Curso 2016-2017

Charla da policía sobre os riscos de Internet

A policía dando a charla no salón de actos

O mércores 7 de xuño contamos coa visita do inspector de policía de Vigo encargado de dar as charlas educativas acerca dos riscos da rede Internet.

Dentro das actividades do Plan Director para a convivencia nos centros, o departamento de orientación xunto cos titores de 2º ESO organizou dita charla, impartida para os dous grupos deste nivel no salón de actos do IES.

Foi moi interesante e coñecimos de primeira man que se debe e non se debe facer cando empregamos dita rede

Deixámosvos coas fotos do evento

Saída ó Monte da Madroa 1º ESO IES de Teis e 6º Primaria dos colexios San Salvador e San Fermín

Como ven sendo costume o IES de Teis participa nunha saída co alumnado o monte da Madroa. A actividade está organizada pola Comunidade de Montes da Madroa e o Plan Comunitario de Teis, con esta actividade preténdense dar unha educación ambiental o alumnado, concienciando da importancia de preservar o monte que temos máis próximo e destacando os problemas ambientais que pode levar a súa desaparición así como as medidas adoptadas para conservalo.

Nesta ocasión o IES de Teis quixo compartir a saída cos alumnos de 6º de primaria do Colexio San Salvador e San Fermín facendo da xornada educativa tamén un espazo de convivencia e integración entre o alumnado que xa está no centro e o alumnado que o ano que ven estará no IES de Teis cursando 1º ESO.

Durante a saída, o alumnado percorreu unha senda botánica na que se podían observar as principais árbores do bosque autóctono de Galicia, tamén puideron atender a explicación do proxecto de conservación da vacaloura, recoñecer especies de árbores invasoras, disfrutar da auga dos manantiais, e como premio final repartiuse auga entre os nenos e puideron disfrutar dunha merenda na que probaron a mel feita nas colmeas instaladas no monte da Madroa.

Clases sen fume

O alumnado de 1ºESO elaborou este estupendo cómic títulado "Que tu vida no se esfume. NO FUMES!" que vos mostramos a continuación.

Alumnado de 4º ESO do IES Mendiño de Redondela visitan o IES de Teis

O pasado 10 de maio visitaron o IES de Teis os alumnos e alumnas de 4°ESO do IES Mendiño de Redondela, acompañados polo seu orientador e dúas titoras.

Coñeceron de primeira man, guiados por Ángeles Rey e Eva Naveira, as instalacións dos ciclos das dúas familias profesionais, Imaxe persoal e Informática, co obxectivo de achegarse de xeito directo aos estudos de Formación Profesional.

Grazas pola vosa visita!

O alumnado de Cultura Científica sae a investigar

Alumnado na escola vendo a demostración

O pasado martes 9 de maio , os mozos e mozas matriculados nesta optativa de 1º de Bacharelato realizaron un visita didáctica a Catoira.

O obxectivo era recoller información sobre a xestión ambiental na zona visitada, no tocante á explotación de recursos , prevención de riscos e xestión de impactos.

Despois dunhas horas intensas de sendeirismo, toma de fotos e recollida de mostras, agora toca seguir traballando na aula e valorar o grao no que se están a cumplir ou non os principios do desenvolvemento sostible.