Remate da actividade extraescolar de bádminton

O pasado mércores 30 de maio rematamos a actividade extraescolar de bádminton. Dende aquí queremos agradecer de corazón a axuda do noso compañeiro David, profesor de matemáticas, o longo de todo o ano. Grazas de parte de todos os alumnos e alumnas que participaron na actividade,de Juan, de Jorge e de servidor (Moncho). GRAZAS DAVID!

O IES de Teis Campión Provincial de Bádminton

O equipo infantil feminino do IES de Teis proclamouse Campión Provincial Escolar de Bádminton por equipos onte sábado 26 de maio no Pavillón Municipal Alvaro Pino do Concello de Ponteareas. ¡¡PARABENS!!

Alimentación equilibrada

O próximo xoves 14 de xuño os alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato B e 3º da ESO B asistirán ó Salón de Actos a unha charla sobre "Alimentación equilibrada", dentro do programa "Síntome ben" da Concellería de Xuventude do Concello de Vigo.

Sendeirismo Cabo Home-Liméns

O próximo xoves 7 de xuño, temos prevista a tradicional actividade de sendeirismo Cabo Home-Liméns cos alumnos e alumnas de 2º ESO A e B. A actividade está organizada polo Departamente de Educación Física e recollida dentro da sua programación anual

Xornada de convivencia deportiva

O próximo martes 29 de maio celebraremos no noso Centro unha xornada de convivencia deportiva cos alumnos e alumnas do IES Francisco Asorey de Cambados.