Actividades deportivas día entrega de notas 3ª avaliación

Como xa ven sendo habitual o rematar cada trimestre, o próximo 23 de xuño coincidindo co día da entrega de notas, xogaránse as semifinais e finas dos recreos deportivos deste último trimestre: floorball en basket 3 x 3

Probas físicas de acceso ó Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte

O grupo de alumnos e alumnas de Bacharelato que viña preparando as probas físicas de acceso cos profesores de educación física ó Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte da Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte de Pontevedra  (Universidade de Vigo) superou as mesmas, a excepción dun alumno/a. As probas tiveron lugar o pasado 23 de maio, pero o alumno/a terá unha nova oportunidade o 23 de xuño.

Sendeirismo Cabo Home-Liméns

Onte, dous de xuño realizamos a tradicional ruta de sendeirismo Cabo Home-Liméns, organizada polo Departamento de Educación Física.

Participaron os alumnos de 1º e 3º da ESO, acompañados polos profesores de educación física; o percorrido foi de 10 kilómetros e os rapaces disfrutaron dunha bonita xornada onde nos acompañou o bó tempo.

O IES de Teis logra o terceiro posto no Campionato Provincial Escolar de Bádminton na categoría infantil feminina

O sábado 28 de maio celebrouse o Campionato Provincial Escolar de Bádminton no pavillón municipal Alvaro Pino de Ponteareas.O noso equipo infantil feminino logrou o terceiro posto. ¡¡Noraboa!!

Curso de formación sobre PEVS

Os profesores do departamento de educación física Ramón Rial e Juan Fernández participarán na actividade de formación: "Ferramentas e recursos para a materia de Promoción de Estilos de Vida Saudables", organizada polo CFR de Vigo dende o 18 de maio ata o 10 de xuño de 2016 para mellorar a sua formación de cara a esta nova materia implantada no noso centro dentro do currículo da LOMCE.

Pais/Nais