Premios do IES de Teis

Premio Kanguro matemático

Alumnado no obradoiro de primeiros auxilios

O noso alumno de 2º de Bacharelato Sergio Fernández Serra foi premiado na XXV Edición do Concurso Kanguro Matemático celebrada o pasado 15 de marzo. Ademáis recibiu un premio á fidelidade por ter participado os últimos 6 anos.

Parabéns dende a comunidade educativa do IES de Teis e en especial do Departamento de Matemáticas.

Premio no segundo certame de alimentación saúdable

II Certame "Por un lecer saúdable" organizado polo PLDA - Equipo de prevención do Concello de Vigo.

A nosa alumna, Jennifer Brea de 2º ESO B acadou o terceiro posto na súa categoría.

Parabéns, Jennifer.

Profes e alumnos no auditorio do axuntamento Profes e alumnos no auditorio do axuntamento Profes e alumnos no auditorio do axuntamento Profes e alumnos no auditorio do axuntamento

Premio extraordinario de FP para unha alumna do noso instituto

A alumna Rosa María Portas Tato, antiga alumna da familia Imaxe Persoal resultou premiada co Premio Extraordianario de Formación Profesional de grado superior correspondentes ao curso 2016/2017.

Dende o IES de Teis dámoste unhas agarimosas felicitacións!

O IES de Teis Campión Provincial de Bádminton

O equipo infantil feminino do IES de Teis proclamouse Campión Provincial Escolar de Bádminton por equipos onte sábado 26 de maio no Pavillón Municipal Alvaro Pino do Concello de Ponteareas. ¡¡PARABENS!!

Premios concurso microrelatos

O día 15 de maio de 2018 fallaronse os premios do II concurso de Microrelatos, resultando premiados os seguintes alumnos:

• Na modalidade de lingua francesa : Mariña Domínguez Gonzalez de 4º ESO A
  • Na modalidade de lingua inglesa: Sergio Fernández Serra e Iván Montenegro Vazquez ambos de 2º de Bacharelato B

O día 16 de maio celebrouse un acto na biblioteca onde foron agasallados e se lles entregou o diploma acreditativo do premio.

Premios micro-relatos Premios micro-relatos