Visita á zona de Brainport en Eindhoven (Holanda)

Alumnado na escola vendo a demostración

Do 5 ó 9 de Xullo de 2017 a coordinadora de Proxectos Internacionais do IES de Teis, dona Patricia González Pardo, realizou unha visita á zona de Brainport en Eindhoven para coñecer “in situ” a situación económica, académica e laboral dos Paises Baixos co obxectivo de analizar a posibilidade de ampliar o número de mobilidades no ámbito da FCT dos nosos alumnos do departamento de Informática dentro do proxecto Erasmus+ e así como establecer de proxectos conxuntos a nivel académico e traballo.

Concretamente visitou o departamento de ICT (Tecnoloxías de Información e Comunicación), que escolariza a alumnos dende os niveis 1 (FP Básica) ata o nivel 4 (Ciclos Superiores) pertenecente ao centro de FP de Eindhoven Summa College (https://www.summacollege.nl/) no que se aúnan tódalas ramas de FP da área nunha única organización e que forma a máis de 14.000 alumnos.

Aberto o prazo para solicitar beca Erasmus+ para realizar as prácticas (Formación en Centros de Traballo) no estranxeiro para alumnado de ciclos medios e superiores periodo Setembro- Decembro 2017.
É preciso cubrir o impreso de solicitude e deixalo en Conserxería á atención da Coordinadora de Proxectos Internacionais. Prazo de solicitude ata o 12 de Maio de 2017 19 de Maio de 2017 (inclusive).

Impreso solicitud Erasmus

Protocolo elección alumnado FCT ciclos medios Setembro 2017