Outras actividades

Charla sobre alimentación equilibrada

O xoves 14 de xuño os alumnos e alumnas de 3º da ESO B e 1º de Bacharelato B asistiron a unha charla sobre alimentación equilibrada no salón de actos do centro. A actividade forma parte do programa "Síntome ben" do Concello de Vigo.

Exito da xornada de convivencia deportiva

A xornada de convivencia deportiva do pasado martes 29 de maio co IES Francisco Asorey de Cambados, resultou todo un éxito. Os alumnos e alumnas deste instituto achegáronse o noso centro acompañados polos dous profesores de Educación Física. Durante toda a mañán organizamos unha competición de bádminton individual por equipos.

Voleibol

Onte, a través de "Coñece o meu club", os alumnos e alumnas de 2º ESO A e 2º ESO B disfrutaron dunha sesión de introducción o voleibol a cargo do Club Xuvenil de Teis.

Xornada de rugby no CUVI

O pasado martes 8 de maio participamos cos alumnos e alumnas de 1º da ESO A e B nunha actividade de rugby-cinta xunto a outros centros no CUVI (Cidade Universitaria de Vigo). Levamos 4 equipos.A actividade resultou todo un éxito.

Loita olímpica

Coma todolos anos e a través do club de loita San Ignacio de Teis,organizamos a "semana de loita olímpica" do 16 ó 20 de abril de 2018, dirixida os alumnos e alumnas de 1º e 2º da ESO.Os rapaces e rapazas introducíronse neste deporte a través de xogos e diversas actividades lúdicas.