Actividades extraescolares

Actividade extraescolar de voleibol 2016-2017

Aqueles alumnos e alumnas interesados en participar nesta actividade, recordarlles  que se levará a cabo todolos luns e mércores de 17:00 a 18:30 ata rematar o curso e a través do Club Xuvenil de Teis.A actividade farase coma sempre no Pavillón Municipal de Teis.

Actividade extraescolar de bádminton 2016-2017

Aqueles alumnos e alumnas interesados en participar na actividade extraescolar de bádminton poden poñerse en contacto cos profesores de educación física ou Loló (matemáticas). O primeiro adestramento será o luns 27 de setembro. A actividade levarase a cabo os martes e mércores de 16:00 a 17:40 ata xuño na pista do Pavillón Municipal de Teis de Vigo.

Bernardo Alvarez Colaborando en las Competiciones de Bádminton

El Profesor Bernardo alvarez participando en las competiciones de Bádminton en los recreos del IES de TEIS

Equipo Cadete Masculino de Bádminton

El equipo cadete masculino logra la 4ª plaza en el Cto. Gallego Escolar

Bronce para Marta Souto en Cto. Gallego

La alumna Marta Souto conquistó la medalla de Bronce en el Cto. Gallego Sub-13 en dobles mixtos.