Curso 2018-2019

Eleccións ao Consello Escolar (novembro-2018): Calendario electoral.

• Día 8 de novembro:
    • Publicación das convocatorias de eleccións nos distintos sectores educativos: profesores, pais/nais e alumnado.
    • Publicación provisional dos censos dos sectores educativos citados.
    • Envío de escritos ao Concello e a ANPA solicitándolles a designación dos seus representantes.
  • Día 8 de novembro: inicio do prazo de presentación de candidaturas aos distintos sectores, finaliza o día 16 de novembro ás 14:00 horas.
  • Día 19 de novembro, ás 11:30 horas, 2ª reunión da Xunta Electoral:
    • Proclamación e posterior publicación de candidaturas por sectores de representación.
    • Aprobación definitiva de censos electorais, unha vez resoltas as posibles reclamacións.
    • Aprobación de modelo de papeletas e sobres dos distintos actos electorais.
    • Sorteo público da designación dos membros das mesas electorais.
  • Día 26 de novembro: votacións de:
    • Pais, nais e titores legais do alumnado, de 18:00 a 20:00 horas.
    • Alumnado, de 11:30 a 13:00 horas e de 19:00 a 20:00 horas.
    • Persoal de administración e servizos, de 11:30 a 12:00 horas.

Eleccións dos representantes do alumnado ao consello escolar

CONVOCATORIA

De acordo coa RESOLUCIÓN do 25 de setembro de 2018, conxunta da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG do 08/10), a Xunta Electoral deste Centro, en virtude das atribucións que lle son conferidas pola lexislación vixente, dispón a convocatoria de eleccións ao Consello Escolar, SECTOR DO ALUMNADO, segundo as seguintes normas:

Eleccións dos representantes de nais, pais e titores/as legais ao consello escolar

CONVOCATORIA

De acordo coa RESOLUCIÓN do 25 de setembro de 2018, conxunta da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG do 08/10), a Xunta Electoral deste Centro, en virtude das atribucións que lle son conferidas pola lexislación vixente, dispón a convocatoria de eleccións ao Consello Escolar, SECTOR DE PAIS E NAIS DO ALUMNADO, segundo as seguintes normas:

Relatos de medo e bandas deseñadas presentadas para o concurso do Samaín 2018

Concurso de relatos e banda deseñada Samaín 2018

Concurso de relatos e banda deseñada