« Agosto 2019 »

Latín

Departamento de Latín

COUSAS DE CASTELAO

O alumnado de 2º e 4º de ESO asistiu o día 19 de decembro á representación teatral da obra de Alfonso Rodríguez Castelao "Cousas" no Auditorio de Ponteareas. Antes estiveron preparando o evento cunha lectura conentada na Biblioteca do centro.  Preme noenlace para ver a galería

VISITA AO XVI FESTIVAL DE TEATRO GRECOLATINO DE OURENSE

O alumnado de Cultura Clásica, Latín, Grego e Literatura Universal acompañado polos profesores: Isabel Ávila, Ana Díaz e Javier Costas, asistiu a dúas representacións, a traxedia "Euménides" de Esquilo e a comedia "Menecmos" de Plauto, no marco do "XVI Festival de Teatro Grecolatino de Ourense".

DESCUBRINDO AS PEGADAS DA CULTURA CLÁSICA EN PONTEAREAS

O alumnado de 3ºESO de Cultura Clásica, xunto coa profesora Isabel Ávila,  realizou hoxe, 27 de xaneiro, unha saída por Ponteareas  para coñecer algúns vestixios da cultura clásica do noso entorno.

Criterios de avaliación do departamento de Latín.

No ficheiro adxunto tendes os criterios de avaliación e contidos mínimos esixibles das asignaturas, Cultura Clásica de 3º da ESO, Latín de 4º da ESO, Latín I e Grego I de 1º Bacharelato e Latín II de 2º de bacharelato. O ficheiro vai en formato word.