Charla Federación Feafes

O xoves 6 de abril o alumnado de 4° ESO e 2° Bacharelato asistiu a unha charla sobre as enfermidades mentais no salón de actos do IES.

Foi impartida polo psicólogo da Federación Feafes, Manuel, así como por Maite, que nos contou as súas vivencias dun xeito moi enriquecedor.

Grazas pola vosa xenerosidade!

2 de Abril: Día mundial do autismo

Con motivo da celebración o proximo día 2 de Abril os invitamos a ver este vídeo.

Publicadas as novas ponderacións de materias da fase voluntaria para o acceso á universidade

Logo da Comisión universitaria de Galicia

Xa están publicadas na páxina web da CIUG as novas ponderacións de materias da fase voluntaria para o acceso á universidade!

Accede no seguinte enlace: http://ciug.gal/

O alumnado de 2° de Bacharelato visitou o campus universitario de Vigo (CUVI)

Alumnado na escola vendo a demostración

O pasado martes 14 de marzo o alumnado de 2° de Bacharelato visitou o campus universitario de Vigo (CUVI), acompañados polos titores, Loló e Gabriel, e a orientadora, dentro da programación de actividades de orientación académica.

Visitamos, divididos en tres áreas de coñecemento, as facultades de Minas, Telecomunicacións e Escola de Enxeñería industrial; Química, Bioloxía e Ciencias do Mar; e Dereito, Económicas e Filoloxías. Grazas á organización do Siope e aos docentes que nos recibiron pola atención prestada.

Deixámosvos con algunhas fotos.

Visita do IES de Mos ao noso centro

Este martes tivemos a visita de alumnos e alumnas do IES de Mos, interesados en coñecer a nosa oferta de Ciclos Formativos.

Tras unha presentación no salón de actos coa orientadora e o director do centro, fixeron unha visita guiada aos talleres e aulas de Imaxe persoal e Informática, guiados polas profesoras Eva Naveira e Ángeles Rey.

Grazas ao profesorado que colaborou nesta visita e ao alumnado, orientador e porfesores do IES de Mos polo seu interese!

Deixámosvos coas fotos do evento

Pais/Nais