

O pasado venres 10 de novembro desfrutamos da festa do magosto no IES de Teis. Houbo castañas para todos e moita festa.

Participaron alumnos e alumnas e tamén profesores que se puxeron as botas con tanta castañas.

Pero non todo foi festa, antes houbo que picar moita castaña, tarefa na que alumnado e profesorado da ESO é fundamental. Moitas gracias a todos eles e elas.

En canto sonou o timbre rapidamente xa había colas para coller castañas, cada un co seu cucurucho esperando polas castañas ben quentiñas.

Despois do atracón de castañas, para baixalas houbo competicións deportivas. Que día máis perfecto.

Deixámosvos coas fotos do evento

Deseño de xogo, a base na creación de videoxogos [Actualizada]

Miguel Arean

Proximamente, O próximo xoves, 16  21 de novembro, Miguel Areán Míguez (@ZenjaOne) da empresa Polygon-E aducirá ao IES de Teis a impartir unha charla/coloquio para o alumnado dos ciclos de informática titulada "Deseño de xogo, a base na creaci

Concurso de carteis das XIX Xornadas de orientación ao emprego

O IES de Teis no musical Grease

Foto do musical Grease

O pasado 2 de outubro o alumnado de 3º e 4º eso acudiron ao musical Grease en Ourense.

Este musical é representado en galego por parte do alumnado do IES Xesús Taboada Chivite. Este musical recibiu o Premio de Innovación e Dinamización Lingüística o pasado curso.

Deixámosvos coas fotos do evento

Acto de condena dos lumes na nosa comunidade

Hoxe, 16 de outubro de 2017, ás 11:25 celebrouse un acto no hall do instituto un acto de condena dos lumes que se están a producir nos últimos días e solidariedade cos afectados.

Reunidado o alumnado e profesorado no hall, o director pronunciou unhas breves palabras de repulsa e condena de todo o que está acontecendo.

A continuación, forón os alumnos e alumnas as que tomaron a palabra con breves reseñas enfatizando a condena, inxustiza e amor pola natureza.