Curso 2016-2017

O alumnado de 2° de Bacharelato visitou o campus universitario de Vigo (CUVI)

Alumnado na escola vendo a demostración

O pasado martes 14 de marzo o alumnado de 2° de Bacharelato visitou o campus universitario de Vigo (CUVI), acompañados polos titores, Loló e Gabriel, e a orientadora, dentro da programación de actividades de orientación académica.

Visitamos, divididos en tres áreas de coñecemento, as facultades de Minas, Telecomunicacións e Escola de Enxeñería industrial; Química, Bioloxía e Ciencias do Mar; e Dereito, Económicas e Filoloxías. Grazas á organización do Siope e aos docentes que nos recibiron pola atención prestada.

Deixámosvos con algunhas fotos.

Xornadas de seguridade informática Maria Pita DefCon na Coruña

Alumnado asistindo a conferencia

Os alumnos e alumnas de informática do IES de Teis asistiron o día 10 de marzo ás xornadas de seguridade informática Maria Pita DefCon na Coruña.

As conferencias trataron a seguridade informática desde distintos aspectos:

Cuestións legais sobre a protección de datos e o concepto de privacidade, cuestións técnicas como encriptar datos, casos de informática forense e tamén unha conferencia moi interesante sobre como evoluciona o phising adaptándose ás aplicacións nos móbiles.

Cómpre salientar o compromiso e esforzo dos 41 alumnos e alumnas asistentes, que levaron un bo madrugón e asistiron interesados ás oito horas de conferencias. Así da gusto organizar saídas!

Deixámosvos coas fotos do evento

8 de Marzo: Día da muller

Alumnas mostrando carteis

O pasado xoves 8 de marzo celebrouse o "Día da muller" no noso centro. A comunidade educativa realizou varias actividades relacionadas co evento, destacando a concetración de todo o alumnado do centro no hall do instituto.

O alumnado leu diferentes consignas onde se reflectía o sentir da nosa comunidade. Ademais gardouse un minuto de silencio en respecto polas victimas da violencia de xénero seguido dun sentido aplauso.

Tamén proxectaronse vídeos e presentacións. A modo de exemplo deixamos neste enlace http://www.edu.xunta.gal/centros/iesteis/presentacion-dia-muller, a presentación que se estivo vendo nos TV do hall do noso centro, feita polo noso alumando.

Colgamos algunhas fotos onde obter unha idea das actividades realizadas.

O IES de Teis na High School Developers Parade Vigo

O pasado 21 de febreiro, o noso centro foi invitado ao envento High School Developers Parade organizado polo Google Developer Group Vigo (@GDGVigo). O evento tivo gran acollida por parte do alumnado e os alumnos de ASIR, DAM e DAW acudiron. Incluso o alumnado da quenda de adultos fixo un esforzo e tamén acudiu en gran número.

O evento compúsoxe por varias charlas desenfadadas onde os poñentes explicaban as súas experiencias no mundo do desenvolvemento de software. Falouse de emprendemento, de iniciativa, de gañas de aprender, de traballo dende casa, etc. Despois houbo unha mesa redonda onde os poñentes respondían as súas propostas.

Pais/Nais