Obradoiro de Ferramentas Web

Alumnado na escola vendo a demostración

Os días 3 e 8 de maio, os alumnos de 1º e 2º do Ciclo Superior de Desenvolvemento de Ferramentas web asistiron a un obradoiro sobre ferramentas de desenvolvemento web empregadas na empresa, impartido no noso centro por Jairo Chapela Martínez, director técnico de Pumpún Dixital. Neste obradoiro tiveron a ocasión de probar distintos editores, aprender e empregar o control de versións, así como empregar ferramentas de scaffolding. O obxectivo desta actividade é o de achegar ao alumnado ao contorno de produción no que se incorporarán tras a finalización dos seus estudos.

Deixámosvos coas fotos do evento

Xornadas de seguridade informática Maria Pita DefCon na Coruña

Alumnado asistindo a conferencia

Os alumnos e alumnas de informática do IES de Teis asistiron o día 10 de marzo ás xornadas de seguridade informática Maria Pita DefCon na Coruña.

As conferencias trataron a seguridade informática desde distintos aspectos:

Cuestións legais sobre a protección de datos e o concepto de privacidade, cuestións técnicas como encriptar datos, casos de informática forense e tamén unha conferencia moi interesante sobre como evoluciona o phising adaptándose ás aplicacións nos móbiles.

Cómpre salientar o compromiso e esforzo dos 41 alumnos e alumnas asistentes, que levaron un bo madrugón e asistiron interesados ás oito horas de conferencias. Así da gusto organizar saídas!

Deixámosvos coas fotos do evento

O IES de Teis na High School Developers Parade Vigo

O pasado 21 de febreiro, o noso centro foi invitado ao envento High School Developers Parade organizado polo Google Developer Group Vigo (@GDGVigo). O evento tivo gran acollida por parte do alumnado e os alumnos de ASIR, DAM e DAW acudiron. Incluso o alumnado da quenda de adultos fixo un esforzo e tamén acudiu en gran número.

O evento compúsoxe por varias charlas desenfadadas onde os poñentes explicaban as súas experiencias no mundo do desenvolvemento de software. Falouse de emprendemento, de iniciativa, de gañas de aprender, de traballo dende casa, etc. Despois houbo unha mesa redonda onde os poñentes respondían as súas propostas.

[Actualizado] Charla: "Seguridade da información no desenrolo de software empresarial e para móbiles"

Cartaz da charla

O vindeiro mércores 7 de Novembro 9 de Novembro, Miguel Areán, socio da empresa Polygon-e, achegaráse ó noso centro, onde impartirá unha conferencia, baixo o título "Seguridade da Información no Desenrolo de Software empresarial e para móbiles"

A charla vai dirixida ó alumnado de segundo curso dos Ciclos de Informática.

Terá lugar no Salón de Actos, en horario de 12:00 a 14:30 para os alumnos de ordinario, e de 17:40 a 19:30 para os de Vespertino.

Conferencia: HTML5

HTML5

O próximo martes 26 de abril ás 12:00 desenvolverase unha charla sobe HTML5 para todo a alumnado de primeiro de ciclos de informática.

A charla será impartida por Urbano García Barros, Jefe de Servicio en Consorcio da Zona Franca de Vigo.

Segundo a Wikipedia:

HTML5 (HyperText Markup Language, versión 5) es la quinta revisión importante del lenguaje básico de la World Wide Web, HTML. HTML5 especifica dos variantes de sintaxis para HTML: una «clásica», HTML (text/html), conocida como HTML5, y una variante XHTML conocida como sintaxis XHTML5 que deberá servirse con sintaxis XML (application/xhtml+xml).1 2 Esta es la primera vez que HTML y XHTML se han desarrollado en paralelo. La versión definitiva de la quinta revisión del estándar se publicó en octubre de 2014.3 Al no ser reconocido en viejas versiones de navegadores por sus nuevas etiquetas, se recomienda al usuario común actualizar su navegador a la versión más nueva, para poder disfrutar de todo el potencial que provee HTML5. El desarrollo de este lenguaje de marcado es regulado por el Consorcio W3C.