Outras actividades

II Torneo de Nadal de bádminton Concello de Tui

O pasado 22 de decembro celebróuse no IES San Paio de Tui o II Torneo de Nadal. Estivo organizado polo Club Bádminton Tui. O noso centro participou nas categorías infantil e cadete, tanto masculina como feminina. Destacar o 3º posto do noso alumno Julio Lago.

I torneo solidario de bádminton Concello de Ponteareas

O pasado 17 decembro cebróuse no Pavillón Alvaro Pino de Ponteareas o I Torneo solidario de bádminton Concello de Pontearaes, organizado polo Club de Bábdminton Ponteareas e o Concello. O IES de Teis participou cun nutrido número de alumnos e alumnas, acadando o segundo posto na categoría infantil, tanto masculina (Alex Martínez-2º ESO) como feminina (Sara Longa-2º ESO).

2º Open de Bádminton Concello de Mondariz

O pasado sábado 18 de novembro celebrouse o segundo Open de Bádminton Concello de Mondariz. O noso centro participou cun total de 13 representantes nas categorias Sub-13 e Sub-17.

1ª Proba Liga Galega de 2ª División Mixta categoría absoluta

O pasado domingo 12 de novembro celebrouse en Ourense a 1ª Proba da Liga Galega de 2ª División mixta na categoría absoluta.A proba foi organizada pola Federación Galega de Bádminton.Polo noso centro participou Ana Portas (4º da ESO).

Actividades deportivas magosto 2017

O pasado venres 10 de novembro en horario de 12:50 a 14:30 o Departamento de Educación Física organizou diferentes actividades deportivas  e xogos populares para celebrar o magosto despois de degustar as tradicionais castañas. En concreto houbo tiro de corda,  carreiras de sacos e partidos de floorball.