Actividades extraescolares

Bádminton

Agradecerlle o profesor de matemáticas David Rodríguez Vicente a sua colaboración cos profesores de educación física na actividade extraescolar de bádminton. David foi xogador e adestrador en Valladolid. E toda unha honra poder contar con él.

Parcour

O longo da semana do 16 ó 20 de outubro, e por iniciativa da Anpa,presentouse a todos os cursos da ESO e Bacharelato do centro a actividade de Parcour, dentro das sesións ordinarias de Educación Física. O obxetivo era promocionar esta disciplina entre o alumnado para tentar ofertala no noso Centro como actividade extraescolar. Resultou todo un éxito.

Actividade extraescolar de voleibol 2017-2018

Aqueles alumnos e alumnas interesados en participar nesta actividade, recordarlles  que se levará a cabo todolos luns e mércores de 17:00 a 18:30 ata rematar o curso e a través do Club Xuvenil de Teis.A actividade farase coma sempre no Pavillón Municipal de Teis.

Actividade extraescolar de bádminton 2017-2018

Esta semana comenzaron os adestramentos de bádminton.Os que estedes interesados podedes acudir os martes e mércores de 16:00 a 17:40 ó Pavillón Municipal de Teis. O prezo é de 50 euros todo o ano, e se sodes dous irmáns teredes un desconto do 50%.

Actividade extraescolar de voleibol 2016-2017