Curso 2016-2017

Unha clase de matemáticas diferente

O pasado 24 de febreiro celebramos o entroido cunha clase de matemáticas diferente.

O alumnado de 1º ESO disfrutou e aprendeu con xogos matemáticos.

Galería de imaxes do evento

2º ESO Participou no Obradoiro de Robótica organizado por IGACIENCIA e a Fundación Barrié

Alumnado na escola vendo a demostración

O pasado 6 de abril o alumnado de 2º ESO participou no concurso de robótica que leva organizando desde fai nove anos IGACIENCIA e a Fundación Barrié.

A actividade constou de tres partes, na primeira se explicou o funcionamento dos robots que despois utilizarían. Na segunda aprenderon a programar o robots para resolver retos sinxelos, e a terceira parte consistiu nun concurso onde cada equipo, de entre 4 e 5 alumnos, tiña que programar os robots para que resolvera diferentes retos utilizando os diferentes sensores.

Ao final os equipos gañadores foron todos os participantes xa que o obxectivo era iniciarse na robótica dunha forma lúdica.

Demostración de masaxe tailandés

O pasado luns 27 de marzo houbo unha demostración de masaxe tailandés dentro das xornadas técnicas de imaxe persoal.

Foi impartida para o alumnado do ciclo superior de Estética integral e bienestar.

Galería de imaxes do evento

Ver galería externa

Esta páxina usa Lightbox2 por Lokesh Dhakar dispoñible en http://lokeshdhakar.com/projects/lightbox2/ baixo The MIT License

Mesostetic imparte un taller de Peelings químicos no IES de Teis

Mesosmetic en Teis

O día 30 de marzo, no marco das Xornadas Técnicas de Imaxe Persoal, a empresa Mesostetic realizou un taller de Peelings químicos no IES de Teis.

Na sesión, expuxéronse os distintos tipos de peelings químicos de uso en Estética e Medicina Estética, explicando os mecanismos de acción, indicacións e precaucións no seu uso.

Asemade, realizouse unha demostración práctica desenvolvendo un protocolo de tratamento personalizado nun caso de pel deshidratada e sensible.

Amil López Viéitez imparte unha conferencia no IES de Teis de título “ A dieta coherente”

Amil Lopez

No marco das Xornadas Técnicas de Imaxe Persoal, o día 30 de marzo a nutricionista Amil López impartiu unha conferencia sobre o método Dieta Coherente no IES de Teis.

A relatora expuxo as bases da dieta equilibrada, aportando importantes informacións de gran interese sobre como se deben distribuír as racións de proteínas, hidratos e graxas ó longo das cinco comidas do día, facendo fincapé na dieta rica en froitas e verduras, acompañadas de proteínas..

Asemade, insistiu na importancia do exercicio coma base da pirámide alimentaria e de prestar atención os azucres encubertos do alimentos.

Pais/Nais