Cursos anteriores

Colaboración do departamento de Imaxe persoal

O departamento de Imaxe Persoal do IES de Teis colabora coa Escola de Deseño GOYMAR e o IES Audiovisuais de Bouzas na organización da Pasarela ESCAPARATE 2014 promovida polo Concello de Vigo e a Asociación de comerciantes de Vigo Centro.

O evento terá lugar o día 26 de xuño ás 21:00 horas na Porta do Sol.

A Day in a Spa

PROPOSTA DIDÁCTICA. PROGRAMA AUXILIARES DE CONVERSA
2013/2014

As alumnas de 2º do Ciclo Superior de Estética foron ó “Talaso Atlántico” demostrar as súas  habilidades comunicativas en lingua inglesa.

Acompañadas pola profesora do módulo de Estética hidrotermal, a profesora de inglés, a asistente lingüística e Luis Expósito, un alumno en prácticas do Mestrado de docencia, representan “in situ” un posible diálogo cunha clienta estranxeira nun balneario.

Final Concurso Montaxe Ordenadores Edición 2014

Os participantes de diúrno parece que encontraron dificultades que impediron que finalizasen con éxito a proba; pero o que a segue conséguea e se non que llo pregunten a Mikel Carrascosa, gañador do primeiro premio na edición 2014, despois de dous intentos falidos en edicións pasadas.

Concurso Montaxe Ordenadores 2014

Xoves 8/05/2014
Salón de actos 19:00 h.

Conferencia: ''Propiedade intelectual e contidos dixitais''

O próximo 1 de Abril, ás 18:00h, teremos no salón de actos a conferencia "PROPIEDADE INTELECTUAL E CONTIDOS DIXITAIS" dirixida ao alumnado de DAW, DAM, ASIR e SMR.

Ponente: Victor Salgado.

Pais/Nais