Premios do IES de Teis

Primeiro premio no "I CONCURSO ESCOLAR DE DIBUJO Y RELATO CORTO CONTRA LA VIOLENCIA DE GÉNERO"

Parabéns ao noso alumno de 2º de bacharelato, Iván Montenegro Vázquez, polo PRIMEIRO PREMIO, en RELATO, na categoría: alumnado matriculado en F.P. Ciclo Superior e Bacharelato, no I CONCURSO ESCOLAR DE DIBUJO Y RELATO CORTO CONTRA LA VIOLENCIA DE GÉNERO. SUBDELEGACIÓN DEL GOBIERNO EN PONTEVEDRA 2017, coa obra “Lágrimas en tinta”.

Cto. Gallego Sub-13 y Sub-17 de Bádminton en Ourense

El sábado 18 de marzo se disputó en el Polideportivo O Pompeo de Ourense, el Cto. Gallego Sub-13 y Sub-17, organizado por el CP Athlos y la Federación Gallega de Bádminton.

En la categoría Sub-13, el IES de Teis estuvo representado por Sara Longa y Alejandro Mtnez.

En categoría Sub-17, participaron por el IES de TEIS Ana Portas, Sergio Fdez., Joel Fdez. y José Suriel.

Destacar la actuación de Ana Portas con una brillante medalla de Bronce en Individual Fem.

A alumna do IES de Teis, Marta Fernández Neira, premio extraordinario de Formación Profesional

Alumna co director do centro

O venres día 24 realizouse en Santiago a entrega dos Premios Extraordinarios de Formación Profesional do ano 2016 presidido polo Presidente da CCAA Alberto Núñez Feijóo. Nesta edición foi premiada a alumna do IES de Teis do CS de Estética Integral e Benestar Marta Fernández Neira.

Marta destacou ó longo do seus estudos non só pola alta cualificación académica, senón tamén polo seu carácter extrovertido, a súa xenerosidade e actitude colaborativa coas súas compañeiras e o seu bo facer profesional; foi un modelo de disciplina e lealtade para todas.

A comunidade educativa do IES de Teis, e en especial as profesoras do departamento de Imaxe Persoal, sentímonos moi orgullosas dela. Parabéns Marta!! Desexámoste un futuro brillante!!

Nesta páxina da CRTVG, tedes un vídeo do evento: http://www.crtvg.es/informativos/a-xunta-premia-os-mellores-estudantes

Deixámosvos, ademais, coas fotos do evento

1º ESO A no AquaPark de Cerceda

Alumnado na Aquapark

O pasado mércores 29 de Xuño o alumnado de 1ºESO A desfrutou do premio conseguido no programa "Clases sen fume"... nada máis e nada menos que un viaxe ao Aquapark de Cerceda.

O tempo respectou aos nosos alumnos e alumnas que desfrutaron dun día xenial. Tanto é así, que os profes non paraban de botar crema protectora. Nas fotos veredes o "diazo" a fixo.

A algúns deles sospeitase se non lle saíron aletas e escamas pois non saían do auga.

Deixamos cunhas fotos da actividade onde se demostra o ben que o pasaron!!

Bronce para Marta Souto en Cto. Gallego

La alumna Marta Souto conquistó la medalla de Bronce en el Cto. Gallego Sub-13 en dobles mixtos.