QUELLE HEURE EST-IL?

Unidade didáctica pensada para traballar co alumnado de francés de 2º e 3º  de ESO.

Autores:

• Jérémy Thomas (Auxiliar de conversa)
  • Ana Mauriz Digón (Profesora de Francés)

2017/2018

IES DE TEIS – VIGO

Enlaces TIC

Probas escritas colectivas e as orais individuais do DELF scolaire

Os días 25 e 26 de abril e 3 de maio pasados, celebráronse as probas escritas colectivas e as orais individuais do DELF scolaire de Vigo no noso centro.

O IES de Teis foi designado pola Consellería de Educación no curso 2016-17 centro acreditado para a obtención do DELF escolar colaborando coa Alianza Francesa de Vigo. As probas realizáronse no noso centro, coa participación do departamento de francés do mesmo, fora do horario escolar.

Os alumnos dos centros públicos de Galicia poden dende o curso pasado obter os diplomas DELF (Diplôme d'Études en Langue Française) que son os diplomas oficiais de lengua francesa con validez indefinida expedidos polo Ministerio de Educación Nacional de Francia e reconocidos internacionalmente por 174 países. O DELF integra 4 diplomas independentes entre sí correspondentes aos niveis A1, A2, B1ey B2 do Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas (MCERL).

Entrega dos diplomas Delft

Onte, 18 de decembro, os representantes da Embaixada Francesa, da Alianza Francesa de Vigo e da Consellería de Educación, entregaron ao alumnado do noso centro os diplomas Delft.

Aqui temos un par de fotos do evento.

TRIGONOMÉTRIE

Unidade didáctica pensada para traballar co alumnado da Sección Bilingüe de 4º de ESO.

Autores:

• Guillaume Vay (Auxiliar de conversa)
  • Ana Rosa González Iglesias (Profesora DNL de Matemáticas)
  • Ana Mauriz Digón (Profesora de Francés)

2016/2017

IES DE TEIS – VIGO

ECUACIÓNS DE PRIMEIRO GRAO

Unidade didáctica pensada para traballar co alumnado da Sección Bilingüe de Matemáticas de 2º de ESO.

Autoras
Pénélope Albouze (Auxiliar de conversa)
Ana Rosa González Iglesias (Profesora DNL de Matemáticas)
Concepción Pérez Carballo (Profesora de Francés)