Master class de reparación de dispositivos móbiles

Alumnado vendo como se reparan móbiles

O pasado 27 de Abril impartiuse dúas Masterclass de reparación de dispositivos móbiles.

Esta master class estivo dirixida ao alumnado do módulo de Montaxe e mantemento de equipamentos do ciclo medio de Sistemas microinformáticos e redes. Pola maña a charla foi ás 8:10 e pola tarde comezou as 16:00.

O relator foi Isaac González. Isaac ten máis de dez anos de experiencia profesional en empresas como Samsung reparando móbiles de baja, media y alta gama así como outros dispositivos como tablets.

Mostramos a continuación unhas opinións do alumnado:

Conferencia de Big Data de Alvaro Gómez

Alvaro Vieites falando de Big Data

Un curso mais, o alumnado e profesorado do IES de TEIS, tivemos a oportunidade de contar coa asistencia de un dos maiores expertos nas áreas de sistemas de información, seguridade informática, marketing dixital, comercio electrónico e innovación tecnolóxica, como é D. Álvaro Gómez Vieites, que conta con unha amplia formación académica e profesional:

Doctor en Economía pola UNED (có Premio Extraordinario de Doctorado), Licenciado en Economía pola UNED, Licenciado en Administración e Dirección de Empresas pola UNED, enxeñeiro de Telecomunicación pola Universidad de Vigo (có Premio Extraordinario Fin de Carreira) e enxeñeiro en Informática de Xestión por la UNED. A sua formación completase con varios cursos en programas de postgrado, entre eles o de Executive MBA e o Diploma in Business Administration da Escuela de Negocios Novacaixagalicia, así como outros cursos realizados na Universidade de Georgetown e na Universidade de Harvard.

Visita do alumando de segundo de SMR ao Hospital Álvaro Cunqueiro

Alumnado no CPD de do Álvaro Cunaqueiro

Tras asistir a unha sesión teórica, na que o alumnado coñeceu como funciona todo o sistema, visitaron a estancia que alberga os servidores e as unidades centrais, con unha capacidade de almacenamento superior a 300 Terabytes. Unha cifra que en términos de consumo normal, por poner un exemplo, significa que podrían almacenarse no Álvaro Cunqueiro 100 millones de fotografías. Posteriormente, o alumnado visitou a infraestructura a nivel de servidores, que permanece no Hospital do Meixoeiro e que se van trasladando, progresivamente, ao centro de proceso de datos do novo hospital de Beade. Se lles explicou as medidas de seguridade do Centro de Proceso de Datos.

O alumnado de segundo de ASIR visita o CPD de Altia

Alumnado no CPD de Altia

O alumnado do segundo curso do ciclo de Administración de Sistemas Infomáticos e Redes visitou o martes 23 de xaneiro as instalacións do CPD da empresa Altia. Na visita puieron ver a infraestrutura e hardware, comunicacións, climatización e subministro eléctrico das instalacións, así como os sistemas de seguridade e monitorización, acreditados con certificacións de recoñecido prestixio como TIER 3 ou a ISO 27001, entre outras.

Deixámosvos coas fotos do evento

Deseño de xogo, a base na creación de videoxogos [Actualizada]

Miguel Arean

Proximamente, O próximo xoves, 16  21 de novembro, Miguel Areán Míguez (@ZenjaOne) da empresa Polygon-E aducirá ao IES de Teis a impartir unha charla/coloquio para o alumnado dos ciclos de informática titulada "Deseño de xogo, a base na creaci