Outras actividades

Actividades deportivas día entrega de notas

Como xa ven sendo habitual o rematar cada trimestre, o próximo 23 de xuño coincidindo co día da entrega de notas, xogaránse as semifinais e finas dos recreos deportivos deste último trimestre: floorball en basket 3 x 3

Xornada de promoción do bádminton no colexio San Salvador

O 24 de xaneiro de 2016 organizamos una xornada de promoción do bádminton no Colexio Público San Salvador de Teis (centro adscrito ó noso instituto) con alumnado de primaria. Xa fixéramos outra o 16 de decembro de 2015.

Curso de formación sobre PEVS

Os profesores de educación física Juan Fernández e Ramón Rial participaron no curso de formación "Ferramentas e recursos para a materia de promoción de estilos de vida saudables" organizado polo CFR de Vigo do 18 de maio ó 10 de xuño de 2016.

Primeiros auxilios

O 4 de febreiro de 2016 os alumnos de 4º da Eso e 1º de Bacharelato disfrutaron dunha xornada teórico-práctica de primeiros auxilios, dentro do programa "Sintome Ben" da Concellería de Xuventude do Concello de Vigo. A actividade estivo dirixida por Carlos Vales coa colaboración dos profesores de educación física.

Loita olímpica

O 31 de marzo de 2016 as alumnas e alumnos de 1º da Eso disfrutaron dunha xornada de iniciación a loita olímpica a cargo do club de loita San Ignacio de Vigo.

Pais/Nais