Copa Promoción de Bádminton Escolar

Organizado por el CB Tui y el Programa Xogade, este año se ha celebrado la 1ª Copa Promoción de Bádminton Escolar Benjamín, Alevín e Infantil.

El IES de TEIS participó en las 5 pruebas disputadas con representación en la categoría infantil con 4 chicas y 5 chicos.

Los lugares y fechas de celebración fueron:

• 25 de Marzo en Tui
  • 22 de Abril en Soutomaior
  • 29 de Abril en Crecente
  • 7 de Maio en Pazos de Borbén
  • 13 de Maio en Sárdoma - Vigo

En la clasificación final, Alejandro Martínez, de 1º ESO, obtuvo el trecer puesto final.

O alumnado de Cultura Científica sae a investigar

Alumnado na escola vendo a demostración

O pasado martes 9 de maio , os mozos e mozas matriculados nesta optativa de 1º de Bacharelato realizaron un visita didáctica a Catoira.

O obxectivo era recoller información sobre a xestión ambiental na zona visitada, no tocante á explotación de recursos , prevención de riscos e xestión de impactos.

Despois dunhas horas intensas de sendeirismo, toma de fotos e recollida de mostras, agora toca seguir traballando na aula e valorar o grao no que se están a cumplir ou non os principios do desenvolvemento sostible.

Deixámosvos coas fotos do evento

Charla e saída ao monte da Madroa

Alumnado na escola vendo a demostración

Os alumnos/as de 2º ESO do IES de Teis como xa ven sendo costume participan na actividade que organiza o Plan Comunitario de Teis e a Comunidade de Montes da Madroa. A actividade consiste nunha charla sobre o Monte da Madroa que ten lugar no IES de Teis e nunha saída o Monte da Madroa. Durante esta actividade o alumno achegase o seu entorno máis próximo para coñecer e por en valor a conservación do monte autóctono e os beneficios que este nos reporta. O longo da mañá puidemos comprobar a gran diversidade de flora e fauna que se pretende conservar para disfrutar deste espazo de lecer respectándoo.

Amosamos unhas cantas fotos feitas durante o paseo no que tomamos nota das distintas utilidades e curiosidades das plantas e fauna. E do momento de xogo o aire libre e sen perigos tan escasos nas cidades.

Deixámosvos coas fotos do evento

Estudando o medio ambiente en Catoira

O pasado mércores 4 de maio, o alumnado de Cultura Científica fixo unha saída didáctica ó Concello de Catoira.

Esta actividade forma parte do proxecto a desenvolver neste terceiro trimestre, consistente no estudo da xestión ambiental dunha zona, identificando os recursos e riscos naturais existen, os impactos que se están a producir, e se todo iso vai xestionado ou non segundo os principios do desenvolvemento sustentable.

Durante a soleada xornada houbo ocasión de visitar muíños de vento, de río e de marea, de atopar manaciais medicinais, e zonas de interese xeolóxico e paisaxístico.

Descubrindo as rochas que pisas en Teis

O pasado mércores dia 9 estivo connosco o xeólogo Francisco Canosa para falarnos da xeoloxía de Galicia e da historia das rochas da nosa contorna, na actividade que leva por título "Descubrindo as rochas que pisas", que leva xa presentado nos últimos meses por distintos centros da nosa comunidade autónoma.