Cadros dos recreos deportivos primer trimestre

Xa están colgados polo Instituto os grupos e o calendario cos partidos de bádminton e tenis de mesa dos recreos deportivos para este trimestre.

Actividade extraescolar de voleibol 2017-2018

Aqueles alumnos e alumnas interesados en participar nesta actividade, recordarlles  que se levará a cabo todolos luns e mércores de 17:00 a 18:30 ata rematar o curso e a través do Club Xuvenil de Teis.A actividade farase coma sempre no Pavillón Municipal de Teis.

Actividade extraescolar de bádminton 2017-2018

Esta semana comenzaron os adestramentos de bádminton.Os que estedes interesados podedes acudir os martes e mércores de 16:00 a 17:40 ó Pavillón Municipal de Teis. O prezo é de 50 euros todo o ano, e se sodes dous irmáns teredes un desconto do 50%.

Jornada de Puertas Abiertas

El 7 de febrero se celebró la Jornada de Puertas Abiertas para el alumnado de 6º de primaria de los centros CEIP San Fermín y CEIP San Salvador.

El departamento de EF, como viene siendo habitual, organizó de 11:25 a 12:05 diferentes actividades deportivas. Consistieron en  partidos informales de Brilé, Floorball, Bádminton y Tenis de Mesa.

Al finalizar los encuentros se realizó en el mismo pabellón un reparto de fruta entre todos los participantes.

Loita olímpica

A semana do 27 de febreiro ó 3 de marzo de 2017 o alumnado da ESO e de Bacharelato disfrutou dunhas xornadas de loita olímpica. A actividade foi desenvolvida polo clube de loita "San Ignacio" de Vigo, que lles fixo unha presentación desta disciplina e onde os rapaces e rapazas puideron vivenciar diversas actividades relacionadas con este deporte.