Jornada de Puertas Abiertas

El 7 de febrero se celebró la Jornada de Puertas Abiertas para el alumnado de 6º de primaria de los centros CEIP San Fermín y CEIP San Salvador.

El departamento de EF, como viene siendo habitual, organizó de 11:25 a 12:05 diferentes actividades deportivas. Consistieron en  partidos informales de Brilé, Floorball, Bádminton y Tenis de Mesa.

Al finalizar los encuentros se realizó en el mismo pabellón un reparto de fruta entre todos los participantes.

Loita olímpica

A semana do 27 de febreiro ó 3 de marzo de 2017 o alumnado da ESO e de Bacharelato disfrutou dunhas xornadas de loita olímpica. A actividade foi desenvolvida polo clube de loita "San Ignacio" de Vigo, que lles fixo unha presentación desta disciplina e onde os rapaces e rapazas puideron vivenciar diversas actividades relacionadas con este deporte.

Deporte e discapacidade

O pasado 18 de novembro de 2016 o alumnado de 4º da ESO disfrutou dunha charla-coloquio sobre deporte e discapacidade levada a cabo novamente polo noso nadador paralímpico "Chano"  Rodríguez.

Actividades deportivas día entrega de notas 3ª avaliación

Como xa ven sendo habitual o rematar cada trimestre, o próximo 23 de xuño coincidindo co día da entrega de notas, xogaránse as semifinais e finas dos recreos deportivos deste último trimestre: floorball en basket 3 x 3

Probas físicas de acceso ó Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte

O grupo de alumnos e alumnas de Bacharelato que viña preparando as probas físicas de acceso cos profesores de educación física ó Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte da Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte de Pontevedra  (Universidade de Vigo) superou as mesmas, a excepción dun alumno/a. As probas tiveron lugar o pasado 23 de maio, pero o alumno/a terá unha nova oportunidade o 23 de xuño.