Curso 2017-2018

O IES de Teis participa un ano máis no proxecto eDIXGAL

Edixgal Logo

O alumnado de 1º e 2º de ESO terá acceso, na plataforma eDIXGAL, a contidos dixitais e diversas ferramentas para compartir e comunicarse.

Estes curso o alumnado disporá de contidos dixitais de tres editoriais distintas e de equipos novos, mais potentes.

As familias e o alumnado poden ler nos documentos, que pode descargarse aquí, as instruccións para utilizar a plataforma.

JoomlaDay Vigo 2017

O próximo día 23, celébrase na nosa cidade o JoomlaDay Vigo. O grupo de usuarios de Joomla de Vigo púsoxe en contacto co departamento de informática pois están preparando un congreso con ponencias de primeiro nivel de deseño web e Joomla.

Os organizadores están moi interesados en que os alumnos e alumnas do noso centro poidan asistir pois creen que será unha experiencia sumamente enriquecedora.