Horarios PROA

Comeza o PROA (Programa de Reforzo, Orientación e Acompañamento) no IES de Teis, na segunda semana de febreiro:

• Martes 7: 2º ESO
  • Mércores 8: 3º e 4º ESO
  • Xoves 9: 1º ESO

O horario proposto para os distintos grupos:

Charla do Siope no IES de Teis

Alumnado no salon de actos

Este pasado xoves 19 de xaneiro, dentro das actividades de orientación académica para o alumnado de bacharelato, tivemos a Charla do Siope (Servizo de información, orientación e promoción do estudante) da Universidade de Vigo acerca do acceso á Universidade e dos distintos graos que nos ofertan nos tres campus (Vigo, Ourense e Pontevedra). Acudiu o alumnado de 1° e 2° cursos.

Deixámosvos coas fotos do evento

Equipo de mediación

Triptico

No IES de Teis dende fai 15 anos contamos con equipo de mediación; é unha peza fundamental da nosa conviviencia.

O conflicto forma parte da nosa existencia. Por conseguinte, debemos aprender a resolvelo de forma positiva. O conflicto pode ser un factor de crecemento, así o cremos. VIVIR XUNTOS, CONVIVIR.

Deixámosvos co tríptico elaborado

Resumo e Galería de imaxes das XVII Xornadas de Orientación ao Emprego

Mesa do alumnado

POIS SÍ, TANTOS NERVIOS, TANTO TRABALLO E XA REMATARON AS XVII XORNADAS DE ORIENTACIÓN AO EMPREGO.

CANTAS COUSAS APRENDEMOS ESTE ANO, QUE DE CURIOSIDADES! O IES DE TEIS SEMPRE ESTÁ Á ÚLTIMA NISTO DO EMPREGO!

E O ANO QUE VEN CHEGAMOS Á MAIORÍA DE IDADE…ÁS XVIII XORNADAS… QUE CATEGORÍA!

UN BREVE RESUMO DO ACONTECIDO…

Convocadas probas de acceso aos ciclos de grado medio e superiores. Convocatoria curso 2015-2016

Imaxe do IES

A orientadora do noso centro informa que xa se publicou o calendario para as probas de acceso a ciclos de grao medio e de grao superior. Na páxina da consellería de educación tedes cumprida información das datas de inscrición, lugares e datas de realización, etc: http://www.edu.xunta.es/fp/probas