Charla e saída ao monte da Madroa

Alumnado na escola vendo a demostración

Os alumnos/as de 2º ESO do IES de Teis como xa ven sendo costume participan na actividade que organiza o Plan Comunitario de Teis e a Comunidade de Montes da Madroa. A actividade consiste nunha charla sobre o Monte da Madroa que ten lugar no IES de Teis e nunha saída o Monte da Madroa. Durante esta actividade o alumno achegase o seu entorno máis próximo para coñecer e por en valor a conservación do monte autóctono e os beneficios que este nos reporta. O longo da mañá puidemos comprobar a gran diversidade de flora e fauna que se pretende conservar para disfrutar deste espazo de lecer respectándoo.

Amosamos unhas cantas fotos feitas durante o paseo no que tomamos nota das distintas utilidades e curiosidades das plantas e fauna. E do momento de xogo o aire libre e sen perigos tan escasos nas cidades.

Deixámosvos coas fotos do evento

Estudando o medio ambiente en Catoira

O pasado mércores 4 de maio, o alumnado de Cultura Científica fixo unha saída didáctica ó Concello de Catoira.

Esta actividade forma parte do proxecto a desenvolver neste terceiro trimestre, consistente no estudo da xestión ambiental dunha zona, identificando os recursos e riscos naturais existen, os impactos que se están a producir, e se todo iso vai xestionado ou non segundo os principios do desenvolvemento sustentable.

Durante a soleada xornada houbo ocasión de visitar muíños de vento, de río e de marea, de atopar manaciais medicinais, e zonas de interese xeolóxico e paisaxístico.

Descubrindo as rochas que pisas en Teis

O pasado mércores dia 9 estivo connosco o xeólogo Francisco Canosa para falarnos da xeoloxía de Galicia e da historia das rochas da nosa contorna, na actividade que leva por título "Descubrindo as rochas que pisas", que leva xa presentado nos últimos meses por distintos centros da nosa comunidade autónoma.

Ciencia en movemento

Alumnado na escola vendo a demostración

O pasado xoves 25 de febreiro “Ciencia en Movimiento” convertiu o IES de Teis nun museo científico co que os rapaces de Iº e IIº de Bacharelato de Ciencias e de 3º e 4º ESO puideron interactuar. Seguindo o lema deste museo itinerante “Prohibido no tocar” puideron experimentar con case un centerar de obxetos (xiroscopio, motores Stirling, esferas de plasma, levitador, péndulo de Newton...) cos que aprenderon sobre movemento de corpos, propiedades de electromagnetismo, natureza, motores, efectos ópticos, fenómeno de fluídos...

Deixamos unhas fotos da actividade coa que se pretendeu disfrutar, divulgar e formar os alumnos para despertar neles a curiosidade pola ciencia.

VII Olimpíada de Xeoloxía

Alumnado na escola antes de facela proba

O pasado mércores 17 de febreiro celebrouse na ETSE de Minas a VII Olimpíada de Xeoloxía que reuniu a case 100 alumnos da provincia de Pontevedra. O IES de Teis participou un ano máis nesta actividade con 12 alumnos de 4º ESO obtendo uns moi bos resultados nas distintas probas realizadas. Damos a nosa noraboa a Iván Montenegro que logrou o premio acessit de 4º da ESO.

Pais/Nais