O alumnado de Teis na IX Olimpíada de Xeoloxía

Alumnado na escola vendo a demostración

Este mércores 7 de febreiro celebrouse a IX Olimpíada de Xeoloxía, na que unha vez máis estiveron presentes mozas e mozos de 4º de ESO , de 1º e de 2º de Bacharelato do noso centro.

Ó longo da xornada realizaron probas prácticas sobre mapas topográficos e identificación de rochas, minerais e fósiles, ademáis de realizar un test teórico e asisitir a charlas e talleres divulgativos. Foi unha ocasión para tomar contacto co campus de Vigo e confraternizar co alumnado doutros centros da provincia. Un día para aprender de xeito diferente, e tamén para facer festa e con razón: Marta Santaclara Vidal , Camila Cañas Goez, Laura Santaclara Vidal e Iván Montenegro conseguiron o premio ó mellor equipo. Parabéns!!

Mais información do evento en https://duvi.uvigo.gal/duvi_gl/contenido/artigos/alumnado/2018/02/artigo_0006.html.

Deixámosvos cunhas fotos do evento

1º e 2º de Bacharelato de Ciencias no taller do programa "Clickonphysics"

Alumnado na demostración Clickonphysics

O pasado xoves día 25 de xaneiro, o alumnado de 1º e 2º de Bacharelato de Ciencias tivo a oportunidade de participar dunha das charlas -taller do programa "Clickonphysics", unha iniciativa de innovación educativa que oferta a Escola de Enxeñeria de Minas e a Enerxía da Universidade de Vigo.

Da man do profesor J.Benito Vázquez, durante hora e media foi posible xogar coas ondas e cores, descubrindo de xeito lúdico os principios da Física en obxectos cotiáns. Deixamos como mostra alguhas fotos da actividade

Copa Promoción de Bádminton Escolar

Organizado por el CB Tui y el Programa Xogade, este año se ha celebrado la 1ª Copa Promoción de Bádminton Escolar Benjamín, Alevín e Infantil.

El IES de TEIS participó en las 5 pruebas disputadas con representación en la categoría infantil con 4 chicas y 5 chicos.

Los lugares y fechas de celebración fueron:

• 25 de Marzo en Tui
  • 22 de Abril en Soutomaior
  • 29 de Abril en Crecente
  • 7 de Maio en Pazos de Borbén
  • 13 de Maio en Sárdoma - Vigo

En la clasificación final, Alejandro Martínez, de 1º ESO, obtuvo el trecer puesto final.

O alumnado de Cultura Científica sae a investigar

Alumnado na escola vendo a demostración

O pasado martes 9 de maio , os mozos e mozas matriculados nesta optativa de 1º de Bacharelato realizaron un visita didáctica a Catoira.

O obxectivo era recoller información sobre a xestión ambiental na zona visitada, no tocante á explotación de recursos , prevención de riscos e xestión de impactos.

Despois dunhas horas intensas de sendeirismo, toma de fotos e recollida de mostras, agora toca seguir traballando na aula e valorar o grao no que se están a cumplir ou non os principios do desenvolvemento sostible.

Deixámosvos coas fotos do evento

Charla e saída ao monte da Madroa

Alumnado na escola vendo a demostración

Os alumnos/as de 2º ESO do IES de Teis como xa ven sendo costume participan na actividade que organiza o Plan Comunitario de Teis e a Comunidade de Montes da Madroa. A actividade consiste nunha charla sobre o Monte da Madroa que ten lugar no IES de Teis e nunha saída o Monte da Madroa. Durante esta actividade o alumno achegase o seu entorno máis próximo para coñecer e por en valor a conservación do monte autóctono e os beneficios que este nos reporta. O longo da mañá puidemos comprobar a gran diversidade de flora e fauna que se pretende conservar para disfrutar deste espazo de lecer respectándoo.

Amosamos unhas cantas fotos feitas durante o paseo no que tomamos nota das distintas utilidades e curiosidades das plantas e fauna. E do momento de xogo o aire libre e sen perigos tan escasos nas cidades.