Curso 2017-2018

Loito no IES de Teis

Mañá, mércores 22 de novembro ás 11:30 e a petición do alumnado a comunidade educativa do IES de Teis reunirase no vestíbulo de entrada para gardar un minuto de silencio en homenaxe a nosa antiga compañeira a profesora de tecnoloxía Laura Sousa.

Primeiro premio no "I CONCURSO ESCOLAR DE DIBUJO Y RELATO CORTO CONTRA LA VIOLENCIA DE GÉNERO"

Parabéns ao noso alumno de 2º de bacharelato, Iván Montenegro Vázquez, polo PRIMEIRO PREMIO, en RELATO, na categoría: alumnado matriculado en F.P. Ciclo Superior e Bacharelato, no I CONCURSO ESCOLAR DE DIBUJO Y RELATO CORTO CONTRA LA VIOLENCIA DE GÉNERO. SUBDELEGACIÓN DEL GOBIERNO EN PONTEVEDRA 2017, coa obra “Lágrimas en tinta”.

Magosto 2017

Alumnado na escola vendo a demostración

O pasado venres 10 de novembro desfrutamos da festa do magosto no IES de Teis. Houbo castañas para todos e moita festa.

Participaron alumnos e alumnas e tamén profesores que se puxeron as botas con tanta castañas.

Pero non todo foi festa, antes houbo que picar moita castaña, tarefa na que alumnado e profesorado da ESO é fundamental. Moitas gracias a todos eles e elas.

En canto sonou o timbre rapidamente xa había colas para coller castañas, cada un co seu cucurucho esperando polas castañas ben quentiñas.

Despois do atracón de castañas, para baixalas houbo competicións deportivas. Que día máis perfecto.

Deixámosvos coas fotos do evento

Deseño de xogo, a base na creación de videoxogos [Actualizada]

Miguel Arean

Proximamente, O próximo xoves, 16  21 de novembro, Miguel Areán Míguez (@ZenjaOne) da empresa Polygon-E aducirá ao IES de Teis a impartir unha charla/coloquio para o alumnado dos ciclos de informática titulada "Deseño de xogo, a base na creaci