Xogade

O IES de Teis Campión Provincial de Bádminton

O equipo infantil feminino do IES de Teis proclamouse Campión Provincial Escolar de Bádminton por equipos onte sábado 26 de maio no Pavillón Municipal Alvaro Pino do Concello de Ponteareas. ¡¡PARABENS!!

Final copa promoción escolar de bádminton individual

O pasado 20 de maio celebrouse no Pavillón Municipal Alvaro Pino de Ponteareas a Final da Copa Promoción Escolar de Bádminton (Xogade) na modalidade individual e para todas as categorías. Destacar o 3º posto do noso alumno Julio Lago.

10ª Copa Promoción Escolar de Bádminton (Xogade)

Este pasado fin de semana celebrouse no Concello de Tui a 10ª Copa Promoción Escolar de Bádminton na modalide individual e para a categoría benxamín e infantil. Destacar os terceiros postos acadados por Hajar e Alex Martínez, de 1º e 2º da ESO respectivamente.

9ª Copa Promoción Escolar de Bádminton (Xogade)

O pasado 29 de abril de 2018 celebrouse en Crecente a 9ª Copa  Promoción Escolar de Bádminton na modalidade individual e para a categoría cadete, no Concello de Crecente. Destacar o 1 º posto do noso alumno Alex Martínez de 2º da ESO.

8ª Copa Promoción Escolar de Bádminton (Xogade)

O pasado 15 de abril, celebrouse  a 8ª Copa de Promoción Escolar de Bádminton na modalidade de dobres e para a categoría infantil.

Destacar o 4º posto acadado pola parella Sara Longa e Alex Martínez de 2º da ESO.