Imaxe persoal

Demostración de masaxe tailandés

O pasado luns 27 de marzo houbo unha demostración de masaxe tailandés dentro das xornadas técnicas de imaxe persoal.

Foi impartida para o alumnado do ciclo superior de Estética integral e bienestar.

Deixámosvos coas fotos do evento

Galería de imaxes do evento

Ver galería externa

Esta páxina usa Lightbox2 por Lokesh Dhakar dispoñible en http://lokeshdhakar.com/projects/lightbox2/ baixo The MIT License

Mesostetic imparte un taller de Peelings químicos no IES de Teis

Mesosmetic en Teis

O día 30 de marzo, no marco das Xornadas Técnicas de Imaxe Persoal, a empresa Mesostetic realizou un taller de Peelings químicos no IES de Teis.

Na sesión, expuxéronse os distintos tipos de peelings químicos de uso en Estética e Medicina Estética, explicando os mecanismos de acción, indicacións e precaucións no seu uso.

Asemade, realizouse unha demostración práctica desenvolvendo un protocolo de tratamento personalizado nun caso de pel deshidratada e sensible.

Amil López Viéitez imparte unha conferencia no IES de Teis de título “ A dieta coherente”

Amil Lopez

No marco das Xornadas Técnicas de Imaxe Persoal, o día 30 de marzo a nutricionista Amil López impartiu unha conferencia sobre o método Dieta Coherente no IES de Teis.

A relatora expuxo as bases da dieta equilibrada, aportando importantes informacións de gran interese sobre como se deben distribuír as racións de proteínas, hidratos e graxas ó longo das cinco comidas do día, facendo fincapé na dieta rica en froitas e verduras, acompañadas de proteínas..

Asemade, insistiu na importancia do exercicio coma base da pirámide alimentaria e de prestar atención os azucres encubertos do alimentos.

A alumna do IES de Teis, Marta Fernández Neira, premio extraordinario de Formación Profesional

Alumna co director do centro

O venres día 24 realizouse en Santiago a entrega dos Premios Extraordinarios de Formación Profesional do ano 2016 presidido polo Presidente da CCAA Alberto Núñez Feijóo. Nesta edición foi premiada a alumna do IES de Teis do CS de Estética Integral e Benestar Marta Fernández Neira.

Marta destacou ó longo do seus estudos non só pola alta cualificación académica, senón tamén polo seu carácter extrovertido, a súa xenerosidade e actitude colaborativa coas súas compañeiras e o seu bo facer profesional; foi un modelo de disciplina e lealtade para todas.

A comunidade educativa do IES de Teis, e en especial as profesoras do departamento de Imaxe Persoal, sentímonos moi orgullosas dela. Parabéns Marta!! Desexámoste un futuro brillante!!

Nesta páxina da CRTVG, tedes un vídeo do evento: http://www.crtvg.es/informativos/a-xunta-premia-os-mellores-estudantes

Deixámosvos, ademais, coas fotos do evento

Medalla de bronce no SpainSkills de peiteado 2015 para Andrea Rodríguez Díez

Na semana do 5 ao 9 de maio de 2015, celebrouse en Madrid, o Campionato de Formación Profesional SpainSkills 2015.

ANDREA RODRÍGUEZ DÍEZ, do 2º ciclo medio de peiteado e cosmética capilar, representando a Galicia, acadou a medalla de bronce no Skill de peiteado.

¡Noraboa! a Andrea e a súa titora e preparadora Mercedes Pose.

Pais/Nais