Curso 2017-2018

Fotos da celebración do entroido no IES de Teis

Conferencia de Big Data de Alvaro Gómez

Alvaro Vieites falando de Big Data

Un curso mais, o alumnado e profesorado do IES de TEIS, tivemos a oportunidade de contar coa asistencia de un dos maiores expertos nas áreas de sistemas de información, seguridade informática, marketing dixital, comercio electrónico e innovación tecnolóxica, como é D. Álvaro Gómez Vieites, que conta con unha amplia formación académica e profesional:

Doctor en Economía pola UNED (có Premio Extraordinario de Doctorado), Licenciado en Economía pola UNED, Licenciado en Administración e Dirección de Empresas pola UNED, enxeñeiro de Telecomunicación pola Universidad de Vigo (có Premio Extraordinario Fin de Carreira) e enxeñeiro en Informática de Xestión por la UNED. A sua formación completase con varios cursos en programas de postgrado, entre eles o de Executive MBA e o Diploma in Business Administration da Escuela de Negocios Novacaixagalicia, así como outros cursos realizados na Universidade de Georgetown e na Universidade de Harvard.

Convocadas probas de acceso a ciclos de Formación Profesional

Logo FP

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, convoca probas de acceso a ciclos formativos de grado medio e de grao superior de formación profesional para o ano 2018.

Consulta este enlace para informarte sobre o tema.

O alumnado de Teis na IX Olimpíada de Xeoloxía

Alumnado na escola vendo a demostración

Este mércores 7 de febreiro celebrouse a IX Olimpíada de Xeoloxía, na que unha vez máis estiveron presentes mozas e mozos de 4º de ESO , de 1º e de 2º de Bacharelato do noso centro.

Ó longo da xornada realizaron probas prácticas sobre mapas topográficos e identificación de rochas, minerais e fósiles, ademáis de realizar un test teórico e asisitir a charlas e talleres divulgativos. Foi unha ocasión para tomar contacto co campus de Vigo e confraternizar co alumnado doutros centros da provincia. Un día para aprender de xeito diferente, e tamén para facer festa e con razón: Marta Santaclara Vidal , Camila Cañas Goez, Laura Santaclara Vidal e Iván Montenegro conseguiron o premio ó mellor equipo. Parabéns!!

Mais información do evento en https://duvi.uvigo.gal/duvi_gl/contenido/artigos/alumnado/2018/02/artigo_0006.html.

Deixámosvos cunhas fotos do evento

1º e 2º de Bacharelato de Ciencias no taller do programa "Clickonphysics"

Alumnado na demostración Clickonphysics

O pasado xoves día 25 de xaneiro, o alumnado de 1º e 2º de Bacharelato de Ciencias tivo a oportunidade de participar dunha das charlas -taller do programa "Clickonphysics", unha iniciativa de innovación educativa que oferta a Escola de Enxeñeria de Minas e a Enerxía da Universidade de Vigo.

Da man do profesor J.Benito Vázquez, durante hora e media foi posible xogar coas ondas e cores, descubrindo de xeito lúdico os principios da Física en obxectos cotiáns. Deixamos como mostra alguhas fotos da actividade

Deixámosvos coas fotos do evento