Procedemento de admisión de alumnado 2018/2019 (ESO e BACHARELATO): Información ao alumnado e ás familias

Información ao alumnado e ás familias (Artigo 13 da ORDE do 12 de marzo de 2013)

1. Normativa reguladora do procedemento de admisión

DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (ver documento).

ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (ver documento).

Visita instituto de investigación sanitaria galicia sur

Vistita ao instituto

O pasado luns 18 de xuño un grupo de alumnos de Bacharelato Científico do noso centro visitaron as instalacións do Instituto de Investigación Sanitaria Galicia Sur no Hospital Álvaro Cunqueiro de Vigo.

Foron recibidos por varios investigadores que lles presentaron as súas liñas de investigación ( en enfermidades raras e posibles tratamentos, en Neurociencias e Proteómica sobre enfermedades psiquiátricas ou a enfermidade de Alzheimer) e lles amosaron a tecnoloxía que empregan e as instalacións do Instituto ( salas de cultivo, histoloxía, microscopio, ultraconxeladores e laboratorios)

Asimesmo explicáronlles as técnicas utilizadas nas investigacións ( de cultivo celular, histolóxicas, de Bioloxía Molecular e Xenética, microdisección láser)

Por último puideron coñecer o funcionamento do Biobanco e a súa importancia.

Premio Kanguro matemático

Alumnado no obradoiro de primeiros auxilios

O noso alumno de 2º de Bacharelato Sergio Fernández Serra foi premiado na XXV Edición do Concurso Kanguro Matemático celebrada o pasado 15 de marzo. Ademáis recibiu un premio á fidelidade por ter participado os últimos 6 anos.

Parabéns dende a comunidade educativa do IES de Teis e en especial do Departamento de Matemáticas.

Premio no segundo certame de alimentación saúdable

II Certame "Por un lecer saúdable" organizado polo PLDA - Equipo de prevención do Concello de Vigo.

A nosa alumna, Jennifer Brea de 2º ESO B acadou o terceiro posto na súa categoría.

Parabéns, Jennifer.

Profes e alumnos no auditorio do axuntamento Profes e alumnos no auditorio do axuntamento Profes e alumnos no auditorio do axuntamento Profes e alumnos no auditorio do axuntamento

Premio extraordinario de FP para unha alumna do noso instituto

A alumna Rosa María Portas Tato, antiga alumna da familia Imaxe Persoal resultou premiada co Premio Extraordianario de Formación Profesional de grado superior correspondentes ao curso 2016/2017.

Dende o IES de Teis dámoste unhas agarimosas felicitacións!

Visita ao museo de Meirande e illas de San Simón e San Antón

Este mércores día 6 de xuño alumnos de FPB IO I e FPB PE I realizaron unha viaxe en barco pola ría de Vigo. Saíndo do peirao do Náutico fixeron escala no Museo de meirande-2018 onde coñeceron os feitos relacionados coa batalla de Rande. Posteriormente desprazáronse ás Illas de San Simón e San Antón onde coñeceron as actividades que se desenvolveron nelas ao longo da historia: asentamento monástico, lazareto, cárcere franquista, lugar de descanso da Garda de Franco, centro de formación de orfos de mariñeiros e na actualidade lugar de congresos baixo a cuestión da Xunta de Galicia.

Alumnado na saida ao museo Alumnado na saida ao museo Alumnado na saida ao museo Alumnado na saida ao museo Alumnado na saida ao museo Alumnado na saida ao museo Alumnado na saida ao museo

Esta páxina usa Lightbox2 por Lokesh Dhakar dispoñible en http://lokeshdhakar.com/projects/lightbox2/ baixo The MIT License

Actividades do departamento de galego

As “Bibliotecas Viventes”

Un ano máis o alumnado de 4º achegouse aos “libros vivos”. A cita foi o 12 de abril no Auditorio do Pazo de Congresos do Mar de Vigo, a experiencia moi emotiva e instrutiva.

Bibliotecas viventes Bibliotecas viventes

Acudimos cos de 3º ao Certame de regueifas da cidade, en Valadares, o 27 de abril. O ambiente festeiro de convivencia con outros centros entusiasmou aos rapaces. Para repetir! Festa rachada pola nosa cultura oral!!

Certame de regueifas Certame de regueifas

Maio coas Letras

Correlingua 2018 (16 de maio)

Programa Erasmus+ para profesorado [Actualizada]

Alumnado na escola vendo a demostración

Do 19 o 26 de maio, dúas profesoras do departamento de Imaxe Persoal, Mercedes Sías e Mercedes Pose, visitaron Malta cos obxetivos:

• Facer o seguimento das empresas de peluquería e estética, nas que están realizando a Formación en Centros de Traballo o noso alumnado, (un alumno de 2º CMPCC, dúas alumnas de 2º CMEB).
  • Contactar con novas empresas para futuros convenios de FCT.
  • Coñecer o sector empresarial.
  • Intercambio formativo das profesoras nas empresas.

A experiencia foi moi positiva, o alumnado está contento coa experiencia, a nivel laboral, práctica do inglés e persoal, unha vivencia única e enriquecedora a todos os niveis.

Galería de imaxes da visita á TVG