Orientación deportiva

O pasado 21 de febreiro, os alumnos e alumnas de 3º ESO A, 3º ESO B e 3º PMAR participaron co Profesor de Educación Física Juan Fernández, nunha competición de Orientación Deportiva xunto a outros centros da provincia na Illa das Esculturas de Pontevedra. Destacar que os nosos alumnos José Rodríguez e Santiago Salazar acadaron o primeiro e o segundo posto respectivamente. Parabéns.

2ª Copa promoción escolar de bádminton

O próximo domingo 28 de xaneiro participaremos na 2ª Copa Promoción Escolar de Bádminton na modalidade de dobres. A proba váise disputar no Colexio Rosalía de Castro de Vigo.

Cadros dos recreos deportivos primer trimestre

Xa están colgados polo Instituto os grupos e o calendario cos partidos de bádminton e tenis de mesa dos recreos deportivos para este trimestre.

Actividade extraescolar de voleibol 2017-2018

Aqueles alumnos e alumnas interesados en participar nesta actividade, recordarlles  que se levará a cabo todolos luns e mércores de 17:00 a 18:30 ata rematar o curso e a través do Club Xuvenil de Teis.A actividade farase coma sempre no Pavillón Municipal de Teis.

Actividade extraescolar de bádminton 2017-2018

Esta semana comenzaron os adestramentos de bádminton.Os que estedes interesados podedes acudir os martes e mércores de 16:00 a 17:40 ó Pavillón Municipal de Teis. O prezo é de 50 euros todo o ano, e se sodes dous irmáns teredes un desconto do 50%.