Charla da policía sobre os riscos de Internet

A policía dando a charla no salón de actos

O mércores 7 de xuño contamos coa visita do inspector de policía de Vigo encargado de dar as charlas educativas acerca dos riscos da rede Internet.

Dentro das actividades do Plan Director para a convivencia nos centros, o departamento de orientación xunto cos titores de 2º ESO organizou dita charla, impartida para os dous grupos deste nivel no salón de actos do IES.

Foi moi interesante e coñecimos de primeira man que se debe e non se debe facer cando empregamos dita rede

Deixámosvos coas fotos do evento

Clases sen fume

O alumnado de 1ºESO elaborou este estupendo cómic títulado "Que tu vida no se esfume. NO FUMES!" que vos mostramos a continuación.

Alumnado de 4º ESO do IES Mendiño de Redondela visitan o IES de Teis

O pasado 10 de maio visitaron o IES de Teis os alumnos e alumnas de 4°ESO do IES Mendiño de Redondela, acompañados polo seu orientador e dúas titoras.

Coñeceron de primeira man, guiados por Ángeles Rey e Eva Naveira, as instalacións dos ciclos das dúas familias profesionais, Imaxe persoal e Informática, co obxectivo de achegarse de xeito directo aos estudos de Formación Profesional.

Grazas pola vosa visita!

Charla Federación Feafes

O xoves 6 de abril o alumnado de 4° ESO e 2° Bacharelato asistiu a unha charla sobre as enfermidades mentais no salón de actos do IES.

Foi impartida polo psicólogo da Federación Feafes, Manuel, así como por Maite, que nos contou as súas vivencias dun xeito moi enriquecedor.

Grazas pola vosa xenerosidade!

2 de Abril: Día mundial do autismo

Con motivo da celebración o proximo día 2 de Abril os invitamos a ver este vídeo.