Outras actividades

Liga Galega de Bádminton Sub-15/Absoluta

O pasado 4 de febreiro celebrouse unha proba correspondente a Liga Galega Sub-15/Absoluta de Bádminton por equipos na Estrada. Participaron alumnos e alumnas de 1º e 2º da ESO: Paracha, Alex, Giovani, Tania, Sara e Davinia. Mencionar o 3º posto acadado por Sara Longa de 2º da ESO A na categoría absoluta.

Xornada de acollida cos alumnos dos colexios San Fermín e San Salvador

O pasado 2 de febreiro foi a xornada de acollida cos alumnos dos centros adscritos de primaria: San Fermín e San Salvador de Teis. En horario de 11:25 a 12:05 os profesores de educación física, organizaron para eles distintas actividades deportivas como brilé, tenis de mesa ou floorball.

Iniciación al Rugby

Durante a semana do 5 ó 8 de marzo, integrantes do Vigo Rugby Club, presentaron este deporte os nosos alumnos e alumnas, realizando unha serie de actividades moi divertidas para eles.Deste xeito, os interesados e interesedas en probar, poden facelo os martes e xoves na ETEA, ben preto do noso centro.

II Torneo de Nadal de bádminton Concello de Tui

O pasado 22 de decembro celebróuse no IES San Paio de Tui o II Torneo de Nadal. Estivo organizado polo Club Bádminton Tui. O noso centro participou nas categorías infantil e cadete, tanto masculina como feminina. Destacar o 3º posto do noso alumno Julio Lago.

I torneo solidario de bádminton Concello de Ponteareas

O pasado 17 decembro cebróuse no Pavillón Alvaro Pino de Ponteareas o I Torneo solidario de bádminton Concello de Pontearaes, organizado polo Club de Bábdminton Ponteareas e o Concello. O IES de Teis participou cun nutrido número de alumnos e alumnas, acadando o segundo posto na categoría infantil, tanto masculina (Alex Martínez-2º ESO) como feminina (Sara Longa-2º ESO).