Cursos anteriores

Galería de imaxes Illas Cíes

Galería de imaxes do evento

Saída de fin de curso: Illas Cíes. Resumo dun día xenial

O pasado luns do 22 de xullo de 2015 organizou unha viaxe ás Illas Cíes para o alumnado da ESO e Bacharelato.

A saída foi un éxito pois o alumnado e mailo profesorado pasaron un día xenial.

O dia comezou coa viaxe no barco. Alí estabamos todos na cuberta do barco. En canto o catamarán comezou a afastarse das costas da nosa cidade comezou a chuviscar. Todo o mundo correndo cara dentro. Algúns valentes quedaron aínda así na cuberta.

Polas ribeiras do Fondón, o Umia e o Ulla: Saídas didácticas de 1º de Bacharelato e 4º da ESO

O pasado 27 de abril, o alumando de Ciencias para o Mundo Contemporáneo visitaron as zonas de Caldas e Catoira, para tomar datos de como se están xestionando os recursos, riscos e impactos ambientais neses tramos dos ríos Ulla e Umia. Partindo desas observacións, están a elaborar os seus informes e propostas de mellora, simulando o traballo dunha empresa consultora ambiental.

O 29 de maio tamén saiu de visita didáctica o alumando de 4º de ESO de Bioloxía e Xeoloxía, a facer un roteiro polo río Fondón, en Trasmañó. O obxectivo neste caso era coñecer o ecosistema do bosque de ribeira, e os impactos que lle poden estar afectando.

Graduación de 2º Bacharelato

O pasado 29 de maio de 2015 o centro organizou un acto de para o alumnado de 2º de Bacharelato. Tratóuse dun acto de graduación no que se lle entregou ao alumnado que superiou 2º de bacharelato un diploma.

Non faltaron os discursos por parte da dirección e do profesorado.

O acto estivo amenizado con música.

Obradoiro de primerios auxilios

O pasado martes 2 de xuño de 2015 os alumnos de Formación e orientación laboral dos ciclos de réxime de persoas adultas, tiveron un obradoiro de primeiros auxilios.

O relatorio foi impartido por un técnico da Cruz Vermella. O alumnado aplicou algunhas das técnicas explicadas no relatorio, como pode ser a maxase cardíaca.