Loita olímpica

A semana do 27 de febreiro ó 3 de marzo de 2017 o alumnado da ESO e de Bacharelato disfrutou dunhas xornadas de loita olímpica. A actividade foi desenvolvida polo clube de loita "San Ignacio" de Vigo, que lles fixo unha presentación desta disciplina e onde os rapaces e rapazas puideron vivenciar diversas actividades relacionadas con este deporte.

Deporte e discapacidade

O pasado 18 de novembro de 2016 o alumnado de 4º da ESO disfrutou dunha charla-coloquio sobre deporte e discapacidade levada a cabo novamente polo noso nadador paralímpico "Chano"  Rodríguez.

Actividades deportivas día entrega de notas 3ª avaliación

Como xa ven sendo habitual o rematar cada trimestre, o próximo 23 de xuño coincidindo co día da entrega de notas, xogaránse as semifinais e finas dos recreos deportivos deste último trimestre: floorball en basket 3 x 3

Probas físicas de acceso ó Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte

O grupo de alumnos e alumnas de Bacharelato que viña preparando as probas físicas de acceso cos profesores de educación física ó Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte da Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte de Pontevedra  (Universidade de Vigo) superou as mesmas, a excepción dun alumno/a. As probas tiveron lugar o pasado 23 de maio, pero o alumno/a terá unha nova oportunidade o 23 de xuño.

Sendeirismo Cabo Home-Liméns

Onte, dous de xuño realizamos a tradicional ruta de sendeirismo Cabo Home-Liméns, organizada polo Departamento de Educación Física.

Participaron os alumnos de 1º e 3º da ESO, acompañados polos profesores de educación física; o percorrido foi de 10 kilómetros e os rapaces disfrutaron dunha bonita xornada onde nos acompañou o bó tempo.