Outras actividades

Loita olímpica

A semana do 27 de febreiro ó 3 de marzo de 2017 o alumnado da ESO e de Bacharelato disfrutou dunhas xornadas de loita olímpica. A actividade foi desenvolvida polo clube de loita "San Ignacio" de Vigo, que lles fixo unha presentación desta disciplina e onde os rapaces e rapazas puideron vivenciar diversas actividades relacionadas con este deporte.

Deporte e discapacidade

O pasado 18 de novembro de 2016 o alumnado de 4º da ESO disfrutou dunha charla-coloquio sobre deporte e discapacidade levada a cabo novamente polo noso nadador paralímpico "Chano"  Rodríguez.

Actividades deportivas día entrega de notas

Como xa ven sendo habitual o rematar cada trimestre, o próximo 23 de xuño coincidindo co día da entrega de notas, xogaránse as semifinais e finas dos recreos deportivos deste último trimestre: floorball en basket 3 x 3

Xornada de promoción do bádminton no colexio San Salvador

O 24 de xaneiro de 2016 organizamos una xornada de promoción do bádminton no Colexio Público San Salvador de Teis (centro adscrito ó noso instituto) con alumnado de primaria. Xa fixéramos outra o 16 de decembro de 2015.

Curso de formación sobre PEVS

Os profesores de educación física Juan Fernández e Ramón Rial participaron no curso de formación "Ferramentas e recursos para a materia de promoción de estilos de vida saudables" organizado polo CFR de Vigo do 18 de maio ó 10 de xuño de 2016.