Premios do IES de Teis

Premio extraordinario de FP para unha alumna do noso instituto

A alumna Rosa María Portas Tato, antiga alumna da familia Imaxe Persoal resultou premiada co Premio Extraordianario de Formación Profesional de grado superior correspondentes ao curso 2016/2017.

Dende o IES de Teis dámoste unhas agarimosas felicitacións!

O IES de Teis Campión Provincial de Bádminton

O equipo infantil feminino do IES de Teis proclamouse Campión Provincial Escolar de Bádminton por equipos onte sábado 26 de maio no Pavillón Municipal Alvaro Pino do Concello de Ponteareas. ¡¡PARABENS!!

Premios concurso microrelatos

O día 15 de maio de 2018 fallaronse os premios do II concurso de Microrelatos, resultando premiados os seguintes alumnos:

• Na modalidade de lingua francesa : Mariña Domínguez Gonzalez de 4º ESO A
  • Na modalidade de lingua inglesa: Sergio Fernández Serra e Iván Montenegro Vazquez ambos de 2º de Bacharelato B

O día 16 de maio celebrouse un acto na biblioteca onde foron agasallados e se lles entregou o diploma acreditativo do premio.

Premios micro-relatos Premios micro-relatos

10ª Copa Promoción Escolar de Bádminton (Xogade)

Este pasado fin de semana celebrouse no Concello de Tui a 10ª Copa Promoción Escolar de Bádminton na modalide individual e para a categoría benxamín e infantil. Destacar os terceiros postos acadados por Hajar e Alex Martínez, de 1º e 2º da ESO respectivamente.

9ª Copa Promoción Escolar de Bádminton (Xogade)

O pasado 29 de abril de 2018 celebrouse en Crecente a 9ª Copa  Promoción Escolar de Bádminton na modalidade individual e para a categoría cadete, no Concello de Crecente. Destacar o 1 º posto do noso alumno Alex Martínez de 2º da ESO.