Proceso de admisión alumnado 2017/2018 (Formación Profesional)

Formación Profesional

As ensinanzas de formación profesional conducentes á obtención dos títulos de técnico e de técnico superior están organizadas en ciclos formativos de grao medio e de grao superior, respectivamente.

Para realizar estudos nos centros docentes sostidos con fondos públicos é necesario, ademais de cumprir os requisitos de acceso, participar nun proceso de admisión.

Na páxina web da Consellería tedes toda información sobre o procedemento no seguinte enlace: http://www.edu.xunta.es/fp/informacion-xeral.

Tamén se publicou o calendario de admisión dispoñible no seguinte enlace:  http://www.edu.xunta.es/fp/webfm_send/7148.

Para cursar polo réxime de persoas adultas consultar os itinerarios formativos no seguinte enlace: http://www.edu.xunta.es/fp/itinerarios-adultos

Procedemento de admisión de alumnado 2017/2018 (ESO e BACHARELATO)

1. Normativa reguladora do procedemento de admisión

DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (ver documento).

Horarios do curso 2017/2018 persoas Adultas

Horarios dos grupos do curso 2017/2018

Revista Perfil 18 - Curso 2016-2017

"Revista

Xa está publicada a revista escolar do IES de TEIS. Xa imos polo número 18.

O equipo de dinamización de lingua galega ven de publicar o pasado xunio de 2017 a edición 18 da revista perfil.

Botádelle un ollo no seguinte enlace.

Visita á zona de Brainport en Eindhoven (Holanda)

Alumnado na escola vendo a demostración

Do 5 ó 9 de Xullo de 2017 a coordinadora de Proxectos Internacionais do IES de Teis, dona Patricia González Pardo, realizou unha visita á zona de Brainport en Eindhoven para coñecer “in situ” a situación económica, académica e laboral dos Paises Baixos co obxectivo de analizar a posibilidade de ampliar o número de mobilidades no ámbito da FCT dos nosos alumnos do departamento de Informática dentro do proxecto Erasmus+ e así como establecer de proxectos conxuntos a nivel académico e traballo.

Concretamente visitou o departamento de ICT (Tecnoloxías de Información e Comunicación), que escolariza a alumnos dende os niveis 1 (FP Básica) ata o nivel 4 (Ciclos Superiores) pertenecente ao centro de FP de Eindhoven Summa College (https://www.summacollege.nl/) no que se aúnan tódalas ramas de FP da área nunha única organización e que forma a máis de 14.000 alumnos.

Campamento na Illa de Ons

Alumnado na illa de ons

O pasado mes de xuño de 2017, o alumnado de segundo curso de peiteado e estética de FP Básica estivo de campamento na Illa de Ons.

Fixeron numerosas actividades como gimkana, senderismo, baile, visita a miradores, etc.

Deixámosvos coas fotos do evento onde se ve o ben que o pasaron

Marcha de solidariedade coa familia de Daniel Beltrán Pinto e en contra da violencia

A comunidade educativa do IES de Teis quere rendirlle unha homenaxe á familia de Daniel Beltrán Pinto, antiguo alumno do noso centro e irmán dunha alumna de 4º da ESO.

Por iso e para concienciar ao noso alumnado de que a violencia só trae morte, haberá unha marcha de solidariedade coa familia e en contra da violencia.

A marcha solidaria será o próximo mércores, 28 de xuño, ás 11:30. Sairá do noso instituto cara a praia de Arealonga.

Rogamos máxima difusión.

Cto. Gallego Sub-13 y Sub-17 de Bádminton en Ourense

El sábado 18 de marzo se disputó en el Polideportivo O Pompeo de Ourense, el Cto. Gallego Sub-13 y Sub-17, organizado por el CP Athlos y la Federación Gallega de Bádminton.

En la categoría Sub-13, el IES de Teis estuvo representado por Sara Longa y Alejandro Mtnez.

En categoría Sub-17, participaron por el IES de TEIS Ana Portas, Sergio Fdez., Joel Fdez. y José Suriel.

Destacar la actuación de Ana Portas con una brillante medalla de Bronce en Individual Fem.

APERTURA DO PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES PARA A XESTION E EXPLOTACIÓN DO SERVIZO DE CAFETERÍA DO IES DE TEIS PARA O CURSO 2017/2018

DURACIÓN DO CONTRATO: CURSO ESCOLAR 2017/18, SEN POSIBILIDADE DE PRÓRROGA

HORARIO DE SERVIZO: DE 8:30h A 20:30h, DE LUNS A VENRES LECTIVOS OU CON ACTIVIDADE NO CENTRO

CANON ANUAL: 1.000,00 € ANUAIS