Deseño de xogo, a base na creación de videoxogos [Actualizada]

Miguel Arean

Proximamente, O próximo xoves, 16  21 de novembro, Miguel Areán Míguez (@ZenjaOne) da empresa Polygon-E aducirá ao IES de Teis a impartir unha charla/coloquio para o alumnado dos ciclos de informática titulada "Deseño de xogo, a base na creaci

Criptomonedas no IES de Teis

Cartaz criptomonedas

Onte, mércores 25 de novembro tiveron lugar dúas charlas tituladas Criptomonedas no salón de actos.

O departamento de informática organizou estas charlas para as quendas de ordinario e de adultos. Acudiu todo o alumnado de informática do centro.

Falouse a reo sobre bitcoin, a súa tasación, como se fai minería e os conceptos básicos asociados.

O alumnado participou con moitas preguntas o que denota o nivel de interese que espertou.

As charlas foron impartidas por Miguel de Miguel e Antonio Vázquez

JoomlaDay Vigo 2017

O próximo día 23, celébrase na nosa cidade o JoomlaDay Vigo. O grupo de usuarios de Joomla de Vigo púsoxe en contacto co departamento de informática pois están preparando un congreso con ponencias de primeiro nivel de deseño web e Joomla.

Os organizadores están moi interesados en que os alumnos e alumnas do noso centro poidan asistir pois creen que será unha experiencia sumamente enriquecedora.

Obradoiro de Ferramentas Web

Alumnado na escola vendo a demostración

Os días 3 e 8 de maio, os alumnos de 1º e 2º do Ciclo Superior de Desenvolvemento de Ferramentas web asistiron a un obradoiro sobre ferramentas de desenvolvemento web empregadas na empresa, impartido no noso centro por Jairo Chapela Martínez, director técnico de Pumpún Dixital. Neste obradoiro tiveron a ocasión de probar distintos editores, aprender e empregar o control de versións, así como empregar ferramentas de scaffolding. O obxectivo desta actividade é o de achegar ao alumnado ao contorno de produción no que se incorporarán tras a finalización dos seus estudos.

Deixámosvos coas fotos do evento

Xornadas de seguridade informática Maria Pita DefCon na Coruña

Alumnado asistindo a conferencia

Os alumnos e alumnas de informática do IES de Teis asistiron o día 10 de marzo ás xornadas de seguridade informática Maria Pita DefCon na Coruña.

As conferencias trataron a seguridade informática desde distintos aspectos:

Cuestións legais sobre a protección de datos e o concepto de privacidade, cuestións técnicas como encriptar datos, casos de informática forense e tamén unha conferencia moi interesante sobre como evoluciona o phising adaptándose ás aplicacións nos móbiles.

Cómpre salientar o compromiso e esforzo dos 41 alumnos e alumnas asistentes, que levaron un bo madrugón e asistiron interesados ás oito horas de conferencias. Así da gusto organizar saídas!

Deixámosvos coas fotos do evento