Debate sobre Xornalismo

O 22 de febrero, no marco do Día de Rosalía, visitaron o noso Centro dous destacados xornalistas: Tino Lago, o director de A Nova Peneira, xornal que ten moito impacto na comarca e en parte da provincia de Pontevedra, e Sara Vilas, exalumna do Instituto e agora periodista no Diario de Pontevedra. Tratáronse moitos temas interesantes e actuáis, por exemplo: o papel do xornalismo hoxe, as fake news (noticias falsas) que se constrúen e se divulgan, a situación da muller nos medios de comunicación, o tratamento da información (as guerras, a situación de Venezuela, o “process” contra os políticos cataláns, a necesidade de ter un pensamento crítico e propio, etc. Foi un acto moi interesante e no que o alumnado participou con preguntas moi interesantes.