Taller de Angular impartido por Ana Cidre

Alumnado na escola traballando no Taller.

O pasado 23 de maio organizouse para o alumando de segundo curso do ciclo de Desenvolvemento de Aplicacións Web un taller de AngularJS.

Segundo a Wikipedia:

AngularJS (comúnmente llamado Angular.js o AngularJS 1), es un framework de JavaScript de código abierto, mantenido por Google, que se utiliza para crear y mantener aplicaciones web de una sola página. Su objetivo es aumentar las aplicaciones basadas en navegador con capacidad de Modelo Vista Controlador (MVC), en un esfuerzo para hacer que el desarrollo y las pruebas sean más fáciles.

Master class de reparación de dispositivos móbiles

Alumnado vendo como se reparan móbiles

O pasado 27 de Abril impartiuse dúas Masterclass de reparación de dispositivos móbiles.

Esta master class estivo dirixida ao alumnado do módulo de Montaxe e mantemento de equipamentos do ciclo medio de Sistemas microinformáticos e redes. Pola maña a charla foi ás 8:10 e pola tarde comezou as 16:00.

O relator foi Isaac González. Isaac ten máis de dez anos de experiencia profesional en empresas como Samsung reparando móbiles de baja, media y alta gama así como outros dispositivos como tablets.

Mostramos a continuación unhas opinións do alumnado:

Conferencia de Big Data de Alvaro Gómez

Alvaro Vieites falando de Big Data

Un curso mais, o alumnado e profesorado do IES de TEIS, tivemos a oportunidade de contar coa asistencia de un dos maiores expertos nas áreas de sistemas de información, seguridade informática, marketing dixital, comercio electrónico e innovación tecnolóxica, como é D. Álvaro Gómez Vieites, que conta con unha amplia formación académica e profesional:

Doctor en Economía pola UNED (có Premio Extraordinario de Doctorado), Licenciado en Economía pola UNED, Licenciado en Administración e Dirección de Empresas pola UNED, enxeñeiro de Telecomunicación pola Universidad de Vigo (có Premio Extraordinario Fin de Carreira) e enxeñeiro en Informática de Xestión por la UNED. A sua formación completase con varios cursos en programas de postgrado, entre eles o de Executive MBA e o Diploma in Business Administration da Escuela de Negocios Novacaixagalicia, así como outros cursos realizados na Universidade de Georgetown e na Universidade de Harvard.

Visita do alumando de segundo de SMR ao Hospital Álvaro Cunqueiro

Alumnado no CPD de do Álvaro Cunaqueiro

Tras asistir a unha sesión teórica, na que o alumnado coñeceu como funciona todo o sistema, visitaron a estancia que alberga os servidores e as unidades centrais, con unha capacidade de almacenamento superior a 300 Terabytes. Unha cifra que en términos de consumo normal, por poner un exemplo, significa que podrían almacenarse no Álvaro Cunqueiro 100 millones de fotografías. Posteriormente, o alumnado visitou a infraestructura a nivel de servidores, que permanece no Hospital do Meixoeiro e que se van trasladando, progresivamente, ao centro de proceso de datos do novo hospital de Beade. Se lles explicou as medidas de seguridade do Centro de Proceso de Datos.

O alumnado de segundo de ASIR visita o CPD de Altia

Alumnado no CPD de Altia

O alumnado do segundo curso do ciclo de Administración de Sistemas Infomáticos e Redes visitou o martes 23 de xaneiro as instalacións do CPD da empresa Altia. Na visita puieron ver a infraestrutura e hardware, comunicacións, climatización e subministro eléctrico das instalacións, así como os sistemas de seguridade e monitorización, acreditados con certificacións de recoñecido prestixio como TIER 3 ou a ISO 27001, entre outras.

Deixámosvos coas fotos do evento